beetje lang voor een jingle of niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef Rivalo het volgende:
Nieuwe Jingle: http://www.zshare.net/audio/84938746a9473864/
Je kunt ook luisteren ipv downloaden.
Meer voor house/trance net voordat je begint met draaien.
Wat kunnen we verwachten?quote:
Ja maar je kunt hem afkorten. Het is een loop, kun je nog wat aankondigen enzo of mixenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:45 schreef Dhaha het volgende:
[..]
beetje lang voor een jingle of niet?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Dan kan je wel beginnen met Rick Ashly
Rick Ashley.quote:
Ik was laatst bij concert van Destine en in het voorprogramma zat een of andere homo band en die gingen Never give me up spelen.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:50 schreef dockx het volgende:
nog 10 minuutjes mensen.. Daarna worden jullie vrijwillig gerickroll'd
zo mag ik dat horen !quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:50 schreef dockx het volgende:
nog 10 minuutjes mensen.. Daarna worden jullie vrijwillig gerickroll'd
ze draaiden hem ook een keer op de ijsbaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik was laatst bij concert van Destine en in het voorprogramma zat een of andere homo band en die gingen Never give me up spelen.
wat een vieze dikke hit is dat ook he!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ze draaiden hem ook een keer op de ijsbaan
gvd iedereen ging los
ik zoek er ook 1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:52 schreef Dhaha het volgende:
wat was die app om op iphone te luisteren?
Schapenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ze draaiden hem ook een keer op de ijsbaan
gvd iedereen ging los
TuneIn Radio gebruik ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:52 schreef Dhaha het volgende:
wat was die app om op iphone te luisteren?
Voor de windows mobile gebruikers (en dat zijn er niet zo veelquote:
Kinkyquote:
er komt een goed afscheidsnummer aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en ik maar denken dat hardstyle en core erg was
Programma op je idevice waarmee je alle apps gratis kan downlaodenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik gebruik windows mobile wat is installous?
Soort appstore waar je alle apps gratis kunt downloadenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Naar de tab web en dan deze link: http://onz.listen2myradio.com/media/playradio1050752.asxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:57 schreef Dhaha het volgende:
ok ik heb TuneIn gratis gedownload gekocht wat moet ik nu doen?
dat wist ik ook wel johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Soort appstore waar je alle apps gratis kunt downloaden
installous kun je gebruiken om (illegaal) gecrackte apps te downloaden. je moet wel een jailbreak hebben en werkt alleen op iDevices(iPod, Iphone en shit)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
jwzquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Naar de tab web en dan deze link: http://onz.listen2myradio.com/media/playradio1050752.asx
ook nicequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
kan het zo gewoon luisteren zonder app
Ja preciesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Dhaha het volgende:
maar ik heb cover plaatje erbij met TuneIn
Nee eigenlijk niet.... kan jij me eraan helpen ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens, ik hoop dat Monopoly een kick script heeft. Want dit is onz.
Kan zo een gast komen die midden in de nacht connect, Justin bieber op de repeat draait en hem 24/7 aan laat staan
ik ben niet aan eht draaien hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
het internet van degene die nu dj is wel
Man wat stoort dat
Ik denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Vanaf 11 uur is er weer plek vrij voor een DJ , wie wil ?
I saw what you did therequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Vanaf half 12 is er weer plek vrij voor een DJ , wie wil ?
half 12 danquote:
Ik kan het niet bevestigen, maar als ik er ben en leeg staat neem ik hem welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
half 12 danHierna komt spaghettivreter, dan douw ik er nog een half uurtje doorheen.
Half 12 goed ?
Ditquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister vanuit VLC ,en totaal geen lag whatsoever
TuneIn radio downloadenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef wiebelstront het volgende:
mensen, hoe luister je dit op je iPod touch?
Vast wel...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zin om mee te werken aan de site?
ohoooo dat is kut!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef jesperrrrsss het volgende:
godver heb ik rick ashley gemist op 5 minuten na of zo
Rivalo heeft de skype functie bijna af.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Proletariaat het volgende:
Wordt er ook al een beetje gepraat in de uitzendingen?
ben tijdje weg geweest
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rivalo heeft de skype functie bijna af.
Waarschijnlijk kunnen we morgenavond live gaan met interviews ofzo
nog steeds nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Proletariaat het volgende:
Wordt er ook al een beetje gepraat in de uitzendingen?
ben tijdje weg geweest
watskeburtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
Sterrenstof is nu wel een beetje uitgekauwd doe dan iets van het ouden repertoire van de Jeugd van Tegenwoordig.
Neem ten eerste een andere skin werkt makkelijkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil het dan ook 100% goed kunnen
Bijvoorbeeld.quote:
Welke? En hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Neem ten eerste een andere skin werkt makkelijker
Hij is af, behalve dat ik het niet voor mekaar krijg om met een USB microphone uit te zenden via skype. Het probleem ligt dat Virtual Audio Cables de usb geluidskaart niet kan koppelen aan de normale geluidskaart. Met jack microphone is dit geen probleem omdat deze zich sowieso aan de stereo-mix koppelt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rivalo heeft de skype functie bijna af.
Waarschijnlijk kunnen we morgenavond live gaan met interviews ofzo
Als dat zou lukkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:13 schreef Graseter het volgende:
Ik heb van Ezechielk de gegevens van de server gekregen.![]()
Ik kan beginnen aan het opzetten van de site, misschien kan ik daar ook wel de streaming server op draaien.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:13 schreef Graseter het volgende:
Ik kan beginnen aan het opzetten van de site, misschien kan ik daar ook wel de streaming server op draaien.
Kan het dan ook dat hij doorspeelt bij een switchquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:13 schreef Graseter het volgende:
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kan het dan ook dat hij doorspeelt bij een switch
Heeft hij al iets van een voorbeeld?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wacht tot -Datdus- klaar is met het design, ziet er goed uit tot nu toe.
Hij is aan het werk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft hij al iets van een voorbeeld?
We hebben nog geen domein, als iemand die kan regelen.quote:
Dockxquote:
Oh, dan laten we het daar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:15 schreef Rivalo het volgende:
Je weet trouwens ook dat Listentomyradio de license regelt en als je het zelf door je gezeik krijgt van buma/stemra.
Jep, als je aan het praten was in Skype, hoor je via de radio alleen de personen tegen wie je praat, niet de DJ zelf.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:16 schreef Monopoly het volgende:
Gras, Rivalo wil graag meehelpen met het Skype verhaal binnen de live uitzending!
Hij wil wel een tutorial maken, zodat iedereen het in kan stellen , zodat we live kunnen ouwehoeren tijdens de uitzending.
Alleen was er nog 1 probleempje met USB mic geloof ik...
Alleen een domeinnaam dus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
We hebben nog geen domein, als iemand die kan regelen.
Het liefst bij webstekker.nl want daar staat de server.
dan doe je dat via mic, opgelost!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jep, als je aan het praten was in Skype, hoor je via de radio alleen de personen tegen wie je praat, niet de DJ zelf.
Tof, echt een goed initiatief!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef Graseter het volgende:
Op de site komt ook een mini player en een link zodat je de stream kan downloaden.
Ook komt er informatie op wie er draait en nog veel meer.
Gaafquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef Graseter het volgende:
Op de site komt ook een mini player en een link zodat je de stream kan downloaden.
Ook komt er informatie op wie er draait en nog veel meer.
dockx is nu.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef Driepink het volgende:
wie draait er nou ?
was wel leuk nummertje
kan je niet lezen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef Driepink het volgende:
wie draait er nou ?
was wel leuk nummertje
Skype was geroot naar de mic. de mic was al in gebruik door skype. de Stereo-mix. Ik heb trouwens geen idee of het probleem hetzelfde is met een normale microfoon met een jack plug.quote:
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb even een opzetje gemaakt, ik ben ergens niet helemaal tevreden.
[ afbeelding ]
baasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Strakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
dat ziet er redelijk goed uit, hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er tof uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
WAT? niet tevreden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
chatboxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Damnn..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, heb alleen niks met dat roze.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef Dhaha het volgende:
[..]
chatbox
hij is top, moet alleen mooi logo hebben
dat kan, maar 4 posts is niet veelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
was ff iets anders doen.. geen zin om terug te lezen
als dit nou echt zo komt is wel leuk danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
heul langquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
Ik vraag me echt af hoelang deze radio het uit gaat houden
Dit heb ik nou ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik kan er niet naar luisteren omdat ik een plug-in mis
Waarschijnlijk die van WMP omdat die het niet goed deed, dus die heb ik eraf geflikkerd.
Weet iemand een manier om WMP12 weer terug te krijgen? Het is nergens te downloaden.
Naar de tab 'web' en dan deze link invullen: http://onz.listen2myradio.com/media/playradio1050752.asxquote:
Mooi programma, je krijgt zelfs de albumcovers erbijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:25 schreef wiebelstront het volgende:
ok, TunIn is aan het connecten, ik heb hem bijna
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:25 schreef ElmoFan het volgende:
Restecp voor die site, maar krijgen we geen gezeik met licenties en copyright?
Wat niet weet...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:25 schreef ElmoFan het volgende:
Zolang we draaien vanaf de host waar we nu zitten nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:25 schreef ElmoFan het volgende:
Ok mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang we draaien vanaf de host waar we nu zitten niet
chilllquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wordt geregeld door Listen2myradio.
Die is aan het zuipenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:23 schreef Graseter het volgende:
Als ezechielk nou eens dat ding werkend maakt.
Zometeen in 1 dag al bij deel 10quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:27 schreef jesperrrrsss het volgende:
-voor de veteranen-
dit topic gaat bijna net zo hard als de black bandana gangster topic's
REGEL DAT HIJ REAGEERTquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is aan het zuipen![]()
Dat wordt maandag op zn vroegst
RadioBagger!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |