Get real?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Er zitten dus 2 speakers in mijn iphone, bij mij is het zo dat als ik een vinger op de rechter doe, er geen geluid te horen is. Bij de linker verandert er niks. Kan ik aannemen dat mijn 2e speaker kapot is?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Er zitten dus 2 speakers in mijn iphone, bij mij is het zo dat als ik een vinger op de rechter doe, er geen geluid te horen is. Bij de linker verandert er niks. Kan ik aannemen dat mijn 2e speaker kapot is?
Ja deze is defect. Moederbord moet worden vervangen. Ik koop je defecte toestel over voor 75,-, verzendkosten voor jou. PM maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Fat32 issue waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef Norbert704 het volgende:
Heeft iemand wel eens filmpjes van meer dan 10 minuten gemaakt?
En daarna deze willen kopiëren naar de computer?
Bij mij wil het niet
Ik wil 'm ook nog even quoten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Hoelang heb je er op moeten wachten dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:16 schreef Copycat het volgende:
Het is bijna niet te geloven, maar mijn iPhone ligt eindelijk op me te wachten. Vanmiddag maar even ophalen. Extra stimulans om mijn lopende deadline nog sneller weg te werken.
Kwam 22 oktober met een dode iPhone terug van vakantie en heb de dag erop, zaterdag de 23ste dus, direct een nieuwe besteld. Dat zou zes tot acht weken duren ... en dat werd iets (...) langer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef poiuytr het volgende:
Hoelang heb je er op moeten wachten dan?
Nee, dat nog net niet. Twee jaar en drie maanden, dankzij de lange wachttijd.quote:
Schandalig inderdaad. Zelf heb heb ik de telefoon op vrijdag gereserveerd en hij was dinsdagmorgen al binnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kwam 22 oktober met een dode iPhone terug van vakantie en heb de dag erop, zaterdag de 23ste dus, direct een nieuwe besteld. Dat zou zes tot acht weken duren ... en dat werd iets (...) langer.
T-Mobile. Vriend van me heeft ook twee maanden moeten wachten op een tweetal iPhones bij zijn zakelijk abonnement. En dat was dus wel nieuw besteld en niet vervangend. Dus nieuwe klanten hebben niet automatisch weken voorrang. Dat begon ik wel te denken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:44 schreef poiuytr het volgende:
Schandalig inderdaad. Zelf heb heb ik de telefoon op vrijdag gereserveerd en hij was dinsdagmorgen al binnenWelke provider heb je dan?
Zolang je straks maar niet het haasje bent danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
Hij ligt te synchroniseren en ik ben (per ongeluk?) gematst. Toen ik de bestelling deed, werd met verteld dat ik 230 euro moest betalen, daarvan had ik al 50 euro aanbetaald. En nu moest ik er nog maar 40 piek bijbetalen. Te eerlijk als ik ben, vroeg ik of dat wel klopte, waarop het meisje me zei dat ik vooral geen vragen moest stellen, maar snel moest betalen en er niet meer over nadenken.
Toch mooi, aangezien mijn verzekering me iets van 300 euro heeft uitbetaald. Mijn naam is vandaag verder even Haas.
Is gewoon wachtgeld geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
Hij ligt te synchroniseren en ik ben (per ongeluk?) gematst. Toen ik de bestelling deed, werd met verteld dat ik 230 euro moest betalen, daarvan had ik al 50 euro aanbetaald. En nu moest ik er nog maar 40 piek bijbetalen. Te eerlijk als ik ben, vroeg ik of dat wel klopte, waarop het meisje me zei dat ik vooral geen vragen moest stellen, maar snel moest betalen en er niet meer over nadenken.
Toch mooi, aangezien mijn verzekering me iets van 300 euro heeft uitbetaald. Mijn naam is vandaag verder even Haas.
Pooooee. Volgens mij is er in deze reeks ooit een Excel schema geplaatst met het één en ander naast elkaar. Wie dat heeft gepost en wanneer zou ik niet weten..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er ergens een overzichtje bij welke providers met welke abonnement ik welke iPhone kan kopen?
Ik wil wel een iPhone, maar op hoeveel contractduur + belminuten + prijs + garantie + versie kan ik dan rekenen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Pooooee. Volgens mij is er in deze reeks ooit een Excel schema geplaatst met het één en ander naast elkaar. Wie dat heeft gepost en wanneer zou ik niet weten..
Uhm, nou ik heb mijn 3Gs 16Gb een jaar geleden bij T-mobile gehaald. 2jarig contract, 300 belminuten én 300 smsjes, internet zonder datalimiet en niks bijbetalen voor het toestel. Daarmee zit ik op 45 euro per maand.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil wel een iPhone, maar op hoeveel contractduur + belminuten + prijs + garantie + versie kan ik dan rekenen?
www.google.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil wel een iPhone, maar op hoeveel contractduur + belminuten + prijs + garantie + versie kan ik dan rekenen?
Wel een beetje ter indicatie.. Ik betaal nu 25 euro voor sim only + 500 minuten + onbeperkt internet.. Maar nu sinds whatsapp bel/sms ik niet meer zo veel.. Dus 500 minuten hoeft niet meer gok ik..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm, nou ik heb mijn 3Gs 16Gb een jaar geleden bij T-mobile gehaald. 2jarig contract, 300 belminuten én 300 smsjes, internet zonder datalimiet en niks bijbetalen voor het toestel. Daarmee zit ik op 45 euro per maand.
Je moet echter nu al bijbetalen voor de 3Gs (bij T-mobile) tenminste.
Denk niet dat je hier zoveel aan hebt,maar wie weet.
Heb ik ook wel eens, even flightmode uit en aanzetten (of alleen wifi) en dan werkt het weer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Copycat het volgende:
Nu krijg ik alleen wifi niet aan de praat. Laptop en iPad hebben wel verbinding met mijn netwerk, maar mijn iPhone vindt 'm niet. En zo is er altijd wat.
Mijn Wi-Fi is er spontaan mee gekapt twee week geleden. Ik kon ook geen netwerken vinden opeens en toen ik hem opnieuw had opgestart stond er opeens 'Geen Wi-Fi'. Gewoon in het grijs. Niks helpt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Copycat het volgende:
Nu krijg ik alleen wifi niet aan de praat. Laptop en iPad hebben wel verbinding met mijn netwerk, maar mijn iPhone vindt 'm niet. En zo is er altijd wat.
Heb ik ook al tijden last van. Tot op heden niets wat geholpen heeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn Wi-Fi is er spontaan mee gekapt twee week geleden. Ik kon ook geen netwerken vinden opeens en toen ik hem opnieuw had opgestart stond er opeens 'Geen Wi-Fi'. Gewoon in het grijs. Niks helpt.
Heb je hem ook al compleet gewist en back-up terug gezet? Daar ben ik wat huiverig voor, en is het enige wat ik nog niet geprobeerd heb. Hoop eigenlijk dat het toch een software-matig probleem is en dat het opgelost wordt bij de volgende update.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik ook al tijden last van. Tot op heden niets wat geholpen heeft.
Jep, compleet gewist. Ik heb er al een halfjaar last van, updates hebben niets opgelost.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je hem ook al compleet gewist en back-up terug gezet? Daar ben ik wat huiverig voor, en is het enige wat ik nog niet geprobeerd heb. Hoop eigenlijk dat het toch een software-matig probleem is en dat het opgelost wordt bij de volgende update.
Is wel genoeg hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vraagje:
is 500mb data limiet genoeg? Ik heb nu een Samsung telefoon (wel een nieuwe, niet heel snel) en zit bij Ben.. Zit altijd binnen mijn bundel (geen idee hoe groot die is) en het internet zelf is ook langzamer volgens mij..
Dus hebben jullie 500mb of 1gb? En is dat genoeg?
Heel apart.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, compleet gewist. Ik heb er al een halfjaar last van, updates hebben niets opgelost.
Ook als je niet veel thuis bent (zeg maar bijna niet) dus ook de hele dag e-mailt, uitzendingen bekijkt, etc?quote:
Maar is bij jou sindsdien je batterij ook heel snel leeg? Dat is bij mij ook het geval namelijk. Ik heb de 3G nog en wanneer ik 5 uur muziek luister is hij al voor een groot deel leeg. Moet vaak overdag ff bijtanken.quote:
Uhm, ja hij is sowieso wel redelijk snel leeg maar ik gebruik hem ook de hele dag. Weet niet of er echt verschil is, volgens mij niet. Vind het sowieso een raar probleem.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar is bij jou sindsdien je batterij ook heel snel leeg? Dat is bij mij ook het geval namelijk. Ik heb de 3G nog en wanneer ik 5 uur muziek luister is hij al voor een groot deel leeg. Moet vaak overdag ff bijtanken.
Nee, als je er veel uitzendingen op kijkt dan nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ook als je niet veel thuis bent (zeg maar bijna niet) dus ook de hele dag e-mailt, uitzendingen bekijkt, etc?
Het is voor mij nog al abstract, sorry hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, als je er veel uitzendingen op kijkt dan niet
5 uur muziek luisteren en dan is hij al voor een groot deel leeg? Dat vind ik nog niet eens zo gek, vind het eerder knap van je toestel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar is bij jou sindsdien je batterij ook heel snel leeg? Dat is bij mij ook het geval namelijk. Ik heb de 3G nog en wanneer ik 5 uur muziek luister is hij al voor een groot deel leeg. Moet vaak overdag ff bijtanken.
Ik zit boven de gb.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vraagje:
is 500mb data limiet genoeg? Ik heb nu een Samsung telefoon (wel een nieuwe, niet heel snel) en zit bij Ben.. Zit altijd binnen mijn bundel (geen idee hoe groot die is) en het internet zelf is ook langzamer volgens mij..
tjah das is per persoon verschillend, ik zit nu op 600mb (14de van de maand) dus als ik 1gb zou hebben zou ik nog 400mb mogen verbruiken in 17dagen, kom ik er overheen betaal ik 10euro extra voor de volledige 1gb (ook al gebruik ik er maar 100kb van).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vraagje:
dat was ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Pooooee. Volgens mij is er in deze reeks ooit een Excel schema geplaatst met het één en ander naast elkaar. Wie dat heeft gepost en wanneer zou ik niet weten..
telfort is bij een 16 gb iphone 4 "300" abbonement goedkoper uit,dan t-mobile bij een "150",hoe kan dit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
tjah das is per persoon verschillend, ik zit nu op 600mb (14de van de maand) dus als ik 1gb zou hebben zou ik nog 400mb mogen verbruiken in 17dagen, kom ik er overheen betaal ik 10euro extra voor de volledige 1gb (ook al gebruik ik er maar 100kb van).
Als ik niet een super relaxt van abonnement van vodafone had gehad had ik Telfort of T-mobile gekozen. En qua dekking en snelheid v/h internet Telfort.
[..]
dat was ik
[ afbeelding ]
eerste 9mnd helft van de prijs, zal hem morgen ff aanpassenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:11 schreef borstmelk het volgende:
[..]
telfort is bij een 16 gb iphone 4 "300" abbonement goedkoper uit,dan t-mobile bij een "150",hoe kan dit?
ah ok,cool. thxquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
eerste 9mnd helft van de prijs
moet eerlijk zeggen dat ik niet compleet neutraal ben, maar feit is: sneller internet (ik weet dat ze anders adverteren maar heb uit eigen ervaring gemerkt dat de constante snelheid *dus niet de piek snelheid* bij Telfort hoger ligt.)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:13 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ah ok,cool. thx. waarvoor zou ik eigenlijk beter kunnen gaan,t-mobile of telfort? en dan meer service/bereik,niet de prijs.
klinkt tof,ik hoor hier en daar van die slechte verhalen over t-mobile,en ik heb al eerder een telfort abbo gehad en was daar ook erg blij mee...ik denk dat telfort hem dan word.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:16 schreef skittelman het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik niet compleet neutraal ben, maar feit is: sneller internet (ik weet dat ze anders adverteren maar heb uit eigen ervaring gemerkt dat de constante snelheid *dus niet de piek snelheid* bij Telfort hoger ligt.)
Daarnaast is hij bij de Telfort gewoon uit voorraad leverbaar, beter bereik (kpn netwerk) krijg je een sms als je bundel in gaat, als je op de helft zit, en als hij bijna op is.
minimaal tot 1feb maar waarschijnlijk tot 1 aprilquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:17 schreef borstmelk het volgende:
[..]
klinkt tof,ik hoor hier en daar van die slechte verhalen over t-mobile,en ik heb al eerder een telfort abbo gehad en was daar ook erg blij mee...ik denk dat telfort hem dan word.
weet je ook tot hoe lang die actie loopt. dat van eerste 9 maanden 19.99?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |