QFT!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hopelijk heb je niet het recht om een uitkering te krijgen. Je wil zelf nou niet echt meewerkenAls je geen diploma hebt moet je niet zeuren over de beschikbare baantjes.
Ehm, een uitkering is geen keuze...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Microtubuli het volgende:
Vanwaar altijd dat gebash hier op uitkeringen?
Als iemand genoegen neemt met een uitkering en niet per sé jaarlijks een nieuwe auto hoeft te rijden is dat toch prima? Laat het aub ieder zijn eigen keus zijn of dat hij een uitkering geniet of liever werkt voor meer brood op de plank.
Jezus man, het is jouw leven. Waarom geef je de controle uit handen en verwacht je dat alles op een presenteerblaadje aan komt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Confession het volgende:
Nee het gaat mij gewoon om het feit dat zij me zo wilt afschepen , allemaal trouwens...
hun hebben destijds allemaal besloten dat ik niet aan een opleiding mocht beginnnen , en dat ze zeker wisten dat ik er goed aan deed om een tijd te orienteren op wat ik nu wil.... Maar het gaat dus veel slechter. Mijn hele famillie ziet dat in.. maar hun zouden me begleiden en ze wisten zeker dat ik daar beter uit zou komen..Maar in feiten zit ik nog meer in de grond door hun..
baantje? ik wil me graag orienteren op me opleiding, ik weet nog steeds niet wat ik wil.
Ik had liefst gewoon geschikte opleiding, maar dat mocht toen niet aan me nieuwe kans beginnen.
Maar ik mag wel vrijwilligerswerk van ze doen.. dusja ben beetje zat met hun ook.
Ben je een josti dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Confession het volgende:
Nee het gaat mij gewoon om het feit dat zij me zo wilt afschepen , allemaal trouwens...
hun hebben destijds allemaal besloten dat ik niet aan een opleiding mocht beginnnen , en dat ze zeker wisten dat ik er goed aan deed om een tijd te orienteren op wat ik nu wil.... Maar het gaat dus veel slechter. Mijn hele famillie ziet dat in.. maar hun zouden me begleiden en ze wisten zeker dat ik daar beter uit zou komen..Maar in feiten zit ik nog meer in de grond door hun..
baantje? ik wil me graag orienteren op me opleiding, ik weet nog steeds niet wat ik wil.
Ik had liefst gewoon geschikte opleiding, maar dat mocht toen niet aan me nieuwe kans beginnen.
Maar ik mag wel vrijwilligerswerk van ze doen.. dusja ben beetje zat met hun ook.
Dit of zoals boven gezegd wordt, troll.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ben je een josti dan?
Je bepaald toch zelf wanneer je welke opleiding gaat doen?
En als je werk weigert ja maakt niet uit wat voor werk houd het op.
Hoezo niet? Je kunt kiezen tussen werken of de bijstand in gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ehm, een uitkering is geen keuze...
Ja wat jij zegt, zei me moeder dus ook, zij heeft om 17:00 idd haar geld binnen. zou haar verder iets schelen... Ja vind gewoon moeilijk, om mijn leven onder controle te hebben helemaal nu.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jezus man, het is jouw leven. Waarom geef je de controle uit handen en verwacht je dat alles op een presenteerblaadje aan komt?
Je zult je geluk en leven zelf moeten maken in deze wereld. Dat doet een ander niet voor je en zeker die vrouw niet, die is om 17:00 klaar met werken en dan is ze jou vergeten.
Uitkeringen zijn bedoelt voor mensen die om de een of andere reden niet kunnen werken, niet voor mensen die niet willen werkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Microtubuli het volgende:
Als iemand genoegen neemt met een uitkering en niet per sé jaarlijks een nieuwe auto hoeft te rijden is dat toch prima? Laat het aub ieder zijn eigen keus zijn of dat hij een uitkering geniet of liever werkt voor meer brood op de plank.
Juist!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uitkeringen zijn bedoelt voor mensen die om de een of andere reden niet kunnen werken, niet voor mensen die niet willen werken
hoezo niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kunt kiezen tussen werken of de bijstand in gaan.
Het lijkt wel alsof iedereen jaloers is op 'uitkeringstrekkers' zoals ze minachtend worden genoemd.
Omdat ik daar belasting voor betaal, die achterlijke josti's die niet willen werken!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Microtubuli het volgende:
Ja das lastig. Je moet er ook niet te zwaar aan tillen wat je gaat studeren. Weinig mensen die gestudeerd hebben blijven tot 67e dezelfde functie houden en er zijn er ook zat die tussen de 40 / 50 wisselen van baan en complete richting waarin ze werken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja wat jij zegt, zei me moeder dus ook, zij heeft om 17:00 idd haar geld binnen. zou haar verder iets schelen... Ja vind gewoon moeilijk, om mijn leven onder controle te hebben helemaal nu.
Omdat dat niet de bedoeling is van een uitkering.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Microtubuli het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |