Doe spareribsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
Moet toch maar eens gaan nadenken over het eten nu
heee eindelijk weer schoonquote:
niet echtquote:
zit zeker weer naar VOH te kijken om te zien welke 4 minst slechte doorgaanquote:
Latuuuuurrrquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten halen. Bezorgen duurt me te lang. Tot later
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef Stuart het volgende:
was je nou ?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef Stuart het volgende:
Ik zat even naar onzin te kijken ergensquote:
en dat geef je openlijk toe ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat even naar onzin te kijken ergens
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Elf. 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000.
Ja het was namelijk opgedrongenquote:
quote:
sinds wanneer laat jij je wat opdringenquote:
Nou niet dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
sinds wanneer laat jij je wat opdringen
dus je zit naar een herhaling te kijken van iets wat je gister al niet goed vondquote:
welke film ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Kally het volgende:
Ik verveel me, en niet zo'n beetje ook, zo maar film kijken ofzo, of lekkere vent opduikelen
nee en ik vond het wel goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef crv het volgende:
[..]
dus je zit naar een herhaling te kijken van iets wat je gister al niet goed vond
Godfather 2 maar weer eens uit de kast pakken denk ik, verleden week 1 weer gekeken dus wel zo hendigquote:
ik ga niet terugzoeken, maar je hebt ook meermaals gezegd dat het niks wasquote:
ik denk dat ik LW maar eens pak, lekker flauwquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Godfather 2 maar weer eens uit de kast pakken denk ik, verleden week 1 weer gekeken dus wel zo hendig
Het waren twaalf optredens, dan kan ie meermaals gezegd hebben dat het niks was ja. Want er waren meerdere optredens. Dus kunnen er ook goed zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga niet terugzoeken, maar je hebt ook meermaals gezegd dat het niks was [ afbeelding ]
niet alles is goed dat kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga niet terugzoeken, maar je hebt ook meermaals gezegd dat het niks was [ afbeelding ]
klopt, die 4 waren ook door en de rest was kutquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het waren twaalf optredens, dan kan ie meermaals gezegd hebben dar het niks was ja. Want er waren meerdere optredens. Dus kunnen er ook goed zijn geweest.
LW ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat ik LW maar eens pak, lekker flauw
Oke crvquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef crv het volgende:
[..]
klopt, die 4 waren ook door en de rest was kut
Ja dat weten wequote:
quote:
quote:
Dat maakt niet uit...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Maar daar krijg je Wiep niet mee terug.
Ik heb je vanmiddag een puppy gestuurd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
Ik moet weer die stomme dingen hebben in CV, word je ook simpel van soms zeg
Ja joepie, ik heb er gelukkig pas 7 ofzo op elk accountquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb je vanmiddag een puppy gestuurd.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja joepie, ik heb er gelukkig pas 7 ofzo op elk account
Maar het levert extra cash op dus ik vind het primaquote:
Dat is den juiste mentaliteit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar het levert extra cash op dus ik vind het prima
Boeiuh... ze wint toch nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar nu zit die shary-an er nog in
Oplossing: mute knopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat doet Ben wel
Maar nog een keer naar die doos luisteren
Een dag na de finale van VOHquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Benny weet jij wanneer de finale van popstars is?
ok thxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een dag na de finale van VOH
22 januari.
Afzeggen dan, blijf maar eeuwig zeventien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit dan met beiden met mijn verjaardag![]()
Ok.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Afzeggen dan, blijf maar eeuwig zeventien.
Yupquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat het nieuwe spel.... binnen 1 minuut ofzio??
Well done Bosquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
Gewonnen. Deed er wel een halfuurtje over, wel even een stomme fout gemaakt, waardoor ik opnieuw moest beginnen. Maar toch redelijk tevreden over mijn prestatie.
Mooizo! En feli ofcourse.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
Gewonnen. Deed er wel een halfuurtje over, wel even een stomme fout gemaakt, waardoor ik opnieuw moest beginnen. Maar toch redelijk tevreden over mijn prestatie.
En hoe smaakte het?quote:
WIe?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef crv het volgende:
waarom moet dat mens zich nou overal mee bemoeien
sorry, ik tiep zonder na te denken, wil ik het niet over hebben hierquote:
Het is chicken korma geworden want dat zit hier vlakbijquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, ik tiep zonder na te denken, wil ik het niet over hebben hier
Dat is een goede redenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is chicken korma geworden want dat zit hier vlakbij![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is chicken korma geworden want dat zit hier vlakbij![]()
Curry, rijst met kip in een sausje zeg maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |