Ik heb toen ik ging stoppen met roken een laatste pakje peuken + pakje shag gehaald. En toen zij ik: "Als ik deze pakjes op heb ben ik gestopt met roken". En dan vooral het dan ben ik gestopt met roken is belangrijk omdat ik zeker 2 maanden er over heb gedaan om die 2 pakjes op te roken. Aan het begin ging het vrij snel met de shag bijvoorbeeld. Maar dan zie je dat je weinig overhoud en ga je op logaritmische wijze je shag rationerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:05 schreef Joysa het volgende:
Ik rook nu mn laatste sigaret.. Poging tot stoppen #4672267225
Gestopt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef KingMalibu het volgende:
Heb er zelfs na het stappen geen behoefte aannormaal met stappen gingen er wel 2 pakkies sigaretten doorheen, daar weet the legend killer alles van. Haha
Daarom hoef ik er ook niet mee te stoppen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef limbolandjgirl het volgende:
Of er niet aan beginnen..
Dat kan ook
Ik ook niet maar het rook zo lekker en wilde het even proeven of het nog steeds lekker is of dat het vet smerig smaakt. maar het smaakte nog steeds even lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef KingMalibu het volgende:
Heb er zelfs na het stappen geen behoefte aannormaal met stappen gingen er wel 2 pakkies sigaretten doorheen, daar weet the legend killer alles van. Haha
Deodorant ruikt ook lekker, dat gaat je toch ook niet drinken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het rook zo lekker en wilde het even proeven of het nog steeds lekker is of dat het vet smerig smaakt. maar het smaakte nog steeds even lekker
Daarom rook ik ook niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deodorant ruikt ook lekker, dat gaat je toch ook niet drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |