quote:From experience, the estimated delivery time is 14 to 21 working days (i.e. Mon-Fri, excluding public holidays in Hong Kong and in your country), though sometimes this could be much longer than expected.
quote:if customers have any problem, please contact us sooner,we will in chinese new year holiday from begining of next month.
quote:Don't worry about your package. No matter what has happened to it, I will give you a reasonable solution. Please give me one more week and I will check with the post. I'd appreciate that you give me email one week later. Thanks for your understanding.
Even DX in de gaten houden, daar staat het meestal ruim van te voren middels banners aangegeven.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:33 schreef Internepper het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer die Chinezen vakantie hebben?
Ik weet dat ze 3 februari Nieuwjaar vieren, maar niet wanneer ze vakantie hebben.
Aangezien DX dit stuurde:
[..]
Thanks!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:08 schreef Semmm het volgende:
Begin volgende maand valt uit Tiffany d'r msn naam aftelezen
[..]
Je lacht zo lief.quote:
quote:
Chinezen zijn bazen!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef beeklaan het volgende:
Die vieren geen vakantie. Chinezen werken 7 dagen per week, 20 uur per dag
lightinthebox heeft betere lampenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:36 schreef xaban06 het volgende:
Voor de logeerkamer ben ik op zoek naar een nieuwe lamp.
Nou heb ik op DX 'LED Light Bulbs' gevonden, maar dat zijn alleen de lampen (lichtbron) zelf. Verkopen ze geen complete sets?
Je bedoelt het waarschijnlijk als vraag wat het betekend? Jezus gast het is GISTEREN hier nog uitgelegd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef kotter het volgende:
departure from outward office of exchange ?
quote:[quote]Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik zie dat jou pakketje via Chinapost is gestuurd, echter ken ik daar zo niet de statussen van..
Bij Hongkongpost was het wat makkelijker en zag je alleen wanneer het pakketje china had verlaten.. meer kon je ook dan niet meer zien.. wat je dan kon doen is TNT bellen en vragen of ze het trackingnummer konden omzetten naar een NL trackingnummer ofzoiets..
maar dat is wel erg omslachtig..
Wanneer bij Hongkong post tracking stond dat het china had verlaten had ik het meestal binnen 10 dagen thuis
Edit: "Departure from outward office of exchange"
THIS MEANS PACKAGE HAS LEFT CHINA AND ITS ON THE WAY TO YOUR COUNTRY
volgens een echte chinees gullei ( ook een taobao agent)
Een stuur vind ik altijd wel leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:34 schreef Elkouw het volgende:
Weet iemand nog een leuke accessoire voor in de auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |