Ja, maar ik ben er ook eerlijk over. Ik ziet niet voor niks op een internet forum en ik denk dat 90% idd niet sociaal is in real life hier, alleen mensen houden zichzelf voor de gek en durven dat niet toe te geven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Zeg, jij bent hier degene die geen contact durft te maken hè, en jij bent hier 20 hè.
Ik heb zo mijn twijfels over jou conclusie, maargoed.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er ook eerlijk over. Ik ziet niet voor niks op een internet forum en ik denk dat 90% idd niet sociaal is in real life hier, alleen mensen houden zichzelf voor de gek en durven dat niet toe te geven.
Kan een keer gebeuren. Niet huilen.quote:
Nee ik snap niet waarom ze altijd zeggen trol, maar ik heb zelf nooit stappen ondernomen nee. Ben wel eens uitgegaan natuurlijk, maar geen succes bij de vrouwen. Ik ben verliefd, maar dat meisje ziet mij niet staan en ik weet dat ze mij niet wilt. Ik word overigens niet snel verliefd, ben wel kieskeurig, en misschien val ik op meisjes die te mooi voor me zijn? Maar ik begin me (serieus) zorgen te maken, ik ben 20 en heb nog nooit gezoend, dat is echt niet OK..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik kan ook niet oordelen. Er zijn geen foto's.
Maar OT.
heb je zelf al eens stappen ondernomen?
Hoezo twijfels?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:22 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels over jou conclusie, maargoed.
Oke bedankt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kan een keer gebeuren. Niet huilen.
Mag ik vragen waarom het niet OK is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ik ben 20 en heb nog nooit gezoend, dat is echt niet OK..
Omdat ik 20 ben. Bijna 21.. en iedereen het sowieso op 15/16 jarige leeftijd wel heeft gedaan (gezoend).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom het niet OK is?
Nee hoor, niet iedereen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Omdat ik 20 ben. Bijna 21.. en iedereen het sowieso op 15/16 jarige leeftijd wel heeft gedaan (gezoend).
Laat je niet leiden door wat anderen roepen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Omdat ik 20 ben. Bijna 21.. en iedereen het sowieso op 15/16 jarige leeftijd wel heeft gedaan (gezoend).
En dat vooral!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef Imzadi het volgende:
[..]
Heb geduld en laat je niet gek maken!
Omdat ik niet geloof dat 90% niet sociaal is, ben je dom ofzo ts?quote:
nou 90 % is maar minimaal genomen hoor. Vraag is waarom zit je op een forum??? De meesten zullen hier op antwoorden "om een sociaal leven te hebben" daarom worden twitter forums netwerk sites "Social media" genoemdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat 90% niet sociaal is, ben je dom ofzo ts?
dat is meisjes stalkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef lennd het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Ok, vraagje: Wat zijn je hobbies/grootste bezigheden?
?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Mmmm misschien als je het plaatje een kwart slag naar links draait wel.
Kan je die verwijderen? Kijk, ik open een normale topic en jullie lopen met foto's te smijten. Zoek eens een leven ipv ALL mijn topics aan haar te koppelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:16 schreef Shalimar het volgende:
[..]
klopt....iemand postte haar, volgens de post was het die Turkse chick waarover TS zo ziekelijk irritant over doet
Poging tot grappig zijn, ik blow niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:13 schreef zoalshetis het volgende:
heeft je blowgedrag misschien invloed op je leven?
en ik poogde niet grappig te zijn. hence username.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Poging tot grappig zijn, ik blow niet?
Gozer hou je bekquote:Op zondag 9 januari 2011 12:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Shalimar en Spartacus, jullie zijn wel het bewijs dat de meeste mensen op FOK niet echt sociaal begaafd zijn. Zelfs foto's van mensen die jullie niet kennen sla je op en vervolgens stuur je die door naar iedereenHaal er aub af want dit gaat te ver, die facebook ging al te ver maar dit helemaal.
Ga je die foto nog verwijderen of nietquote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Gozer hou je bek
Wat niet sociaal begaafd, via internet je conclusies trekken, goede zetten man. Jij bent hier de onzekere, maagdelijke stalker, die zenuwachtig wordt als hij met een dame aan het praten is. Wie is hier nou de niet sociaal begaafde?
Zijn mensen op fok niet sociaal begaafd omdat je de dingen die je wilt horen, niet te horen krijgt?
Jij bent hier degene die eindeloos doorgaat over iets wat fucking nutteloos is, je keek naar haar hyves, je ging naar haar toe terwijl ze een vriend had, je dacht er zelfs aan om naar haar school te gaan om te wachten
Gozer, jij bent hier met de problemen, niet wij. Er is meerdere malen gezegd dat je een psycholoog moet gaan zoeken maar jij dacht dat het niet nodig was, alhoewel je ook beweerde dat je soms stemmen hoort.
Jou threads zullen sowieso niet meer serieus genomen worden, en denk maar eens twee keer na voordat je zulk soort stalkerig onzin op een forum schrijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |