quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:27 schreef Dhaha het volgende:
rrradioo onzinnn voor door muziekheen:
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55
(mijn) jingle;
http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
S&G en KPDquote:
gastquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:13 schreef Dhaha het volgende:
Ja eindelijk gvd opletten of je een lapo hebt
quote:
Je hebt zonet een half uur hiphop gemistquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Wordt hier btw alleen elektronische muziek gedraaid?
Nee, uurtje geleden meer rock gehad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Wordt hier btw alleen elektronische muziek gedraaid?
Ja fuck hip-hop dat is nog ergerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je hebt zonet een half uur hiphop gemist
NB komt eraanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef Rivalo het volgende:
Vind btw dat de radio beetje weinig ONZ gehalte heeft.
Ik wacht op bezopen lui die een talkshow gaan doen.
Dat kan als je me helpt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef Rivalo het volgende:
En een RickRollquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ja fuck hip-hop dat is nog erger
Dat!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef Rivalo het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:14 schreef TWP het volgende:
Fenomeen, zou je de samples in de OP willen zetten? Dan hoeft Dhaha het topic niet vol te spammen.
Die was net alquote:
kwaliteit!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat een bagger is dit eigenlijk.
Run for ya life!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Kut bier is op. Moet ik tijdens de uitzending naar beneden rennen om koud bier te halen
Komt er zo aan, de trololo mash upquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:23 schreef VuilnisMetaal het volgende:
MONO JE MOET DE TROLOLO SPELEN! EINZ
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt er zo aan, de trololo mash up
It's Lupus!!quote:
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ik moest er ook al aan denken
Ken je house niet?quote:
quote:
Ken het wel, maar kijk het niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige
[..]
Ken je house niet?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef _Fanta het volgende:
We Will not Vanish, We will not DIE!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef Rivalo het volgende:
Zo tutorial deel 1 klaar:
Alleen nog maar de settings en EQ.Goeden tutorial.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet in de OP
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Dus Dit!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Goeden tutorial.
Moet in de OP
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef Rivalo het volgende:
Zo tutorial deel 1 klaar:
Alleen nog maar de settings en EQ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan gewoon auto-mix aanzetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Oceanview het volgende:
Ik wil met koptelefoon pre-mixen maar dan moet ik weer in instellingen kloten en hapert die shit, nevermind dan
Heb je dat in VDJ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je kan gewoon auto-mix aanzetten.
kende um nog nie, maar klinkt idd vrij goed, ga ff onderuitgezakt in mn zetel ligge en genietenquote:
Ja als je helemaal naar rechts gaat in je browser staat er een tabje playlist! Daar zet je dan je muziek in en dan linksboven in het tabje staat een icoontje die het aanzet.quote:
Daar dient die dus voorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja als je helemaal naar rechts gaat in je browser staat er een tabje playlist!
Voor de pro's.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef OverRated het volgende:
Sam ziet er wel veel minder strak uit..
Welke heb je nodig dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef OverRated het volgende:
Zit nu op Fok mobile lay out, ik mis de auto update en er zijn geen knoppen voor smiliesIk weet ze niet uit mn hoofd..
Ja dat is waar. Ik zal het morgen eens proberenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Voor de pro's.
Meeste mensen gaan in VDJ aankloten met crossfader en sync, meestal verkracht dat.
ikweet die smilies ook niet uit mijn hoofd! hoe frustrerend...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef OverRated het volgende:
Zit nu op Fok mobile lay out, ik mis de auto update en er zijn geen knoppen voor smiliesIk weet ze niet uit mn hoofd..
Heb ik ook altijd last van!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef OverRated het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |