Uiteraardquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
Nou het was in ider geval niet die halvegare
Verkapt complimentje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
Nou het was in ider geval niet die halvegare
Zag je mijn hartje ook?quote:
Je krijgt toch wel de pohi als je op een username klikt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vergeet wel eens dat andere fora niet werken zoals FOK!![]()
Ik klikte op een username, hopend op een pohi, maar er gebeurde niets. Toch door blijven klikken
Hehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vergeet wel eens dat andere fora niet werken zoals FOK!![]()
Ik klikte op een username, hopend op een pohi, maar er gebeurde niets. Toch door blijven klikken
Ja, ik was blij dat ie er stond.quote:
Daar nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel de pohi als je op een username klikt.!
Je kon je inhouden om niet vlug de IKEA-gids erbij te halen omdat je een nieuwe bank wilt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef gomi het volgende:
hmm moest me net ff inhouden
vluggertjes, banken
Okeetjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik was blij dat ie er stond.
hehe hmm zoiets iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kon je inhouden om niet vlug de IKEA-gids erbij te halen omdat je een nieuwe bank wilt?
O, ja ik las het verkeerd, op een ander forum.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar niet![]()
Nou ja het is ook meer een prikbord op een website dan een forum.
Hahahaha ik hoor daar nu een geluidje bij. Zo'n dramatische pampampaaaaaam.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, ja ik las het verkeerd, op een ander forum.
Wacht.
Je wilt toch niet zeggen, het Viva forum?
[ afbeelding ]
Pfffquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha ik hoor daar nu een geluidje bij. Zo'n dramatische pampampaaaaaam.
Nee, op de site van AT5.
Toen wel?quote:
Ja maar het was zo vreselijkquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar het was zo vreselijk![]()
Hormonaal gebitch de hele tijd![]()
Er was er eentje waar iedereen ontzag voor had, een of andere tough chick![]()
Er was er eentje die iets van 50 kilo twe zwaar was en die maar bleef zeggen dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet, zolang je je maar goed voelt en blij bent met jezelf. Tot ze 50 kilo afviel
Oh god, jij kent mensen van 120 kiloquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_!_!_!_!_!_!
Doet me denken aan andere mensen die ik ken.
Ik laat m'n voorkeur altijd teveel spreken. Ik kan de grote massa niet inschatten. Al jaren niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, PatriQue staat ver onderaan en -Vaduz- doet het ook niet zoals ik verwacht had
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik laat m'n voorkeur altijd teveel spreken. Ik kan de grote massa niet inschatten. Al jaren niet.
Wel een keer de Wie is de mol prono op Fok gewonnen. Lucky shot.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik deed het de eerste keer op gevoel en dat ging goed. De keren erna ging ik analyses maken en sindsdien
Deze keer ga ik hem winnen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel een keer de Wie is de mol prono op Fok gewonnen. Lucky shot.
thnx, will doquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Slaap lekker gomi! Doe rustig aan hč
Zo was ik eerst ook. Totdat ik het keek. Nu heb ik een veel beter leven, mijn eczeem is weg, ik ben bekeerd tot het Jodendom en ik heb ontdekt dat rode Rimmellippenstift mij ontiegelijk goed staat.quote:
Als ik boven je eindig (quote:Op zondag 9 januari 2011 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je mij verslaan. Wedden om iets ludieks dat ik boven je eindig?
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo was ik eerst ook. Totdat ik het keek. Nu heb ik een veel beter leven, mijn eczeem is weg, ik ben bekeerd tot het Jodendom en ik heb ontdekt dat rode Rimmellippenstift mij ontiegelijk goed staat.
Just sayin'
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo was ik eerst ook. Totdat ik het keek. Nu heb ik een veel beter leven, mijn eczeem is weg, ik ben bekeerd tot het Jodendom en ik heb ontdekt dat rode Rimmellippenstift mij ontiegelijk goed staat.
Just sayin'
Ok, mijn part is deal. Ik wil jou Nine million bicycles van Katie Melua horen zingen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik boven je eindig () moet jij een keer in een bar Cyndi Lauper karaoke doen. Zeg maar wat ik moet doen als ik verlies.
Deal! En we doen het he! Al moeten we Gall & Gall daarvoor overvallen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, mijn part is deal. Ik wil jou Nine million bicycles van Katie Melua horen zingen.
Ohquote:Op zondag 9 januari 2011 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
Miauw ik zit terug te kijken. Die Farrah is plat op de bakkes door haar moeder geslagen en dat babymeisje kreeg een shirt over zich heen. Gezellig
Ja, op zeker. Iedereen kan dit bookmarken.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deal! En we doen het he! Al moeten we Gall & Gall daarvoor overvallen.
Slaap lekkerquote:
Iets met politie, maar kon het nauwelijks verstaan. En die agent was bijna klaar om te schieten omdat zij niet stopte. En ik zag oude beelden dat die moeder vaker in de auto snoeihard in het gezicht sloeg. Juk.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohjeez.
En wat was er met die messen dan?
Nee Mtv teenmomquote:Op zondag 9 januari 2011 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt als een Amerikaanse sensatieproductie op SMS6.
Oja, dat had ik meegekregen. Die moeder moet naar de gevangenis hč....quote:Op zondag 9 januari 2011 00:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets met politie, maar kon het nauwelijks verstaan. En die agent was bijna klaar om te schieten omdat zij niet stopte. En ik zag oude beelden dat die moeder vaker in de auto snoeihard in het gezicht sloeg. Juk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |