Pas gedaan inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef WupWup het volgende:
mrien ik zat ook te twijfelen over de verkoop. Het hielp om ze nog een keer te gebruiken, ik weet weer waarom ze weg mogen.
Woon in R'dam.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef Marlinde het volgende:
Weet niet waar jij woont, Wickie, maar ik dacht niet in de buurt
Ja hoor die zijn er zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben net met Ilse in de bondolino boodschappen gaan doen. Ze vond het heerlijk. Op de hoek van de straat viel ze in slaap, en op de terugweg werd ze op dezelfde hoek weer wakker.
Ik had hem denk ik niet helemaal goed strak getrokken, want ik voelde op t eind mijn schouders wel.
Ik had haar over mijn jas gedaan, niet heel erg handig, want als ze nog geslapen zou hebben toen we thuis waren, was ze zeker weten wakker geworden. Zijn er ook draagjassen in een grote maat (ik heb ongeveer maat 48)
Ik stuur je een pm!quote:
De Mam twowaydeluxe jassen kunnen dan heel goed. Kan je wel met een L weg denk ik! Ik heb de M en die zit nog prima (heb maat 44).. ze vallen héél erg ruim!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben net met Ilse in de bondolino boodschappen gaan doen. Ze vond het heerlijk. Op de hoek van de straat viel ze in slaap, en op de terugweg werd ze op dezelfde hoek weer wakker.
Ik had hem denk ik niet helemaal goed strak getrokken, want ik voelde op t eind mijn schouders wel.
Ik had haar over mijn jas gedaan, niet heel erg handig, want als ze nog geslapen zou hebben toen we thuis waren, was ze zeker weten wakker geworden. Zijn er ook draagjassen in een grote maat (ik heb ongeveer maat 48)
Helaas welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel een grappig effect met mijn spillepootjes eronder![]()
Die heb ik en ik vind hem echt heel fijn! Geen gedoe met over het hoofd aan- en uittrekken, maar je kan hem min of meer als een gewone jas aan en uittrekken. En als je het tussenstuk weglaat heb je een gewone jas. Nog steeds heel blij meequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja hoor die zijn er zeker![]()
http://www.babybio.nl/cat(...)_Chocolade-Munt.html
Deze bijvoorbeeld
*kuch*quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:06 schreef Marlinde het volgende:
Ik heb hier alleen een tri-cotti vanwege makkelijkMaar ik draag zo ontzettend graag en zou wel eens wat anders willen
Is er nog een draagdoek/zak wat makkelijk is? En is een mei tai makkelijk om te doen en zou je die eventueel ook zelf kunnen maken (is er een patroon voor en welk stof zou je dan nodig hebben?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |