Óf je hebt die keuze niet en mag blij zijn als je op je eigen benen kunt staan zonder hulp...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kunt kiezen tussen werken of de bijstand in gaan.
Het lijkt wel alsof iedereen jaloers is op 'uitkeringstrekkers' zoals ze minachtend worden genoemd.
Soos uitkering krijg je toch pas vanaf 23, maar dan mag je niet thuis wonen en dan gaan ze je ook heel snel aan het werk schoppen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef maickeltje het volgende:
[..]
hoezo niet?
Nog nooit hebben gewerkt krijg je geen uitkering, je moet minimaal zoveel weken hebben gewerkt.
Of je krijgt een x bedrag dat is heel weinig bijvoorbeeld 50 euro voor een maand om van te eten
Niet alleen jij maar heel arbeidend Nederland, dus het niet zo dat jouw koopkracht ineens achteruit gaat tov de buurman.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:08 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Omdat ik daar belasting voor betaal, die achterlijke josti's die niet willen werken!
Kan me niet voorstellen dat dat überhaupt kanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef IrCute het volgende:
Waarom laat je je verbieden om aan een opleiding te beginnen als je dat zelf wil?
Hoor je mij dat zeggen? Ik praat gewoon voor mij zelf hier niet voor heel nederland of mijn buurmanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Niet alleen jij maar heel arbeidend Nederland, dus het niet zo dat jouw koopkracht ineens achteruit gaat tov de buurman.
Ik vind het moeilijk om een evenwichtige balans in mn leven hebben..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef DahBigKahuna het volgende:
Waarom mocht je niet aan een opleiding beginnen dan? Iedereen kan na zijn/haar middelbare school toch wel iets van een opleiding gaan doen?
Hardquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef lisa1109 het volgende:
Trouwens, wat doe jij hier op FOK, op het internet, achter een pc/laptop. Ga afwassen bij een restaurant, ga een baantje zoeken.
Dat is wel degelijk van belang, of dat jij alleen een miljoen krijgt of elke wereldburger is ook een wezenlijk verschil.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Hoor je mij dat zeggen? Ik praat gewoon voor mij zelf hier niet voor heel nederland of mijn buurman
Je hebt 18 jaar gehad om over je leven na te denken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Confession het volgende:
[..]
Hard, ahw ja maar daar word ik ongelukkiger van. ik moet hele even nadenken over mn leven. en daar kan ik even geen afwasbaantje bij gebruiken.
Je geeft inderdaad domme antwoorden, je moet het duidelijk niet hebben van je trollskillz.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Confession het volgende:
[..]
Hard, ahw ja maar daar word ik ongelukkiger van. ik moet hele even nadenken over mn leven. en daar kan ik even geen afwasbaantje bij gebruiken.
Enkel een wajong. Tevens, als ze bij het UWV/GGD vast stellen dat je vanaf je 17de al fucked-up bent en toen al geen goed inkomen kon krijgen dan heb je recht op een wajong met terugwerkende kracht... Een vriendin van mij heeft op die manier ruim 10.000 euro gekregen (was 21 toen ze hem aanvroeg terwijl ze op d'r 17de al recht op had). Nee, dit is geen grap/troll.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef Sosha het volgende:
Een uitkering kan toch helemaal niet op je 18e
Moet je toch minstens 21 voor zijn? Of zelfs 23?
Een bijdrage per maand voor iemand die te lui is om een baantje te zoeken? Zeg hee, als het zo makkelijk was ging ik ook niet werken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef Confession het volgende:
Sorry ik weet ook helemaal niet of het een uitkering heet, volgens mij heb ik het fout gezegt maar iniedergeval een bijdrage permaand, ik las zoiets in een of andere krant vandaag.
Het is u die momenteel mij als grootste troll in dit topic voor komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Je geeft inderdaad domme antwoorden, je moet het duidelijk niet hebben van je trollskillz.
Wanneer krijg je dan wajong? Want bijna iedereen kan wel werken als het daarop aankomt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Diemux het volgende:
[..]
Enkel een wajong. Tevens, als ze bij het UWV/GGD vast stellen dat je vanaf je 17de al fucked-up bent en toen al geen goed inkomen kon krijgen dan heb je recht op een wajong met terugwerkende kracht... Een vriendin van mij heeft op die manier ruim 10.000 euro gekregen (was 21 toen ze hem aanvroeg terwijl ze op d'r 17de al recht op had). Nee, dit is geen grap/troll.
Luister je hoeft niet aggressief te worden.. ik ben nooit lui geweest integendeel juist, en mijn ouders werken zich ook kapot! maar ik ben gewoon altijd beetje jong gebleven qua denken... ik voel me dan ook helemaal geen 18, ik kan sommige verantwoordelijkheden niet aan en dat valt heel goed te merken... ik ben jong van geest, jonger dan 18 ja... en ja ik heb altijd perfect alles volgens te regels gedaan tot 2009 kwam.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
Je hebt 18 jaar gehad om over je leven na te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |