abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91039980
Ik heb al een enige lange tijd geen werk en school... maar bij dit alles was er dus een vrouw die mij begeleidde voor werk en of de juiste opleiding.. Ze wou me dus even aan een baan helpen iig tot en met september... Ik dacht hier blijkbaar anders over, elke week belden ze mij of er al vooruitgang in de zaken waren , dan moest ik keer op keer zeggen dat ik geen werk had gevonden en ook verder niet veel er aan gedaan had.. Zij vond het toen der tijde beter dat ik niet aan een opleiding begon, omdat ze totaal geen inzicht kreeg wat ik nou precies wilden ze dacht dat het maar een opwelling van me was om van het probleem af te zijn en dat het dan alleen slechter met me zou gaan. Toen ben ik dus ook niet aangenomen op een school, Maar eigelijk gaat het nu veel slechter... Ik heb toen in een gesprek gezegd van anders wil ik wel een uitkering :{ ... zegt ze van ja uitkering zo gaat dat niet we kunnen je ook aan een baantje bij de Mcdonalds helpen.. en als je die dan weigerd dan heb je werk geweigerd en krijg je dus geen uitkering.. intussen al 4 maanden of langer geen werk, en ze beld geen eens meer. :{ dus andere woorden zoek het je maar uit ofzo, maakt me niet uit ...

Maar vandaag kwam ik er dus achter dat ze jongeren van 18 veplicht zijn om een stukje te financieren.. :?

Mijn vraag moet ik een hele verklaring afleggen voor een uitkering tot en met September als 18 jarige of moeten ze het me gewoon toezien.. Heb ik daar recht op als iemand zonder opleiding en werk... of gaan ze dan met allerlei rotbaantjes aankomen..en klopt het wat die begeleider zegt?

..
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:55:46 #2
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_91040050
ga gewoon aan het werk ?
  PR/Manusje van alles zaterdag 8 januari 2011 @ 20:56:30 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_91040084
Hopelijk heb je niet het recht om een uitkering te krijgen. Je wil zelf nou niet echt meewerken :') Als je geen diploma hebt moet je niet zeuren over de beschikbare baantjes.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:56:54 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91040101
Ga eens lekker naar school en je stufi waar je recht op hebt opmaken.
Anders sta je op 67e nog bij de Mc Donalds achter de toonbank.
pi_91040122
Waarom ga je dan niet op zoek naar een baantje? Of verwacht je maar dat andere mensen alles voor je gaan betalen?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:00:03 #6
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91040266
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hopelijk heb je niet het recht om een uitkering te krijgen. Je wil zelf nou niet echt meewerken :') Als je geen diploma hebt moet je niet zeuren over de beschikbare baantjes.
QFT!
Er is altijd werk voor iedereen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:00:06 #7
180174 Diemux
People vs Me
pi_91040268
Jij verdient op geen enkele manier een uitkering. Je geeft zelf aan geen fuck te willen doen om een baan of opleiding te krijgen.

Ga maar lekker solliciteren bij de mcdonalds of de supermarkt.
pi_91040458
Nee het gaat mij gewoon om het feit dat zij me zo wilt afschepen , allemaal trouwens...
hun hebben destijds allemaal besloten dat ik niet aan een opleiding mocht beginnnen , en dat ze zeker wisten dat ik er goed aan deed om een tijd te orienteren op wat ik nu wil.... Maar het gaat dus veel slechter. Mijn hele famillie ziet dat in.. maar hun zouden me begleiden en ze wisten zeker dat ik daar beter uit zou komen..Maar in feiten zit ik nog meer in de grond door hun..

baantje? ik wil me graag orienteren op me opleiding, ik weet nog steeds niet wat ik wil.
Ik had liefst gewoon geschikte opleiding, maar dat mocht toen niet aan me nieuwe kans beginnen.
Maar ik mag wel vrijwilligerswerk van ze doen.. dusja ben beetje zat met hun ook.
pi_91040482
troll :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_91040506
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Tim86 het volgende:
troll :')
Nee :{
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:04:36 #11
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91040520
Vanwaar altijd dat gebash hier op uitkeringen?
Als iemand genoegen neemt met een uitkering en niet per sé jaarlijks een nieuwe auto hoeft te rijden is dat toch prima? Laat het aub ieder zijn eigen keus zijn of dat hij een uitkering geniet of liever werkt voor meer brood op de plank.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:05:02 #12
180174 Diemux
People vs Me
pi_91040542
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Microtubuli het volgende:
Als iemand genoegen neemt met een uitkering en niet per sé jaarlijks een nieuwe auto hoeft te rijden is dat toch prima? Laat het aub ieder zijn eigen keus zijn of dat hij een uitkering geniet of liever werkt voor meer brood op de plank.
Ehm, een uitkering is geen keuze...
pi_91040548
Je Nederlands is echt om te huilen. En ga gewoon hamburgers omdraaien.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:05:22 #14
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91040569
Waarom neem je dat werk niet aan dan? Wees blij dat je wat aangeboden krijgt..
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:05:25 #15
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91040572
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Confession het volgende:
Nee het gaat mij gewoon om het feit dat zij me zo wilt afschepen , allemaal trouwens...
hun hebben destijds allemaal besloten dat ik niet aan een opleiding mocht beginnnen , en dat ze zeker wisten dat ik er goed aan deed om een tijd te orienteren op wat ik nu wil.... Maar het gaat dus veel slechter. Mijn hele famillie ziet dat in.. maar hun zouden me begleiden en ze wisten zeker dat ik daar beter uit zou komen..Maar in feiten zit ik nog meer in de grond door hun..

baantje? ik wil me graag orienteren op me opleiding, ik weet nog steeds niet wat ik wil.
Ik had liefst gewoon geschikte opleiding, maar dat mocht toen niet aan me nieuwe kans beginnen.
Maar ik mag wel vrijwilligerswerk van ze doen.. dusja ben beetje zat met hun ook.
Jezus man, het is jouw leven. Waarom geef je de controle uit handen en verwacht je dat alles op een presenteerblaadje aan komt?

Je zult je geluk en leven zelf moeten maken in deze wereld. Dat doet een ander niet voor je en zeker die vrouw niet, die is om 17:00 klaar met werken en dan is ze jou vergeten.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:05:32 #16
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_91040578
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Confession het volgende:

Ben je een josti dan?
Je bepaald toch zelf wanneer je welke opleiding gaat doen?
En als je werk weigert ja maakt niet uit wat voor werk houd het op.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:06:12 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91040622
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Ben je een josti dan?
Je bepaald toch zelf wanneer je welke opleiding gaat doen?
En als je werk weigert ja maakt niet uit wat voor werk houd het op.
Dit of zoals boven gezegd wordt, troll.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:06:20 #18
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91040629
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Diemux het volgende:

[..]

Ehm, een uitkering is geen keuze...
Hoezo niet? Je kunt kiezen tussen werken of de bijstand in gaan.
Het lijkt wel alsof iedereen jaloers is op 'uitkeringstrekkers' zoals ze minachtend worden genoemd.
pi_91040668
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Jezus man, het is jouw leven. Waarom geef je de controle uit handen en verwacht je dat alles op een presenteerblaadje aan komt?

Je zult je geluk en leven zelf moeten maken in deze wereld. Dat doet een ander niet voor je en zeker die vrouw niet, die is om 17:00 klaar met werken en dan is ze jou vergeten.
Ja wat jij zegt, zei me moeder dus ook, zij heeft om 17:00 idd haar geld binnen. zou haar verder iets schelen... Ja vind gewoon moeilijk, om mijn leven onder controle te hebben helemaal nu.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:07:12 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91040679
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Microtubuli het volgende:
Uitkeringen zijn bedoelt voor mensen die om de een of andere reden niet kunnen werken, niet voor mensen die niet willen werken :{w
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:07:37 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91040701
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Uitkeringen zijn bedoelt voor mensen die om de een of andere reden niet kunnen werken, niet voor mensen die niet willen werken :{w
Juist!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:07:59 #22
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_91040724
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Hoezo niet? Je kunt kiezen tussen werken of de bijstand in gaan.
Het lijkt wel alsof iedereen jaloers is op 'uitkeringstrekkers' zoals ze minachtend worden genoemd.
hoezo niet?
Nog nooit hebben gewerkt krijg je geen uitkering, je moet minimaal zoveel weken hebben gewerkt.
Of je krijgt een x bedrag dat is heel weinig bijvoorbeeld 50 euro voor een maand om van te eten
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:08:32 #23
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_91040753
quote:
Omdat ik daar belasting voor betaal, die achterlijke josti's die niet willen werken!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:08:52 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91040767
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Confession het volgende:

[..]

Ja wat jij zegt, zei me moeder dus ook, zij heeft om 17:00 idd haar geld binnen. zou haar verder iets schelen... Ja vind gewoon moeilijk, om mijn leven onder controle te hebben helemaal nu.
Ja das lastig. Je moet er ook niet te zwaar aan tillen wat je gaat studeren. Weinig mensen die gestudeerd hebben blijven tot 67e dezelfde functie houden en er zijn er ook zat die tussen de 40 / 50 wisselen van baan en complete richting waarin ze werken.

Maar een studie en een basis hebben is wel zo fijn in deze wereld.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:08:59 #25
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_91040781
quote:
Omdat dat niet de bedoeling is van een uitkering.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')