quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen ideeEn ik maar ahoeahoeahou-end door de Ikea rennen
ouwe knagerdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgen mijn moeder "Hij gaf duidelijke te kennen dat hij geen borstvoeding bliefde" *pijnlijke kop trekkend*![]()
Nu compenseer ik dannouja, niet de voeding, wel de borsten
Ja, daarom juistquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel met een evil smile bij MissB
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel met een evil smile bij MissB
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgen mijn moeder "Hij gaf duidelijke te kennen dat hij geen borstvoeding bliefde" *pijnlijke kop trekkend*![]()
Nu compenseer ik dannouja, niet de voeding, wel de borsten
Ik ben er nog steeds dus zo zwak ben ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij wilde dieren ook, de zwaksten worden verstoten.
Hou op, groen is niet mijn kleurquote:
Jaloersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou op, groen is niet mijn kleur![]()
Stiekem verdien ik er ook eentje op z'n minst!
Dat is zoiets van: ik steek een mes door je hart. . . maar dan lach ik nog wel even lief.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zo ben ik dan wel he, ik pik je ballen, maar je krijgt wel knuffels achteraf
Of een naaldhak natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is zoiets van: ik steek een mes door je hart. . . maar dan lach ik nog wel even lief.
Volgens mij ging peu best blij naar huisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is zoiets van: ik steek een mes door je hart. . . maar dan lach ik nog wel even lief.
Wie wil er nou niet blij sterven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij ging peu best blij naar huis
Sterven op/tijdens je hoogtepuntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet blij sterven.
Een knallend/bruisend einde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterven op/tijdens je hoogtepunt
Hehe idd deja vu!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef stbabylon het volgende:
I just came (hihi) to say hello!
(niks mis met een grap herhalen)
Hoi babs.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef stbabylon het volgende:
Door het hyperventileren na orgasme heb ik soms wel het idee dat ik dood gaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterven op/tijdens je hoogtepunt
Glitterballetje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben zo blij met mijn glitterballetje
Stuiter stuiterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef stbabylon het volgende:
Glitterbalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben zo blij met mijn glitterballetje
Sorry, ik ga em niet doorgevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou op, groen is niet mijn kleur![]()
Stiekem verdien ik er ook eentje op z'n minst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |