Graseter zit er net opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef ElmoFan het volgende:
Maar kan ik eens een nummertje proberen? Ik kan wel een hard rock nummer vinden
Wanneer stop ik?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
Elmo, om half 10 kan je een half uur je gang gaan
Wie komt er tussen 21.00 en 22.00?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Elmo even wachten
Monopoly doet van 20:30 tot 21:00 zijn Freaky Saturday show
Ik dacht , als iedereen een half uurtje doet, dan kan de volgende daarna. Maar jij had op het begin iets vertraging, dus kwart voor 9 ofzo ?quote:
Eens kijken of dat luktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
Elmo, om half 10 kan je een half uur je gang gaan
wanneer komt jou half uur happy danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht , als iedereen een half uurtje doet, dan kan de volgende daarna. Maar jij had op het begin iets vertraging, dus kwart voor 9 ofzo ?
Om 21:30 mag Elmofanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wie komt er tussen 21.00 en 22.00?
Ik kan ook om 20.30 stoppen hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht , als iedereen een half uurtje doet, dan kan de volgende daarna. Maar jij had op het begin iets vertraging, dus kwart voor 9 ofzo ?
Kijk maarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan ook om 20.30 stoppen hoor.Vertragingen horen erbij in het begin. Kijk maar naar de NS.
Kijk dan beterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef Monopoly het volgende:
http://onz.listen2myradio.com/
Kan de link ff in de OP gedropt worden ?
Wat heb je te vertellen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef deepart het volgende:
Jullie mogen mij wel een keer interviewen op de radion.
Dat kan zeker niet met dit programma?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef Rivalo het volgende:
Een DJ-switch op een internet radio gaan nooit soepel behalve als je het voor mekaar krijg om Liedjes automatisch te laten afspelen door de server totdat iemand connect.
Die werkt daar ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben nu WMP Firefox Plugin aan het downloaden voor Chrome, Is dat de bedoeling?
ik ben toch 10x interresanter dan deepart..quote:
Hoi lasbinozuur je kan ook gewoon in je muziekprogrammaat lusiteren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben nu WMP Firefox Plugin aan het downloaden voor Chrome, Is dat de bedoeling?
Ja dat werkte bij mij, wel chrome restartenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mijn laatste switch ging perfect?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef Rivalo het volgende:
Een DJ-switch op een internet radio gaan nooit soepel behalve als je het voor mekaar krijg om Liedjes automatisch te laten afspelen door de server totdat iemand connect.
Ik ben puur goud.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
We willen wel een beetje kwaliteit hebben
hoe dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoi lasbinozuur je kan ook gewoon in je muziekprogrammaat lusiteren.
Geluk, hebben jullie precies op de goede tijd geconnect en gedisconnect, gaat lastig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn laatste switch ging perfect?
Nope, moet je zelf hosten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat kan zeker niet met dit programma?
quote:
Nou toen ik niks meer hoorde connecte ik en dat ging goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Geluk, hebben jullie precies op de goede tijd geconnect en gedisconnect, gaat lastig.
[..]
Nope, moet je zelf hosten.
BRANK!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kan misschien de naam veranderd worden want nu staat er iets over moerdijk
dat is het eerste berichtje in die shoutbox..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kan misschien de naam veranderd worden want nu staat er iets over moerdijk
Ja, je krijgt error, omdat iemand anders aan het broadcasten isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef dockx het volgende:
ik denk dat ik mijn VDJ gecracked heb.. Er staat nog wel '**broadcast error** Server answered*.'
Onder de config en start recording..
Is dat normaal?
Ja, want iemand draait...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef dockx het volgende:
ik denk dat ik mijn VDJ gecracked heb.. Er staat nog wel '**broadcast error** Server answered*.'
Onder de config en start recording..
Is dat normaal?
BRANK! BRANNKK!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat is het eerste berichtje in die shoutbox..
van mij
Ohh, das mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, je krijgt error, omdat iemand anders aan het broadcasten is
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat is het eerste berichtje in die shoutbox..
van mij
MONO DIT IN DE OP OM DE BEGINNERS TE HELPEN?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:21 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What about this in tha OP ?
Als er even bijzegt waar de 1 en de 2 voorstaatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
MONO DIT IN DE OP OM DE BEGINNERS TE HELPEN?
Gewoon even zelf een accountje aanmaken op listen2myradio.comquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:28 schreef dockx het volgende:
Hopelijk kan ik in de daluren ff kijken of ik mezelf kan connecten??
Je wilt 400 dj's?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
MONO DIT IN DE OP OM DE BEGINNERS TE HELPEN?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gewoon even zelf een accountje aanmaken op listen2myradio.com
Stap 1 en 2quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Als er even bijzegt waar de 1 en de 2 voorstaat
Nu je het zegt nevermindquote:
Ja iedereen 5 minuten zendtijd, dat zijn ongeveer 2 tot 3 nummers per persoon. Tussen elke persoon zo'n 2 minuten wisseltijd. GESELLUG.quote:
Dan blijf ik wel bij VDJ.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Lastig, serieus is echt kut als je er nog nooit mee gewerkt heb in het begin.
Nee. Ik ben bang, straks val ik!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef Monopoly het volgende:
Gras, klaar voor de switch zometeen ?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee. Ik ben bang, straks val ik!
We moeten gewoon een keer behind closed doors wat afspreken met DJ lijsten enzo, wie mag draaien. Dit topic is er te snel voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja iedereen 5 minuten zendtijd, dat zijn ongeveer 2 tot 3 nummers per persoon. Tussen elke persoon zo'n 2 minuten wisseltijd. GESELLUG.
Klopt, op skaaip ofzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:32 schreef Rivalo het volgende:
[..]
We moeten gewoon een keer behind closed doors wat afspreken met DJ lijsten enzo, wie mag draaien. Dit topic is er te snel voor.
Heb ik zonet ook gedaan, en de verbinding ingesteld in VDJ. Er staat ook dat hij aan het broadcasten is, maar ik hoor niks als ik naar mijn eigen radio luisterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gewoon even zelf een accountje aanmaken op listen2myradio.com
plaats is de linkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb ik zonet ook gedaan, en de verbinding ingesteld in VDJ. Er staat ook dat hij aan het broadcasten is, maar ik hoor niks als ik naar mijn eigen radio luister
Monoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wie is de DJ eigenlijk op dit moment?
baasquote:
Nee?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Maar zijn jullie al 4 uur lang hardcore aan het luisteren?
Soms zit er iets anders tussen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Neuh Oceanview heeft 1 uur House gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hokjesgeest denken is niet de oplossing jongeman.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dat Volk wat Hardcore luistert vind ik altijd maar een raar soort volkje...
kale koppen, bomber jacks... weetje wel,
Dat VMBO uiterlijk
maar dit is andersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dat VMBO uiterlijk
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dat VMBO uiterlijk
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Hokjesgeest denken is niet de oplossing jongeman.
net rockquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
gaat me anders redelijk goed afquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Hokjesgeest denken is niet de oplossing jongeman.
Dat was jaren 90 gozerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dat VMBO uiterlijk
godver tyfus, mis ik dat nou netquote:
DEMONSquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef Dhaha het volgende:
zometeen iets met wildstylez.
oh wacht, dat is geen hardcore
DJ Monoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef OverRated het volgende:
Wie is nu DJ, dat heb ik even gemist..
DIEJEEEEEE MMMMMMONOO!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef OverRated het volgende:
Monopolyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef OverRated het volgende:
dat wel natuurlijkquote:
Dit is de eerste keer dat een man de overgang waardeert.quote:
Ja op 78.159.97.251:7222 FMquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef Swomp het volgende:
is de zender al inmiddels te ontvangen via de eckte radio ?
godveredommequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat een man de overgang waardeert.
helaas duurt het nog 15 min. voordat hij stoptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef jesperrrrsss het volgende:
kan iemand de happy hardcore uit zetten
doet me veel terug denken aan de aussies en zo
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mijn posts worden genegeerdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Die Overgang...
We hebben een terechte Winnaar!
Toen was ik nog niet ingetuned, denk ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
[..]
Mijn posts worden genegeerd
Sorryquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
[..]
Mijn posts worden genegeerd
ja, je gaat doodquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mijn internet trekt het niet meer. Is dat een teken?![]()
21.15 hardstyle enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
wat voor muziek genre komt er om 9 uur nou?
yeah wonderful days
Huh maar je was toch later begonnen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
21.00
Dan heb ik mijn half uurtje gehad
als hij zegt 21:15 !quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
21.00
Dan heb ik mijn half uurtje gehad
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
21:30: Justin Bieber break.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
21:30: Justin Bieber break.
welke site wordt het?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Graseter het volgende:
-Datdus- begint aan het design voor de saait.
ga naar die site met je smartphonequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Swomp het volgende:
is hij inmiddels al ergens op mijn autoradio te bereiken ... want ik moet zo nokken
na een half uur happy hardcore ?quote:
Maar dit is jaren 90.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
na een half uur happy hardcore ?![]()
Beter draai je wat oldskool hits uit de jaren 90
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ga naar die site met je smartphone nokia 6300bluetooht aan en tientallen euro's dokken
ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben nu bezig met VDJ onder de knie aan het krijgen
HAVE YOU EVER TRIEDquote:
JIJ HEPT GLASEN MUUREN?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Driepink het volgende:
ik krijg zin om te hakken, maar dan kijken de buren vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |