Ik weet hetquote:
Mee eens!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:23 schreef heloef het volgende:mee eens !
[..]
Ik weet het![]()
Je moet toch ergens beginnen met radio maken he.
Dat is zeker waar! Heb ooit eens mogen mee draaien met een lokale radiozender. Best wel tof om te doen hoor!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Je moet toch ergens beginnen met radio maken he.
Welke [plaat heb je ingestart dan//??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Heb ooit eens mogen mee draaien met een lokale radiozender. Best wel tof om te doen hoor!
Novastar - Wrongquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke [plaat heb je ingestart dan//??
Zonde idd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
Komop mensen, dit is toch geen danceDit draaien ze overdag ook wel...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar zou jij wel wat kunstjes op kunnen zeker
Alleen op de stem afgaan is me net wat te.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar zou jij wel wat kunstjes op kunnen zeker
Voel er wel wat voor om dfan richting een irish pub te gaan. die is tot diep in de nacht open. Even los, oid.quote:
Jaaaaa dat is wel een toppertje inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Allrounder het volgende:
Tensnake - Coma Cat voor mij de plaat van het jaar 2010![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt mij een prima plan! Moet je doen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voel er wel wat voor om dfan richting een irish pub te gaan. die is tot diep in de nacht open. Even los, oid.
ooh dat is wel gaaf !!! even lekker los daaroquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima plan! Moet je doen!![]()
Ik ga ook nog even naar het BruinCafe
Is altijd gezellig en goede 90's classics afgewisseld met hits van nu.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh dat is wel gaaf !!! even lekker los daaro. Enjoy
Dat zijn de betere plekkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Is altijd gezellig en goede 90's classics afgewisseld met hits van nu.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zijn de betere plekken. Gaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |