Want van die 16.000 aanvragen zijn er 1340 in de problemen gekomen...?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:28 schreef xenobinol het volgende:
Over de NHG:
"16.000 aanvragen. 1.340 klappers. Dat is bijna 10%."
NHG is de volgende bubble die gaat barsten![]()
Die 600 miljoen euro in kas is er om een zeepbel van 200 miljard te 'garanderen'
Kom op man, niet te veel van elkaar opzoeken, straks weet je ook nog wie xenobinol is :-)quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
doe maar een whois op zijn website, en dan nog een beetje doorzoeken op naam en adres, dan begrijp je waarom hij die website écht begonnen is
Beetje 'knutselen' met cijfers...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Want van die 16.000 aanvragen zijn er 1340 in de problemen gekomen...?
Xeno...... klein beetje zelf nadenken mag best hoor.
zeg klokendeklepel, ik heb ook nog een rekensom voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:28 schreef xenobinol het volgende:
Over de NHG:
Die 600 miljoen euro in kas is er om een zeepbel van 200 miljard te 'garanderen'
Je bent dan nog erger dan de NVM en de banksters bij elkaar die je overal van beticht. En je geloofwaardigheid gaat er allen maar op achteruit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Beetje 'knutselen' met cijfers...
Dus ze kunnen nog 580 /32 = ruim 18 jaar vooruit.quote:http://www.nhg.nl/organisatie/stichting-wew.html
Per 31 december 2009 heeft de stichting ¤ 110 miljard aan leningen gewaarborgd en bedraagt het fondsvermogen circa ¤ 580 miljoen.
0,5% premie toch... dus 42 miljoen in de pot erbij, 32 miljoen schade en toch wil de directeur meer vlees op de bottenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
zeg klokendeklepel, ik heb ook nog een rekensom voor je
32000 NHG leningen verstrekt dit jaar. a 265k is 8.480 miljoen euro. 32 miljoen schade uitgekeerd. Dat is 0,37%. Ze maken er godverdomme winst op
Beter goed afgekeken dan slecht zelf bedachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je bent dan nog erger dan de NVM en de banksters bij elkaar die je overal van beticht. En je geloofwaardigheid gaat er allen maar op achteruit.
Kon mijn geloofwaardigheid er dan nog op achteruitquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je bent dan nog erger dan de NVM en de banksters bij elkaar die je overal van beticht. En je geloofwaardigheid gaat er allen maar op achteruit.
16.000 in het segment onder NHG boven 265.000. totaal zijn er 130.000 hypotheken onder NHG afgesloten in 2010.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:28 schreef xenobinol het volgende:
Over de NHG:
Zou kunnen, ik heb me niet verdiept in de cijfers... trok de quote even van de telegraaf site af. Vond hem wel passen bij mijn campagne van list en bedrogquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef Bayswater het volgende:
16.000 in het segment onder NHG boven 265.000. totaal zijn er 130.000 hypotheken onder NHG afgesloten in 2010.
Dus voortaan toch eerst even goed lezen en dan pas wat roepen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb me niet verdiept in de cijfers... trok de quote even van de telegraaf site af. Vond hem wel passen bij mijn campagne van list en bedrog
Ja....quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef HansvD het volgende:
[..]
Dus voortaan toch eerst even goed lezen en dan pas wat roepen?
Dan zul je toch echt op www.nhg.nl terecht moeten komen. Kijk die huizenmarktbubbelaar die bralt maar wat en haalt heel selectief nieuws aan. Zoiets heet cherrypicking en geeft een totaal vertekend beeld van de werkelijkheid.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef xenobinol het volgende:
Dus heb ik even gekeken naar de juiste specificaties op deze flutwebsite
Cognitieve dissonantie wordt vaak als volgt gedefinieerd: Inconsistentie tussen handelingen, overtuigingen, attitudes of gevoelens (L. Festinger, 1957). Dissonantie bestaat wanneer twee kenniselementen niet met elkaar te rijmen zijn. Volgens de cognitieve dissonantietheorie veroorzaakt dit een onaangename innerlijk toestand.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt op www.nhg.nl terecht moeten komen. Kijk die huizenmarktbubbelaar die bralt maar wat en haalt heel selectief nieuws aan. Zoiets heet cherrypicking en geeft een totaal vertekend beeld van de werkelijkheid.
Mooie link tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt op www.nhg.nl terecht moeten komen. Kijk die huizenmarktbubbelaar die bralt maar wat en haalt heel selectief nieuws aan. Zoiets heet cherrypicking en geeft een totaal vertekend beeld van de werkelijkheid.
Je hebt toch geen last van een 'onaangename innerlijk toestand' Scorpie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:16 schreef Scorpie het volgende:
O god, komt hij weer met zijn nieuw geleerd woordje. Gast, het begint nu een beetje triest te worden met je copy paste van Wikipedia. 1 keer is leuk, 2e keer is lachen gieren brullen, de 3e keer en vaker ben je gewoon een dieptrieste droeftoeter die niet van ophouden weet.
Alleen bij sommige mensen Xeno, alleen bij sommige mensen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je hebt toch geen last van een 'onaangename innerlijk toestand' Scorpie?
Wat te denken van:quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Een starters-subprime-lening als oplossing in een schuldencrisis![]()
Niet alleen het einde van het bericht plaatsen Xenoquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wat te denken van:
Duitsland moet flink gaan lenen om de Europesche leenkneuzen uit de stront te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |