SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zara Lavender! Héél geschikt als zomerdoek want behoorlijk dun.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:06 schreef Saffier het volgende:
Welke doek is dat Claudia? Ik ben acuut verliefd!! Zou het wat zijn als zomerdoek?
Die moet ik écht onthouden, haar kamer is ook met lavendel!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zara Lavender! Héél geschikt als zomerdoek want behoorlijk dun.
I wish!quote:
Doe je Emma geen mutsje op? Nathan krijgt altijd een vestje aan en een mutsje op van mij. Hij heeft ook een jas maar die is voor als het echt koud is en wanneer hij in de wandelwagen kan.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef WupWup het volgende:
Vriend was vanmiddag boodschappen gaan doen met Emma in FWCC, kreeg 'ie een opmerking van zo'n oud besje dat het toch wel heel zielig was zo'n kindje zonder muts op. Heeft 'ie geantwoord dat hij het wel heel zielig vond zo'n oud vrouwtje zonder muts
UIT '85quote:
Wow respect voor jou, flink gewicht!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef DaviniaHR het volgende:
De indio ultramarin en BB Slen (green paprika) zouden echte werkpaarden zijn.
Dat klopt!
Eli (19kg aangekleed en wel) gaat er moeiteloos in, en ik kan boodschapjes doen zonder dat er drukpunten ontstaan.
Dat wilde ik ff kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |