abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92272643
Ik zit een beetje in dubio of ik misschien mn manduca of mn mei tai ga verkopen..twijfel
Voor mn gevoel is het een beetje dubbel om ze beide te hebben. ff verder twijfelen
pi_92272854
mrien ik zat ook te twijfelen over de verkoop. Het hielp om ze nog een keer te gebruiken, ik weet weer waarom ze weg mogen.
pi_92273370
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef WupWup het volgende:
mrien ik zat ook te twijfelen over de verkoop. Het hielp om ze nog een keer te gebruiken, ik weet weer waarom ze weg mogen.
Pas gedaan inderdaad
Mei tai (ocah) onwijs mooi, draagt fijn. Nadeel is dat hij een toddler versie is, dus vanaf 1 jaar ongeveer, kan ik Jelle voorlopig niet in dragen. En roze, heel roze ;) voor Jelle dus minder geschikt vind ik persoonlijk

Manduca, handig en snel om. Evt ook voor niet knopende man geschikt. Vind hem niet altijd heel fijn dragen, wel als hij goed afgesteld is. Daardoor niet geschikt voor wisselen tussen 2 kinderen.

Lotte draag ik nu meestal in 1 van deze, maar draag haar eigenlijk alleen binnen en korte stukjes.

Zoals ik nu denk zou het dan de mei tai worden, met pijn in het hart ook weer. Maar alleen laten verstoffen is ook zo jammer
pi_92273559
Als je de manduca wegdoet, dan ben ik geïnteresseerd!
Ik heb een hop tye (een mei tei die ook geschikt is voor baby's) Hij is groen, het is de Hop Tye Kalaoa. Ik zou ook best willen ruilen als je daar interesse in hebt (evt met bijbetalen.). Al wil je er niet voor niets een weg doen. Nah, goed PM staat open :)
pi_92275450
Draagjas aandoen is het probleem niet, hoog eroverheen gooien en dan armen erdoorheen... uittrekken is hier een uitdaging :')
pi_92277069
Ik ben net met Ilse in de bondolino boodschappen gaan doen. Ze vond het heerlijk. Op de hoek van de straat viel ze in slaap, en op de terugweg werd ze op dezelfde hoek weer wakker.
Ik had hem denk ik niet helemaal goed strak getrokken, want ik voelde op t eind mijn schouders wel.
Ik had haar over mijn jas gedaan, niet heel erg handig, want als ze nog geslapen zou hebben toen we thuis waren, was ze zeker weten wakker geworden. Zijn er ook draagjassen in een grote maat (ik heb ongeveer maat 48)
*poef* nu is het weg
pi_92278534
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef Marlinde het volgende:
Weet niet waar jij woont, Wickie, maar ik dacht niet in de buurt
Woon in R'dam.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92279097
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben net met Ilse in de bondolino boodschappen gaan doen. Ze vond het heerlijk. Op de hoek van de straat viel ze in slaap, en op de terugweg werd ze op dezelfde hoek weer wakker.
Ik had hem denk ik niet helemaal goed strak getrokken, want ik voelde op t eind mijn schouders wel.
Ik had haar over mijn jas gedaan, niet heel erg handig, want als ze nog geslapen zou hebben toen we thuis waren, was ze zeker weten wakker geworden. Zijn er ook draagjassen in een grote maat (ik heb ongeveer maat 48)
Ja hoor die zijn er zeker :Y

http://www.babybio.nl/cat(...)_Chocolade-Munt.html
Deze bijvoorbeeld :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:24:22 #259
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92281954
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:15 schreef wickie het volgende:

[..]

Woon in R'dam.
Ik stuur je een pm! :)

Moest net toch echt even boodschappen doen, dus zieke Tessa moest even mee. Lekker in de tri-cotti gedaan en ze sliep al toen ik hier van huis weg liep O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92285633
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef kaatjejannie het volgende:
De Mam twowaydeluxe jassen kunnen dan heel goed. Kan je wel met een L weg denk ik! Ik heb de M en die zit nog prima (heb maat 44).. ze vallen héél erg ruim!!
pi_92286192
Ik had die mam jas waar orea het over heeft in xl met maat 46 ongeveer en die was mij te groot. Ik had een l nodig, daarom verkocht

Je kunt altijd de maten bij de webwinkel opvragen, kun je vergelijken met je eigen jas bijvoorbeeld
pi_92286954
klopt, ik heb een s waar ik normaal een m nodig heb, en hij is me eigenlijk nog te ruim
pi_92288672
Nog maar eens een ikke met Leia! Nieuwe doek, Pfau Granat met linnen, zeer beperkte uitgave.. En vind hem helemaal niet zo mooi :@, maar was op tijd toen hij uit kwam.. Ik wil namelijk heel graag de visjes die Texelonia hier in dit topic ergens showt.. En dit was mooi ruilmateriaal O-) en dat is gelukt! Morgen gaat deze doek op de post, en zaterdag krijg ik die visjes! Andere mama is helemaal blij en ik minstens zo blij! :D

Maar heb wel even een uitprobeer foto! Ben 1,5 uur wezen wandelen met mijn bollo'tje :D en het zat als een huis! Ze sliep al toen ik de straat niet eens uit was :D en dat gebeurd niet zo vaak meer O+

pi_92289411
Mooi Orea! Ik heb hem ook gekocht (gewoon, omdat t kon :') ) maar vind hem onverwacht héél erg mooi en zelfs mijn vriend vindt hem mooi. Ik moet alleen nog even puzzelen met mijn geld, had een kleine financiele tegenvaller :{ . Maar fijn dat je nu een Karmin otw hebt!
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:59:01 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92289730
Orea, jij hebt toch geen maat 44???
pi_92289765
Oei dat is dan lastig.. Ja Didymos denkt vast al die hysterische dames kopen toch wel :') dus we voeren de prijzen een beetje op...

Maar ik ben mega blij ja! Heb bij toeval ook één van de 19 Pfau'en 2007-2010 kunnen klikken (zat toevallig online :P), die vind ik wél mooi..

Maar ik ben een beetje van de vissen de laatste tijd! Heb nu de Tussah Fische, Fische Stahblau, Fische Hörnum en nu dus de Karmin *O* nu nog een gewoone katoentjes Fische, maar vind die Malawi niet mooi...
pi_92289855
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef Asyniur het volgende:
Orea, jij hebt toch geen maat 44???
Helaas wel :') alles zit op de buik ;) en gezien de bloemkolen ook niet mals zijn moet ik wel uitwijken naar maat 44..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een grappig effect met mijn spillepootjes eronder :')
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:02:48 #268
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_92289929
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja hoor die zijn er zeker :Y

http://www.babybio.nl/cat(...)_Chocolade-Munt.html
Deze bijvoorbeeld :)
Die heb ik en ik vind hem echt heel fijn! Geen gedoe met over het hoofd aan- en uittrekken, maar je kan hem min of meer als een gewone jas aan en uittrekken. En als je het tussenstuk weglaat heb je een gewone jas. Nog steeds heel blij mee :)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_92290777
Trek je hem op de rug ook met de rits aan ;) want met de Mam 2 way deluxe gaat het ook gewoon met tussenstuk, maar mijn armen rekken helaas niet tot op mijn rug :P dus moet ik hem nog over haar hoofd aan, aantrekken... :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:37:26 #270
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_92291813
Ik doe 1 arm in de mouw, dan de andere mouw naar m'n andere mouw en daarbij de kraag van de jas over de billen van Hannah. Andere arm ook in de mouw, en dan zoals je je rug afdroogt met een handdoek :D de jas omhoog schuiven totdat ie in dr nekje zit! Lijkt heel ingewikkeld zo, maar na paar keer krijg je er handigheid in :)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_92297242
En uittrekken dan? Want dat vind ik de kunst.
pi_92297832
Ik vind die laatste doek juist heel mooi, Orea, en normaliter zijn dat soort doeken niet echt mijn smaak! Hij staat jullie ook prachtig. Maar jij en Leia zijn sowieso twee knappe dames.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92299581
Wat lief O+

Nou, ik kan hem toch houden :o in die zin.. heb hem op een webshop nog gevonden, en M. heeft zoiets van: doen en houden! Dus degene die ik al heb gaat morgen op de bus, daar krijg ik visjes voor terug en dan komt deze tóch nog mijn kant op! :o
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:48:24 #274
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_92300130
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:06 schreef Marlinde het volgende:

Ik heb hier alleen een tri-cotti vanwege makkelijk :P Maar ik draag zo ontzettend graag en zou wel eens wat anders willen :) Is er nog een draagdoek/zak wat makkelijk is? En is een mei tai makkelijk om te doen en zou je die eventueel ook zelf kunnen maken (is er een patroon voor en welk stof zou je dan nodig hebben?)
*kuch*
Ik heb 2 mei tais (1 MamaMerel, zwart met polkadot en een kopie daarvan in beige met donkerbruin polkadot) en een blauwe ringsling (storchenwiege) die ik weg wil doen
*kuch*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_92300511
ah vandaar dat je doeken aan t verkopen was Orea (althans zag iets staan op facebook :P) :D
Ik moet altijd om je lachen haha (maar dat mag ik vind ik :P)

Oh en waarom ik hier kwam, wat voor knopen kan je doen met een 4??
Dan kan ik filmpjes gaan zoeken en gaan oefenen met Floris straks met de reisdoek :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')