SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Have fun! Waar je ook mag belanden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:08 schreef friekin_ het volgende:
Zo in Weert op stap. Of zal ik stiekem toch naar Nimma gassen
?quote:
Dat zeg ik net, ik heb een slotje voor die andere gevraagdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef KingMalibu het volgende:
Stel voor dat we gewoon dit topic actief laten!?
Dankjewelquote:
enne wat ben je gaan doenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Net lekker de frustratie en woede van de hele week eruit geslagen en gekickt.
Nope, 1x op school gedaan, dat was echt hilarischquote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef huize het volgende:
Is dat waar ze je leren te roepen NEE. En je ze dan in de klote schopt? :p
Mijn leidinggevende mevr. Verwijlen?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef sproetjes het volgende:
hey friek wat grappig, ik zie op FB dat jij iemand kent die ik ken (die op mijn werk sport,is volgens mij ook een ex van mn manager)
Kusje geeft en insmeert met dampo.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet zeggen dat ik nu wel weer de drive terug heb om mijn scriptie goed af te ronden. Zeker nu er weer iets meer vooruitzichten op werk komen. Als ze op de universiteit nog een beetje meewerken dan moet dat ook wel gaan lukken.
Wel verkoudenVoel het alweer aan mijn luchtwegen, dat moet ik deze week ook nog even aan de kant zetten.
Liever muziek dan seks.quote:'Muziek zorgt voor aanmaak genotstof in brein'
Uitgegeven: 10 januari 2011 09:51
Laatst gewijzigd: 10 januari 2011 09:50
AMSTERDAM Mensen kunnen intens genieten van het luisteren naar muziek, omdat er onder invloed van muziekklanken dopamine wordt aangemaakt in het menselijk brein. Dat hebben Canadese wetenschappers aangetoond.
© Inertia Stock
Als mensen zich laten meevoeren door een mooi stuk muziek, of genieten van een specifiek muzikaal moment, worden die gevoelens zeer waarschijnlijk veroorzaakt door dopamine.
Deze genotstof die ook vrij komt onder invloed van seks en drugs, wordt vrijwel direct aangemaakt in het brein bij het luisteren naar muzikale klanken. Dat meldt persbureau AP.
Onderzoekers van de McGill Universiteit in Montreal onthullen deze bevinding in het wetenschappelijk tijdschrift Nature Neuroscience.
Kippenvel
De wetenschappers kwamen tot hun ontdekking door tijdens een experiment hersenscans te maken van mensen die naar muziek luisterden. De proefpersonen hadden van tevoren muziekstukken uitgekozen met daarin enkele specifieke momenten waarvan ze kippenvel kregen.
Tijdens het onderzoek bleek dat er tijdens deze momenten buitengewoon veel dopamine werd geproduceerd in de 'beloningscentra' van hun hersenen.
Hoogtepunten
De aanmaak van de genotstof nam al toe in de vijftien seconden die vooraf gingen aan de muzikale hoogtepunten. Maar ook als de proefpersonen luisterden naar muziek die niet onmiddellijk voor een kippenvelmoment zorgde, kwam er dopamine los in hun brein.
De resultaten van ons onderzoek suggereren dat ook mensen die wel genieten van muziek maar geen kippenvel krijgen, de effecten van dopamine ervaren, verklaart hoofdonderzoeker Robert Zatorre op nieuwssite Physorg.com.
Punk
Bij de studie werd alleen gebruik gemaakt van instrumentale muziek. Daarmee is volgens de wetenschappers aangetoond dat de aanwezigheid van zang en songteksten niet noodzakelijk is om de productie van dopamine te stimuleren.
Overigens kozen de proefpersonen tijdens het experiment voor liedjes in de meest uiteenlopende stijlen: van klassiek tot punk en zelfs muziek van doedelzakken.
Haha goed geraden! K zag t op FBquote:Op maandag 10 januari 2011 02:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende mevr. Verwijlen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Liefde op het eerste gezicht
Wie is de gelukkige?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Liefde op het eerste gezicht
En hoe heet die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
Welkom terug danquote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef maen het volgende:
ah, ik heb het weer gevonden hoor... ik vond het maar raar dat er niemand meer gepost had
Een meid van Heksenbergquote:
Brabanders die denken dat ze carnaval kunnen vierenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Limburgse onwetendheid. Limburgse bekrompenheid
. Limburgse kneuterigheid
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door nattermann op 11-01-2011 00:41:13 ]Tics van je petten.
Kan ik prima begrijpen, dat je carnaval haat. Heb er zelf ook helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:04 schreef friekin_ het volgende:
Ach schat. Ik kan wel wat hebben.
Ik haat carnaval echter.
Ik denk dat ik maar naar boven de rivieren vlucht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kan ik prima begrijpen, dat je carnaval haat. Heb er zelf ook helemaal niks mee.
Dit jaar op wintersport met carnaval
Vrij? Met carnaval wel jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar naar boven de rivieren vlucht.
Heb je vrij?
Nuquote:
Ja, om 23.00 was ik klaar met werken. Morgen om 15.00 pas weer beginnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nu
Ik moet morgen om half 10 in Rmunj zijn. Eckt geen zin om te gaan slapen.Sowieso nog 3 slokken en dan is mijn fles leeg.
Jep.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, om 23.00 was ik klaar met werken. Morgen om 15.00 pas weer beginnen.
Waar moet je zijn in Roermond? Werk?
Da's niet handig neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jep.
Even een algemene klacht over gemeente Roermond. Restaurant is verbouwd onder toezicht. Nu, na 5 maanden open moet er toch een extra steunbalk in. Als in: het plafond moet eruit, en er opnieuw in met extra steunbalk.
Ik moet morgen gaan poetsen daar
Gusto.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Da's niet handig nee
Waar werk je?
Ik woon 500 meter verderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gusto.
Morgen lekker op de knietjes stofruimen.
Vooral als ik ze maak.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, haha. Nog nooit. IJskaart ziet er niet verkeerd uit.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:43 schreef Joysa het volgende:
Denken dat je van 17u tot 20u moet werken, en dan om 8.15 gebeld worden dat je van 8 tot 20 moet is nooit leuk
Nu eerst stiekem om de hoek roken
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stressvolle kutdag hier tot dusver. Was om 7:15 op mijn werk en mijn laptop is nu pas opgestart.
De hele tijd moeten rennen voor anderen en omgaan met dingen die niet werkend te krijgen zijn. Goede voorbereiding hier
Het managementteam van een buitenlands bedrijf is hier op bezoek.quote:
Haha dat is alsof je neukt met een condoom naast je op het nachtkastje als je niet zwanger wilt worden!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het managementteam van een buitenlands bedrijf is hier op bezoek.
In een presentatieruimte moesten nog wat dingen gebeuren, maar alle verbindingen werkte niet. Blijkt dat het na het aanleggen gewoon nooit getest is, dus dan heeft het ook weinig zin om vanalles aan te sluiten.
Lolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:01 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha dat is alsof je neukt met een condoom naast je op het nachtkastje als je niet zwanger wilt worden!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:01 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha dat is alsof je neukt met een condoom naast je op het nachtkastje als je niet zwanger wilt worden!
Soort zoekt soort..quote:L1nieuws: Rattenplaag dreigt bij Belastingdienst
In twee gebouwen van de Belastingdienst in Maastricht en Heerlen dreigt een rattenplaag.
Het gaat om het Maastrichtse kantoor aan de Terra Nigrastraat en het Heerlense kantoor aan de Kloosterweg. De dienst heeft de twee gebouwen op een lijst gezet met panden waar een groot risico geldt dat ratten en ander ongedierte binnenkomen. Om de ratten op afstand te houden, is de Belastingdienst op zoek naar een rattenvanger. Bron L1
1. Wel kosten, geen arbeidsproductie, oftewel gelijke kosten, lagere productie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Smart people hiero?
1. Onder welke voorwaarde leidt ADV tot hogere loonkosten per product?
2. Welke drie voorbeelden van interne flexibiliteit kun je noemen?
Je bent mijn heldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
1. Wel kosten, geen arbeidsproductie, oftewel hogere kosten, lagere productie.
2.
- Verlof
- Ziekte
- kom ik nog op terug
Ik had er nog een kleine wijziging in gezetquote:
Geef King Malibu de schuld ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef huize het volgende:
Hey meisje
psst meisje
hey meisje
Flikker eens op met negers !
Jij zegt mij dat ik die grote moet nemenquote:
Die andere moet je ook halen want die passen ook niet door de brievenbusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij zegt mij dat ik die grote moet nemenen ik doe het ook nog
terwijl het een rotfles is en ik 'm ook nog bij je moet komen halen![]()
ja maar, ja maar.. et is allemaal jouw schuldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die andere moet je ook halen want die passen ook niet door de brievenbus![]()
Kom je ook een keer weg uit limboland
Bestel maar bestel maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.. et is allemaal jouw schuld
Bestel maar, bestel maar, bestel maaaaaaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bestel maar bestel maar
HET IS HUN SCHULD
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik heb nergens siliconen gepost want zelf een hekel aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kristen Stewart is geen lijk...
En siliconentieten vind ik sowieso niets...
Want alleen met tieten die groter zijn dan E heb je een vrouwelijk lijf?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets heet een vrouwelijk lijf.
Nee. Met een zandloperlijf. Niets lelijker dan een hoekig, knokig recht lijf.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want alleen met tieten die groter zijn dan E heb je een vrouwelijk lijf?
Kristen Stewart is zandloper genoeg (zeker gezien haar leeftijdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Met een zandloperlijf. Niets lelijker dan een hoekig, knokig recht lijf.
Nog steeds uitstraling van een lijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kristen Stewart is zandloper genoeg (zeker gezien haar leeftijd).:
[ afbeelding ]
i'd hit it.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kristen Stewart is zandloper genoeg (zeker gezien haar leeftijd).:
[ afbeelding ]
Voor het geval dat...om alvast duidelijkheid te scheppen:quote:
Je mag dan wel even op de gang blijven, heb ik haar voor me alleen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef huize het volgende:
[..]
Voor het geval dat...om alvast duidelijkheid te scheppen:
34) Bros cannot make eye- contact during a Devil's Three-way.
dat dat even duidelijk is dan.
Tssk. Tssk tsskquote:
Alcoholist!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:05 schreef Lon3 het volgende:
Sorry voor de volgende opmerking deze is niet bedoeld om je te kwetsen maar gebaseerd op de fotos op voorgaande pagina's:
Door een neger met een te lange lul?
Haha toepasselijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een vriend.
Trouwens. Ook eng: mijn fobo. Kijk die laatste viewer
[ afbeelding ]
Ik heb toen ik ging stoppen met roken een laatste pakje peuken + pakje shag gehaald. En toen zij ik: "Als ik deze pakjes op heb ben ik gestopt met roken". En dan vooral het dan ben ik gestopt met roken is belangrijk omdat ik zeker 2 maanden er over heb gedaan om die 2 pakjes op te roken. Aan het begin ging het vrij snel met de shag bijvoorbeeld. Maar dan zie je dat je weinig overhoud en ga je op logaritmische wijze je shag rationerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:05 schreef Joysa het volgende:
Ik rook nu mn laatste sigaret.. Poging tot stoppen #4672267225
Gestopt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef KingMalibu het volgende:
Heb er zelfs na het stappen geen behoefte aannormaal met stappen gingen er wel 2 pakkies sigaretten doorheen, daar weet the legend killer alles van. Haha
Daarom hoef ik er ook niet mee te stoppen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef limbolandjgirl het volgende:
Of er niet aan beginnen..
Dat kan ook
Ik ook niet maar het rook zo lekker en wilde het even proeven of het nog steeds lekker is of dat het vet smerig smaakt. maar het smaakte nog steeds even lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef KingMalibu het volgende:
Heb er zelfs na het stappen geen behoefte aannormaal met stappen gingen er wel 2 pakkies sigaretten doorheen, daar weet the legend killer alles van. Haha
Deodorant ruikt ook lekker, dat gaat je toch ook niet drinken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het rook zo lekker en wilde het even proeven of het nog steeds lekker is of dat het vet smerig smaakt. maar het smaakte nog steeds even lekker
Daarom rook ik ook niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deodorant ruikt ook lekker, dat gaat je toch ook niet drinken?
Haha je betaalt toch ook belasting? werk je ook voor mensen die uitkeringen krijgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef KingMalibu het volgende:
hehe, ik werk voor mezelf.wat een ander doet moet die zelf weten, zo eens even eten dadelijk, weer trainen. en vanavond Theorie leren.
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef KingMalibu het volgende:
dat lijkt mij toch ook iets voor mensen in de grote wereldIk wil me rijbewijs halen, ga nu ook beginnen met theorie weer. mn concentratie is voor mijn gevoel voldoende
Das waar! maar zo zie ik dat nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha je betaalt toch ook belasting? werk je ook voor mensen die uitkeringen krijgen
Grrrr. ik wil ook weer naar Utrecht!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:12 schreef friekin_ het volgende:
Zo, ik ga naar Utrecht. Even weg van alles.
Als je er echt van af wilt, moet je gewoon meteen stoppen en volhardend zijn, hoe erg de verslaving ook aan je trekt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:19 schreef Joysa het volgende:
Ik ga in elk geval nu minderen met roken.
Nu nog 1 (omdat na het eten) en dan rest vd avond niks meer.
Ik sta op het punt om de grote mensen wereld in te gaan. De laatste loodjes wegen wel bijzonder zwaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag nog eerst examen doen en dan een jaar of 4-5 studeren voordat ik de grote mensen wereld in ga
Ja dat kan ik dus echt niet hequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je er echt van af wilt, moet je gewoon meteen stoppen en volhardend zijn, hoe erg de verslaving ook aan je trekt.
Dan wil je het ook niet.quote:
Ik wil welquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wil je het ook niet.
Ik ben ook van het een op het andere moment gestopt met mijn verslaving, en ik heb ook meer dan genoeg ontwenningsverschijnselen gehad, maar omdat ik er persé vanaf wilde ben ik er gewoon doorheen gekomen.
Precies. Als je het wil dan moet je je daar volledig voor zien te geven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon hard zijn voor jezelf.
Ah zo joa. Waarom is tas gestopt dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Joysa het volgende:
Tas post niet meer, sproetjes niet zoveel meer.. verder weet ik niet..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef belegingnewbie het volgende:
Het zuiden rulez noord en midden limburg zijn gewoon faked limburgers, reserve brabanders.
Er is maar een limburg en dat is zuid limburg.
Trouwens prins thijs de eerst van gebrook gefeliciteerd
gebrook is oostelijke mijnstreek...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef belegingnewbie het volgende:
Het zuiden rulez noord en midden limburg zijn gewoon faked limburgers, reserve brabanders.
Werk zequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef nattermann het volgende:
Zo. Werken tot morgenochtend, rond kwart voor 8 meld ik me weer in het volgende topic
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef belegingnewbie het volgende:
Ik ga idd plat. Morgen om 5u30 werken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:27 schreef Frishe het volgende:
Stelletje marloten... Allemaal al plat?
Vrij van werk & van sigaretten hoop ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vrij van sigaretten vandaag bedoel je?
Al je rotzooi aan je broertje ofzo geven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vrij van werk & van sigaretten hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |