SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Orea op 08-01-2011 21:50:50 ]
je bedoelt Rosalinde? Die heb ik juist voor de winter omdat ze zo lekker warm is. De Laguna gebruikte ik van de zomer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Orea het volgende:
Inderdaad, als je er maar 2 hebt dan MOET je er zelfs nog één![]()
Een met linnen heb je al (voor de zomer!)
Ik zag een mooie met Kasjmirquote:Dan moet je er één met wol! (voor de winter!)
Een met zijde![]()
Bijna vergeten!! Ik heb 2 echte, originele Slendangs uit Indonesiëquote:Een gewone katoenen
Een shorty(voor een heupknoop ofzo)
Is Roos lang genoeg voor... en anders de Laguna weer...quote:Een iets langere voor rugknopen!
Hier heb je een puntquote:Een dikke, gewoon omdat dat vaak ook wel lekker draagt!
DIe laatste 3 kunnen vast zelf gemaakt worden. En anders kan ik een van de slendangs als Ringsling ombouwen.quote:En een bondolino/manduca achtig iets, gewoon omdat het moet!
Een Ringsling voor ff snel!
En een mei tai. Gewoon. Omdat het kan!
Ik heb meer overtuiging nodigquote:als ik dit zo zie dan valt mijn 'stash' reuze mee en is het ook allemaal nog eens verantwoord
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef Macka66 het volgende:
Ik had vandaag op de Draagkring een moeder die tot nu toe alleen in doeken droeg en een mei-tai uitprobeerde. Haar eerste twee opmerkingen waren: "mijn man wil niet knopen, maar dit zie ik hem nog wel doen" en "wat is dit lekker koel vergeleken bij de doek". Dus ik dacht meteen aan jou, elvy
Er was ook een Afrikaanse moeder die het maar gedoe vond, dat westers knopen
Totdat je kind eten/drinken/schone luier moet hebben, of je benen te moe worden (maar in het laatste geval hoeft je kind niet uit de doek)quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hoeveel uur kun je een kindje eigenlijk in een doek dragen achter elkaar? Moet je pauzeren tussendoor? En zo ja, hoe lang dan?
Zat me dat ineens te bedenken toen ik een lange wandeling wilde gaan maken
Ja, is een goede ringsling. Kijk 'm wel even na op slijtage en of de ringen nog okee zijn. (Lovely Sling heeft kunststof ringen) Kun je fijn buik aan buik mee dragen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef Takkembah het volgende:
Une snel vraagje: ik als draagdoek n00b kan via een collega voor 10 euro de ringsling van Lovely Sling krijgen. Is dat een beetje een fatsoenlijke doek? En is het wat voor mij als beginneling, of niet?
Ze doet aan torsodragen met een kanga.quote:
Die afrikaanse bedoel je? Die gaat los zitten en dan zakt je kind, maar dan buig je even naar voren om je kind even hoger te hupsen en stopt de doek opnieuw in. Dat hoort er gewoon bijquote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef WupWup het volgende:
Wow, mooie knoop! Alleen, ik zou bang zijn dat 'ie losschiet. Kan dat ook op deze manier?
Heb het net even geprobeerd met mijn Afrikaanse doek en die is dan opeens wel lang genoeg!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:37 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ze doet aan torsodragen met een kanga.
Thnx Macka!!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, is een goede ringsling. Kijk 'm wel even na op slijtage en of de ringen nog okee zijn. (Lovely Sling heeft kunststof ringen) Kun je fijn buik aan buik mee dragen.
tot hoe zwaar kan dat? of is dat dan weer afhankelijk van de doek?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Die afrikaanse bedoel je? Die gaat los zitten en dan zakt je kind, maar dan buig je even naar voren om je kind even hoger te hupsen en stopt de doek opnieuw in. Dat hoort er gewoon bij
Ik denk (maar dat is mijn lekenmening) dat het makkelijker wordt naarmate je kind groter is. Het gewicht van je kindje houdt namelijk de boel op zijn plek.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef simmu het volgende:
[..]
tot hoe zwaar kan dat? of is dat dan weer afhankelijk van de doek?
ik had selene in gedachten om eerst eens te proberen. zou het lukken met een kilo of 14? ah hek! gewoon morgen proberen, ze is lenig zat om zelf eraf te springen als het niet luktquote:Op maandag 10 januari 2011 20:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik denk (maar dat is mijn lekenmening) dat het makkelijker wordt naarmate je kind groter is. Het gewicht van je kindje houdt namelijk de boel op zijn plek.
Mijn worstelaartje blijft er keurig in hangen, zelfs als hij zijn benen probeert te strekken
Het enige 'probleem' is dat hij bij mij nogal laag hangt. Hij zit namelijk gewoon echt boven op mijn bips. Dus ik moet nog even oefenen
Gewoon even een paar keer naar dat filmpje kijken, Selene op je rug kiepen, en hoppa...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:39 schreef simmu het volgende:
[..]
ik had selene in gedachten om eerst eens te proberen. zou het lukken met een kilo of 14? ah hek! gewoon morgen proberen, ze is lenig zat om zelf eraf te springen als het niet lukt
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heb het net even geprobeerd met mijn Afrikaanse doek en die is dan opeens wel lang genoeg!
Moet alleen nog even oefenen op goed strak trekken want Harry hing al meteen op mijn bips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |