Al heel lang niet in deze topicreeks geweest, omdat Senna toch echt te zwaar werd voor voor dragen (10 kg) en ik het rugdragen niet echt onder de knie heb gekregen. Tel daarbij de sneeuw enzo op, en het dragen stond op een laag pitje. Maar ik mis het wel!
Wat een schattig filmpje Asy en wat is Harry een moppie

Wat blijft hij ontzettend lief liggen

Omdat ik dus wel weer meer wil gaan dragen, wil ik mijn voornemen om een Beco aan te schaffen eindelijk in daden omzetten. Ik zag dat er twee soorten zijn: de Gemini en de Butterfly. De Gemini is maar tot 16,5 kg en de Butterfly tot 20 kg. Verder de verschillen: met de Gemini kun je voor-, rug- en heupdragen, wat me wel handig lijkt. Van de andere kant wordt bij de Butterfly vermeld dat de extra stofbaan het rugdragen zo gemakkelijk maakt; en laten we wel wezen: met een kind van 10 kg van 1,5 jaar zal het meer rugdragen zijn dan voordragen. Alleen dat heupdragen klinkt me ook best prettig in de oren, voor tijdens het wandelen als ze ineens (tijdelijk) geen zin meer heeft om zelf te lopen.
Ladies experts (alle draagmama's dus wat mij betreft), graag jullie gewaardeerde mening waarom ik het een of het ander zou moeten nemen