Ik was voor 7 uur op. Heb Two World 2 even uitgespeeld (moest alleen de eindbaas nog). Heb daarna een film gekeken en ben toen aan bakuman 14 begonnen voordat ik hier posttequote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef lelouch het volgende:
@wdn wat doe jij om 9 uur sochtends voor de tv? Ik sliep nog. Ik kijk hem wel na op het internet
danke , dankequote:
Ja het bier was gratis het eerste deel van de nachtquote:Op zondag 9 januari 2011 05:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Baka ben je er nog? Ik snap niks van wat je typt dus je avond moet wel goed zijn geweest
ach kunnen ze ook is iemand een facial gevenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eroge toilet paper![]()
Wat een pareltje heb je getyptquote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja het bier was gratis het eerste deel van de nacht
Op 't einde bijna in slaap gevallen in de bar
DO WANT!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eroge toilet paper![]()
Vastquote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja touchscreens zijn lastig om te typen als je niet goed kan mikken
Leuk voor als je bezoek hebt.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eroge toilet paper![]()
Ik pak die nu op (er zijn nog geen engelse subs van dus jij wintquote:Op zondag 9 januari 2011 12:36 schreef SleepSub het volgende:
Onii-chan no Koto Nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!!.......
Wat een anime zeg![]()
![]()
I APPROVE AND I LIKE IT! 10/10!__!!!!!
Zag die ook al voorbij komen jaquote:Op zondag 9 januari 2011 17:26 schreef hexje het volgende:
Het grote anime/manga topic #124: Omdat ik net uit de kroeg kom ^O^
![]()
![]()
dat wordt echt een kwaliteits topicquote:
Hij kwam duidelijk net uit de kroegquote:Op zondag 9 januari 2011 17:26 schreef hexje het volgende:
![]()
![]()
net movie 10 gekeken, die was zeker goed te doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:01 schreef Qunix het volgende:
Sommige films zijn echt zeer goed en er zijn ook een paar films wat een complete arc samenvat.
in welk opzicht?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
net movie 10 gekeken, die was zeker goed te doen.
maar waneer gaat luffy nou eens wat met nami doen
dat opzicht jaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
in welk opzicht?
en: wellicht te vergelijken met naruto/sakura?
ik heb me daar bij naruto ook aan geergerd..quote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat opzicht ja
kan me daar soms zo aan ergeren als het zo overduidelijk is en het maar nooit gebeurd
Met sint-juttemis, als de kalveren op het ijs dansen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:26 schreef hexje het volgende:
![]()
![]()
Waarom zou hij Nami nemen als hij Boa kan krijgenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Negeer me maar, biatch.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hele colonne mensen met als goede voornemen om in het FOK! anime topic te gaan posten of zo?
omdat nami realistischer isquote:Op maandag 10 januari 2011 02:49 schreef luffyd het volgende:
[..]
Waarom zou hij Nami nemen als hij Boa kan krijgen
quote:Op maandag 10 januari 2011 04:57 schreef outcast_within het volgende:
Wat een slowchat hier zeg, kunnen we het niet gewoon hebben over kwaliteits anime? Toppers als, yumeria, akikan en iron man.
Wat een slowchat hier zeg, kunnen we het niet gewoon hebben over kwaliteits anime? Toppers als, yumeria, akikan en iron man.
Namiquote:
Namiquote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nami. wat een zeikwijf is dat.
wie ben jij?quote:Op maandag 10 januari 2011 04:57 schreef outcast_within het volgende:
Welke nog meer dan? Want heb zelf nog geen anime's gesubbed zien worden die ik graag wil zien.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef wdn het volgende:
wie ben jij?
Er zijn minimaal 4 goede animes dit seizoen
Gosick is er 1 van
I am the ghost of christmass past.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef wdn het volgende:
[..]
wie ben jij?
Er zijn minimaal 4 goede animes dit seizoen
Gosick is er 1 van
BARBAAR!! TIRED OF K-ON?!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil even een quote met jullie delen.
Vriend: I'm a bit tired of K-On?! atm.
Ik: But you love that show!
Vriend: I just don't feel like something pleasant and nice.
Ik: You could watch Bible Black instead...
Vriend: That's pleasant and nice in a different way!
Ik:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef Xaryna het volgende:
Ik:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef Bakakame het volgende:
BARBAAR!! TIRED OF K-ON?!![]()
PEK EN VEREN KAN HIJ KRIJGEN!
Dat is echt de anime die iedereen die anime kijkt kent, maar uiteraard nooit iemand gezien heeftquote:Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef Xaryna het volgende:
Ik:
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb Bible Black ook niet gezien, maar hij wel stukjes, geloof ik.
K-ON moet ik nog steeds zien
Kom je het mij ook even brengen? Ik heb K-ON S2 gedropped.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
BARBAAR!! TIRED OF K-ON?!![]()
PEK EN VEREN KAN HIJ KRIJGEN!
ok, ik hap:quote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Ascendancy het volgende:
Kom je het mij ook even brengen? Ik heb K-ON S2 gedropped.
Specials?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef .Cake. het volgende:
Net een paar specials van Occult Academy gekeken, grappig
Ik ben er niet eens aan begonnenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kom je het mij ook even brengen? Ik heb K-ON S2 gedropped.
nami is hotquote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nami. wat een zeikwijf is dat.
na seizoen 2, maar ik raad je aan er niet aan te beginnen. Ik heb er nog steeds slapeloze nachten van. Wat een gundam onwaardige KUT filmquote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef Qunix het volgende:
Moet ik nou de Gundam film na seizoen 2 kijken of kan na seizoen 1 ook?
Heb ik hem eindelijk binnen, moet ik hem niet kijken volgens jouquote:Op maandag 10 januari 2011 19:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
na seizoen 2, maar ik raad je aan er niet aan te beginnen. Ik heb er nog steeds slapeloze nachten van. Wat een gundam onwaardige KUT film
hij speelt zich af na S2quote:Op maandag 10 januari 2011 19:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb ik hem eindelijk binnen, moet ik hem niet kijken volgens jou![]()
Ik ga toch kijken... Eerst seizoen 2 nog volledig binnenhalen
DA DA DA DA DA DA DA DAquote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
Beelzebub GTO tekenstijl![]()
![]()
![]()
Nu verder kijken... Tekenstijl vind ik nu al goed!
Ok... Thanks... Ik wacht tot ik S2 gezien heb.quote:
Te laatquote:
TokyoToshokan. Waar eigenlijk het meeste nieuwe spul wel staat.quote:
Nee hoor?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
TokyoToshokan. Waar eigenlijk het meeste nieuwe spul wel staat.
Bah, die nieuwe series zijn allemaal van Crunchysubs (en dus ook Horriblesubs)... Hopelijk gaan andere groepen die ook nog doen. Ben wel benieuwd naar Zombie en Level E.
Nog een Soul Eater manga fan in dit topic!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:59 schreef Bakakame het volgende:
Ik wil méér Soul Eater manga! Zo chapter 80 en daarna 81 en de rest is nog niet uitgekomen
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nog een Soul Eater manga fan in dit topic!
Over zo'n 2 dagen komt chapter 82 uit! En een spin-off genaamd Soul Eater Not!![]()
Maarhé, vertel jij een even heel snel wat jij van de laatste ontwikkelingen vind omtrent Noah, Giriko, Tezca, het boek van Eibon en de GOO's (inclusief Asura natuurlijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zijn de GOO's?![]()
Ik bedoelde ook alleen Zombie en Level Equote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee hoor?
gg doet Yumekui Merry en Puella Magi Madoka Magica
Ayako doet Infinite Stratos
TMD doet Beelzebub
Dat zijn die die ik gedownload heb tenminste
Ah, verkeerd gelezen danquote:Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook alleen Zombie en Level E
wel van gehoord, maar eerlijk waar nog nooit gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is echt de anime die iedereen die anime kijkt kent, maar uiteraard nooit iemand gezien heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Haha epic troll op alle mensen die anime een beetje 'n normaal imago proberen te geven :pquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
BNN deed eens een tijdje geleden een reportage over Japan. Ze lieten die anime fan van Gamekings - ik ben zijn naam eff kwijt - nog even praten en anime verdedigen tegen de bekende vooroordelen. Hij mocht zelfs nog wat fragmentjes laten zien van hele verschillende anime. En waarmee denk je dat ze afsloten? Uit de miljarden anime waar ze uit hadden kunnen kiezen kozen ze - natuurlijk - voor Bible BlackZe zonden, wat volgens mij de eerste aflevering was,.volledig uit met Nederlandse ondertitels.
"'What a fucking joke.'" Balram, The White Tiger.
Hahaha, dat was . . . 't was best episch. Misschien kan je het nog terugkijken op Uitzending Gemist of Youtube.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef hexje het volgende:
Dat was Kamikaze TV. Helaas heb ik dat gemist.
Bakuman (uiteraard) en Gosick iig. Infinite Stratos wacht ik nog ff af. Verder wacht ik nog op Fractale en Moshidora, en op andere subgroepen voor Level E en Zombie. Die dus, hoewel Moshidora pas ergens aan het einde van dit seizoen begint (14 maart pas volgens Random Curiosity.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ah, verkeerd gelezen dan
Volg je nog meer dit seizoen?
Nee, het was er snel afgehaald.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hahaha, dat was . . . 't was best episch. Misschien kan je het nog terugkijken op Uitzending Gemist of Youtube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |