beetje lang voor een jingle of niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef Rivalo het volgende:
Nieuwe Jingle: http://www.zshare.net/audio/84938746a9473864/
Je kunt ook luisteren ipv downloaden.
Meer voor house/trance net voordat je begint met draaien.
Wat kunnen we verwachten?quote:
Ja maar je kunt hem afkorten. Het is een loop, kun je nog wat aankondigen enzo of mixenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:45 schreef Dhaha het volgende:
[..]
beetje lang voor een jingle of niet?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Dan kan je wel beginnen met Rick Ashly
Rick Ashley.quote:
Ik was laatst bij concert van Destine en in het voorprogramma zat een of andere homo band en die gingen Never give me up spelen.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:50 schreef dockx het volgende:
nog 10 minuutjes mensen.. Daarna worden jullie vrijwillig gerickroll'd
zo mag ik dat horen !quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:50 schreef dockx het volgende:
nog 10 minuutjes mensen.. Daarna worden jullie vrijwillig gerickroll'd
ze draaiden hem ook een keer op de ijsbaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik was laatst bij concert van Destine en in het voorprogramma zat een of andere homo band en die gingen Never give me up spelen.
wat een vieze dikke hit is dat ook he!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ze draaiden hem ook een keer op de ijsbaan
gvd iedereen ging los
ik zoek er ook 1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:52 schreef Dhaha het volgende:
wat was die app om op iphone te luisteren?
Schapenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ze draaiden hem ook een keer op de ijsbaan
gvd iedereen ging los
TuneIn Radio gebruik ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:52 schreef Dhaha het volgende:
wat was die app om op iphone te luisteren?
Voor de windows mobile gebruikers (en dat zijn er niet zo veelquote:
Kinkyquote:
er komt een goed afscheidsnummer aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en ik maar denken dat hardstyle en core erg was
Programma op je idevice waarmee je alle apps gratis kan downlaodenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik gebruik windows mobile wat is installous?
Soort appstore waar je alle apps gratis kunt downloadenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Naar de tab web en dan deze link: http://onz.listen2myradio.com/media/playradio1050752.asxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:57 schreef Dhaha het volgende:
ok ik heb TuneIn gratis gedownload gekocht wat moet ik nu doen?
dat wist ik ook wel johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Soort appstore waar je alle apps gratis kunt downloaden
installous kun je gebruiken om (illegaal) gecrackte apps te downloaden. je moet wel een jailbreak hebben en werkt alleen op iDevices(iPod, Iphone en shit)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
jwzquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Naar de tab web en dan deze link: http://onz.listen2myradio.com/media/playradio1050752.asx
ook nicequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
kan het zo gewoon luisteren zonder app
Ja preciesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Dhaha het volgende:
maar ik heb cover plaatje erbij met TuneIn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |