nu dusquote:Op zondag 9 januari 2011 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik was de tijd aan het doden tot het tweede deel van SoD. Zo weer
de vraag is of dat ook op pluto is.quote:
Neh.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de vraag is of dat ook op pluto is.
Wel op venus volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2011 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de vraag is of dat ook op pluto is.
het zal me watquote:
Zeker welquote:Op zondag 9 januari 2011 02:16 schreef DaMook het volgende:
Nou, ik ben ook weer bij 3fm. Eens kijken of het wat is
.
Vind dit meer muziek voor tijdens het uitgaanquote:Op zondag 9 januari 2011 02:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeker welSta alleen wel op het punt om in slaap te vallen helaas
Sweet dreamsquote:Op zondag 9 januari 2011 02:28 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik schakel nog even over op FM via de telefoon en ik ga dan heerlijk in slaap vallen. Welterusten!
welterusten schatjequote:Op zondag 9 januari 2011 02:28 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik schakel nog even over op FM via de telefoon en ik ga dan heerlijk in slaap vallen. Welterusten!
iddquote:Op zondag 9 januari 2011 02:52 schreef DaMook het volgende:
Whehe de ekstra weekend die ik nu luister is lady gaga met pokerface nog megahit.
Ach met lady gaga vind ik niet zoveel verkeerdquote:
Hmm die werkt hier niet, ik luister nu 06-03-2009quote:Op zondag 9 januari 2011 02:58 schreef hole1988 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:19:10 ik moet er toch nog altijd om lachen
vaag dat het niet werkt, krijg je een melding.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm die werkt hier niet, ik luister nu 06-03-2009. Heb maar een paar opnames van ekstraweekend
. Wel leuk om het nieuws terug te horen
.
Ik moet eigenlijk eens wat nieuwe hebben voor op het werk.
Naja heb een mac en quicktime in de browser werkt vaak niet zo goed als bedoelt, laden duurt uren. Misschien als ik de link in quicktime open dat ie het wel doet, maar dat probeer ik morgen welquote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vaag dat het niet werkt, krijg je een melding.
VLC doet wonderenquote:Op zondag 9 januari 2011 03:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Naja heb een mac en quicktime in de browser werkt vaak niet zo goed als bedoelt, laden duurt uren. Misschien als ik de link in quicktime open dat ie het wel doet, maar dat probeer ik morgen wel.
ik hou er niet zo van om programma's te installeren die doen wat andere progjes ook doenquote:
maar deze kan die link wel afspelenquote:Op zondag 9 januari 2011 03:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik hou er niet zo van om programma's te installeren die doen wat andere progjes ook doen.
Quicktime als het goed is ookquote:Op zondag 9 januari 2011 03:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar deze kan die link wel afspelen
bye bye man bye byequote:Op zondag 9 januari 2011 03:14 schreef DaMook het volgende:
Ik ga ook langzaam aan richting bed.
Truste hole.
quote:
Trouwens blij da'k geen piano op mn teen heb gegooidquote:Op zondag 9 januari 2011 11:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik hoor een pjanooooooooooooo, leuk, was ff geleden!
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Trouwens blij da'k geen piano op mn teen heb gegooid
Ja, precies!quote:
Ik denk dat het Granaat is en dus ook Ganate int engelsquote:
LOLquote:Op zondag 9 januari 2011 11:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Trouwens blij da'k geen piano op mn teen heb gegooid
Ik vind het een erg goede plaatquote:Op zondag 9 januari 2011 11:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Granaat is en dus ook Ganate int engels
En eigenlijk vind ik t weer een verschrikkelijk zeiknummer.... maar ook wel weer een beetje lievig en herkenbaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |