Laura ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
Laura?Ik meende dat je Lotte heette, maar dat zal wel door je username komen.
Je had eigenlijk beter Latte als username kunnen kiezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laura ja.Er zijn er meer geweest die Lotte dachten hoor.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laura ja.Er zijn er meer geweest die Lotte dachten hoor.
Goedkoop scorenquote:
Ik hoor de melkgrappen nu al.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je had eigenlijk beter Latte als username kunnen kiezen
Koffiequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:29 schreef lipjes het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef lipjes het volgende:
Er was eens, vroeger, een heel klein mannetje.... AAAAAHHHHHHHHHHH
die wist niet wat hij deed IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHH
en ja, toen werdt hij... gek....YEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAA
trolololololololololololololololololo ROEKOEKOE RAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ofzoiets.
slecht geslapen, sorry
cliffhanger!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Lutte het volgende:
Ik kom wel weer terug als jullie op de volgende pagina zijn.
Ik lach alleenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Lutte het volgende:
Ik kom wel weer terug als jullie op de volgende pagina zijn.
huh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Lutte het volgende:
Hebben jullie nu expres beide een kuttopic geopend?
Voor mij maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
mijn diamantje dan:
RIP forumbanmeldtopic
Vind het ook maar raar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb er de hele dag al een brok van in mijn keel
ja dan ben ik altijd vervelendquote:
NEUKEN NEUKEN!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:08 schreef tdrone het volgende:
eindelijk weer wat leben
gaat iemand nog iets leuks doen in het weekend ?
ben net terug van zwemmen de rest van de dag het huishouden!quote:
Waarschijnlijk ook wel weer eens jaquote:
*Vlucht weer weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
IK WIST HET
en al een slachtoffer gevonden ?
Hmm... Weinig leuks dus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
ben net terug van zwemmen de rest van de dag het huishouden!
Behoorlijk erg zelfs.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaa ja.........quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef Lutte het volgende:
Ik heb net oorbellen gemaakt, maar ik heb geen gaatjes in mijn oren.
ik heb nog wel een priem liggen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef Lutte het volgende:
Ik heb net oorbellen gemaakt, maar ik heb geen gaatjes in mijn oren.
Een gaatje, geen wak.quote:
Ons papquote:
Wat is de link?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Michhas het volgende:
Ik heb weer gereageerd op kos met de snor
weet ik, maar met een priem kan het ook priema hoorquote:
Ben jij Duits Lutte?quote:iBenny (Nederlands, Nederland) / vriendin (Duits, Duitsland)
Wat een bakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
weet ik, maar met een priem kan het ook priema hoor
haha, snap je hem
PRIEMa
hahahaha![]()
PRIEMa
haha
....
zo slecht
Hehequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ons pap![]()
Speelde gai in new kids lutte?
voelde ge zich nou stoer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat nog net niet, alleen ik heb wel een flink accent.En ik kan Brabants.
Hehe, ik zei toch dat het vet wasquote:
Ja wist ik eigenlijk wel. Kwam het toevallig in een ander topic tegen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.Zijn vorige vriendin was Duits, daar kan het aan liggen.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat nog net niet, alleen ik heb wel een flink accent.En ik kan Brabants.
Ik ben ook niet lomp, maar ik ga niet ontkennen dat ik best boers ben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe, ik zei toch dat het vet was![]()
[..]
Ja wist ik eigenlijk wel. Kwam het toevallig in een ander topic tegen.
[..]
Ik ookMaar dat is eigenlijk beetje standaard. Niet dat ik zo'n lompe boer ben ofzo
hoe bedoel je dat (voorbeelden!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben ook niet lomp, maar ik ga niet ontkennen dat ik best boers ben.
Hoe ik eet, hoe ik loop, dat ik houterig ben. Altijd 'achterom' en niet aanbellen, dat soort dingen.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
Hier, wat beer en tieten om het topic op te vullen:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die geen bier ziet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
Hier, wat beer en tieten om het topic op te vullen:
[ afbeelding ]
Zo blond zeker huppelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik de enige die geen bier ziet?
Michhhhhhquote:
quote:
Echt he, Fok! is saai vandaag...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of is het overal vrij doods?
Eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
goed gezien engine10 zei dat dat misschien leuk was en ik vind het cool
haha heb je dan zoveel troep op je kamerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Lutte het volgende:
*scheldscheldvloekvloek*
Ons pap heeft mijn kamer 'opgeruimd'! Echt, wtf. Ik kan niet eens meer bij mijn vuilnisbak omdat ie te hoog staat en al mijn kleren liggen op bed.
Dat klinkt niet als opruimenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Lutte het volgende:
*scheldscheldvloekvloek*
Ons pap heeft mijn kamer 'opgeruimd'! Echt, wtf. Ik kan niet eens meer bij mijn vuilnisbak omdat ie te hoog staat en al mijn kleren liggen op bed.
Doet ie kei vaak, dan is mama aan het stofzuigen beneden en vlucht ie naar boven, en dan moeten onze kamers eraan geloven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als opruimen(Eerder als mijn kamer.)
Hoezo heeft-ie dat gedaan dan?
Lutte... er is hier nog een kamer vrij!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef tdrone het volgende:
misschien is het wel een hint en willen ze dat je op jezelf gaat wonen
hmmm, vervelendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doet ie kei vaak, dan is mama aan het stofzuigen beneden en vlucht ie naar boven, en dan moeten onze kamers eraan geloven.
En ik had net opgeruimd en het is boven sowieso altijd netjes. En het zijn allemaal van die kleine dingen, bakje met stiekjes een plank hoger, krultang een plank lager.Meer spullen verplaatsen dus.
Als het zou kunnen zou ik nú mijn koffers gaan pakken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef tdrone het volgende:
misschien is het wel een hint en willen ze dat je op jezelf gaat wonen
anders kun je hier ook 2 dagen van de week komen ik zit op stage en het bureau waar ik tegenover zit is ook 2 dagen van de week vrijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte... er is hier nog een kamer vrij!
Dat krijg je als ouders op gaan ruimenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Lutte het volgende:
*scheldscheldvloekvloek*
Waarom doen ouders dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat krijg je als ouders op gaan ruimen
Dat vraag ik me ook af. Maar daar heb ik nu geen last meer van.quote:
Gewoon beetje irriteren. Is toch leuk.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon beetje irriteren. Is toch leuk.
Uhu, ik lig elke keer weer opnieuw dubbel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon beetje irriteren. Is toch leuk.
Daarom wil ik ook kinderen.quote:
hoi, en nu huiswerk makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef 92Merel het volgende:
Ik kwam even hoi zeggen en nu ga ik weer huiswerk maken![]()
![]()
Hoi en veel succesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef 92Merel het volgende:
![]()
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef 92Merel het volgende:
![]()
hihi ik zach jou op goegul!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Komt net een oud klasgenootje melden dat ze een foto van iemand met een schuine pony zocht en dat ze een foto van mij tegen kwam. Ik kijken, sta ik daar inderdaad redelijk bovenaan![]()
En nu ben ik echt wat doen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Michhas het volgende:
www.youtube.com, echt vet! Je kan allemaal filmpjes zoeken en bekijken enzo, met geluid! Echt supervet!
HenkJanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Komt net een oud klasgenootje melden dat ze een foto van iemand met een schuine pony zocht en dat ze een foto van mij tegen kwam. Ik kijken, sta ik daar inderdaad redelijk bovenaan![]()
En nu ben ik echt wat doen
Mjah en dan heb je de pech dat je een heel bijdehand kind hebt dat jou gewoon 3x zo hard in de zeik neemtquote:
quote:[..]
hoi, en nu huiswerk maken
Ik haat die kinderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en dan heb je de pech dat je een heel bijdehand kind hebt dat jou gewoon 3x zo hard in de zeik neemt
[..]
Kindertjes maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook kinderen.
[..]
hoi, en nu huiswerk maken
Is leuk hoor. Maar soms ook niet. Kan hem niet vaak echt goed in de zeik nemen. Sowieso zijn zn wraakacties altijd wel meesterlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik haat die kinderen![]()
Stiekem vind ik ze wel grappig
like?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Maar soms ook niet. Kan hem niet vaak echt goed in de zeik nemen. Sowieso zijn zn wraakacties altijd wel meesterlijk.
Deal.quote:
Volgens mij zijn die kinderen sowieso vaak beter in dat soort dingen dan hun moedersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Maar soms ook niet. Kan hem niet vaak echt goed in de zeik nemen. Sowieso zijn zn wraakacties altijd wel meesterlijk.
Kom je een x bij mijn werk langs, dan krijg je een erotische massage.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Deal.
[..]
Volgens mij zijn die kinderen sowieso vaak beter in dat soort dingen dan hun moeders
Jaren terug al. Ging er op internet een mail rond van een meid die een brief aan haar vader schreef dat ze verliefd was geworden op een turk, met hem was weggelopen, stiekem getrouwd en zwanger blabla oh ja ook nog een drugsprobleem enz.quote:
Met happy end? En korting?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom je een x bij mijn werk langs, dan krijg je een erotische massage.
Met handmatig happy end ja. En 55,- ja.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met handmatig happy end ja. En 55,- ja.
Met de ruggen tegen elkaar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kan je ook een b2b massage geven
Beter geef jij me een beetje geld.quote:
Tijd voor stufi.quote:
Nee. dan gebruik ik andere delen van mijn lichaa, hihi.quote:
Kom je ook langs?quote:
Clitoris zeker?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tijd voor stufi.
[..]
Nee. dan gebruik ik andere delen van mijn lichaa, hihi.
Hehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat betekent natuurlijk bips 2 bips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |