quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg een shiatsu-massage as we speak
[..]
ja
ik heb er echt minder spanning door in mijn schouders en rugquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb niet zoveel met normale massages (wel geven), misschien vind ik dit wel lekker
vrouwlief hier heeft er ook continue last van, zal eens naar zo'n kussen kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er echt minder spanning door in mijn schouders en rug
Vervelend he, een beetje spanning?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er echt minder spanning door in mijn schouders en rug
hmmmm, het is echt heerlijk...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief hier heeft er ook continue last van, zal eens naar zo'n kussen kijken
dan kan ik zeggen dat een chatvriendinnetje het aanraaddequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmmmm, het is echt heerlijk...
maar misschien kan ze ze eens ergens uitproberen, je kunt het namelijk ook helemaal niets vinden
Ik heb massagefunctie in mijn bureaustoelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief hier heeft er ook continue last van, zal eens naar zo'n kussen kijken
Oh, goed planquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan kan ik zeggen dat een chatvriendinnetje het aanraadde
wedden dat mijn kussen lekkerder is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb massagefunctie in mijn bureaustoel
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wedden dat mijn kussen lekkerder is?
Je wilt het niet eens proberen?quote:
ik weet zeker dat jouw kussen lekkerder zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wedden dat mijn kussen lekkerder is?
Ik wil niet wedden als ik vooraf al denk te gaan verliezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je wilt het niet eens proberen?
*Koen wakker schudtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw kussen lekkerder zijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw kussen lekkerder zijn
oh..kussen lenen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet wedden als ik vooraf al denk te gaan verliezen
Goed planquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
wat is het opeens rustig hier
waaar is iedereen
Ik ben me aan het vervelenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
wat is het opeens rustig hier
waaar is iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |