Graseter zit er net opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef ElmoFan het volgende:
Maar kan ik eens een nummertje proberen? Ik kan wel een hard rock nummer vinden
Wanneer stop ik?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
Elmo, om half 10 kan je een half uur je gang gaan
Wie komt er tussen 21.00 en 22.00?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Elmo even wachten
Monopoly doet van 20:30 tot 21:00 zijn Freaky Saturday show
Ik dacht , als iedereen een half uurtje doet, dan kan de volgende daarna. Maar jij had op het begin iets vertraging, dus kwart voor 9 ofzo ?quote:
Eens kijken of dat luktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
Elmo, om half 10 kan je een half uur je gang gaan
wanneer komt jou half uur happy danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht , als iedereen een half uurtje doet, dan kan de volgende daarna. Maar jij had op het begin iets vertraging, dus kwart voor 9 ofzo ?
Om 21:30 mag Elmofanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wie komt er tussen 21.00 en 22.00?
Ik kan ook om 20.30 stoppen hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht , als iedereen een half uurtje doet, dan kan de volgende daarna. Maar jij had op het begin iets vertraging, dus kwart voor 9 ofzo ?
Kijk maarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan ook om 20.30 stoppen hoor.Vertragingen horen erbij in het begin. Kijk maar naar de NS.
Kijk dan beterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef Monopoly het volgende:
http://onz.listen2myradio.com/
Kan de link ff in de OP gedropt worden ?
Wat heb je te vertellen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef deepart het volgende:
Jullie mogen mij wel een keer interviewen op de radion.
Dat kan zeker niet met dit programma?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef Rivalo het volgende:
Een DJ-switch op een internet radio gaan nooit soepel behalve als je het voor mekaar krijg om Liedjes automatisch te laten afspelen door de server totdat iemand connect.
Die werkt daar ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben nu WMP Firefox Plugin aan het downloaden voor Chrome, Is dat de bedoeling?
ik ben toch 10x interresanter dan deepart..quote:
Hoi lasbinozuur je kan ook gewoon in je muziekprogrammaat lusiteren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben nu WMP Firefox Plugin aan het downloaden voor Chrome, Is dat de bedoeling?
Ja dat werkte bij mij, wel chrome restartenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mijn laatste switch ging perfect?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef Rivalo het volgende:
Een DJ-switch op een internet radio gaan nooit soepel behalve als je het voor mekaar krijg om Liedjes automatisch te laten afspelen door de server totdat iemand connect.
Ik ben puur goud.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
We willen wel een beetje kwaliteit hebben
hoe dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoi lasbinozuur je kan ook gewoon in je muziekprogrammaat lusiteren.
Geluk, hebben jullie precies op de goede tijd geconnect en gedisconnect, gaat lastig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn laatste switch ging perfect?
Nope, moet je zelf hosten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat kan zeker niet met dit programma?
quote:
Nou toen ik niks meer hoorde connecte ik en dat ging goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Geluk, hebben jullie precies op de goede tijd geconnect en gedisconnect, gaat lastig.
[..]
Nope, moet je zelf hosten.
BRANK!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kan misschien de naam veranderd worden want nu staat er iets over moerdijk
dat is het eerste berichtje in die shoutbox..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kan misschien de naam veranderd worden want nu staat er iets over moerdijk
Ja, je krijgt error, omdat iemand anders aan het broadcasten isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef dockx het volgende:
ik denk dat ik mijn VDJ gecracked heb.. Er staat nog wel '**broadcast error** Server answered*.'
Onder de config en start recording..
Is dat normaal?
Ja, want iemand draait...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef dockx het volgende:
ik denk dat ik mijn VDJ gecracked heb.. Er staat nog wel '**broadcast error** Server answered*.'
Onder de config en start recording..
Is dat normaal?
BRANK! BRANNKK!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat is het eerste berichtje in die shoutbox..
van mij
Ohh, das mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, je krijgt error, omdat iemand anders aan het broadcasten is
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat is het eerste berichtje in die shoutbox..
van mij
MONO DIT IN DE OP OM DE BEGINNERS TE HELPEN?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:21 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What about this in tha OP ?
Als er even bijzegt waar de 1 en de 2 voorstaatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
MONO DIT IN DE OP OM DE BEGINNERS TE HELPEN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |