Haha je betaalt toch ook belasting? werk je ook voor mensen die uitkeringen krijgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef KingMalibu het volgende:
hehe, ik werk voor mezelf.wat een ander doet moet die zelf weten, zo eens even eten dadelijk, weer trainen. en vanavond Theorie leren.
![]()

quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef KingMalibu het volgende:
dat lijkt mij toch ook iets voor mensen in de grote wereldIk wil me rijbewijs halen, ga nu ook beginnen met theorie weer. mn concentratie is voor mijn gevoel voldoende

Das waar! maar zo zie ik dat nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha je betaalt toch ook belasting? werk je ook voor mensen die uitkeringen krijgen

Grrrr. ik wil ook weer naar Utrecht!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:12 schreef friekin_ het volgende:
Zo, ik ga naar Utrecht. Even weg van alles.

Als je er echt van af wilt, moet je gewoon meteen stoppen en volhardend zijn, hoe erg de verslaving ook aan je trekt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:19 schreef Joysa het volgende:
Ik ga in elk geval nu minderen met roken.
Nu nog 1 (omdat na het eten) en dan rest vd avond niks meer.

Ik sta op het punt om de grote mensen wereld in te gaan. De laatste loodjes wegen wel bijzonder zwaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag nog eerst examen doen en dan een jaar of 4-5 studeren voordat ik de grote mensen wereld in ga

Ja dat kan ik dus echt niet hequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je er echt van af wilt, moet je gewoon meteen stoppen en volhardend zijn, hoe erg de verslaving ook aan je trekt.

Dan wil je het ook niet.quote:

Ik wil welquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wil je het ook niet.
Ik ben ook van het een op het andere moment gestopt met mijn verslaving, en ik heb ook meer dan genoeg ontwenningsverschijnselen gehad, maar omdat ik er persé vanaf wilde ben ik er gewoon doorheen gekomen.

Precies. Als je het wil dan moet je je daar volledig voor zien te geven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon hard zijn voor jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |