Doet zeer hé, zo'n spiegel..... Lenen lenen betalen betalen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht even... dus als ik een huis KOOP en daarbij bewust het risico neem dat de prijs in waarde afneemt, dan ben ik een "leenslaaf" en "dom". Ik had volgens jou beter kunnen gaan huren. Als ik dan niet een auto koop (die gegarandeerd in waarde afneemt), maar lease (huur), dan ben ik ook "dom".![]()
Jij bent gewoon zo'n jaloers stakkertje die het niet kan hebben dat anderen meer verdienen en/of grotere/duurdere spullen hebben dan jij.
[..]
Ik wil helemaal geen bailout. 99% van alle huizenbezitters wil geen bailout. Die wonen namelijk lekker in hun huis en zijn heel tevreden. Mijn eigen verantwoordelijkheid heb ik genomen op mijn 17e toen ik op mijzelf ging wonen en alles zelf ging betalen. Bij die verantwoordelijkheid hoorde onder andere het kopen van mijn huis. Een verantwoorde beslissing.
tussen het religieus geschreeuw staat hier zo nu en dan ook wel iets interessants tussen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je hebt anders ook toegegeven te vissen op klonen, dus zo uniek zal de situatie wel niet geweest zijn![]()
Ik ken zijn persoonlijke overwegingen niet en vind het ook niet belangrijk. Zijn blog vind ik wel interessant, het is niet alsof het een orgie is van enkel huizenmarkt doemdenkers. Soms worden er best interessante meningen gegeven. Ook is het bitchfight gehalte er een stukje lager![]()
pr@fok.nl , hij kent de weg , en de moderators van dit forum ook als iedereen hier een website komt pushenquote:Als het iedere keer dezelfde link is dan moet je misschien ruimte voor een betaalde permanente banner aanbieden![]()
Als je zijn gegevens hebt kun je vast wel een offerte spammen
Stuur mij eens een PM met die informatie, ik ben wel eens benieuwd wat voor droeftoeter erachter zit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
doe maar een whois op zijn website, en dan nog een beetje doorzoeken op naam en adres, dan begrijp je waarom hij die website écht begonnen is
Zozo.... Wel 1341. Toe maar. Significant deel als je uitgaat van 3 miljoen hypotheken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef luckyb1rd het volgende:
Aantal gedwongen huisverkopen neemt toe
Het waarborgfonds van de Nationale Hypotheek Garantie (NHG) heeft in 2010 1341 verliesdeclaraties ontvangen. Dat is 76% meer ten opzichte van het jaar daarvoor.
Waarbij ik me blijf verbazen dat hij wel mag blijven spammen, terwijl er andere dienstverleners soms zijn die een soort webcare geven die al geband zijn en niet meer terug mogen komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
pr@fok.nl , hij kent de weg , en de moderators van dit forum ook als iedereen hier een website komt pushen
wat is eigenlijk ook alweer de borgstellingspremie die betaald wordt voor NHG, iets van 0,5% van de hypotheek?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef luckyb1rd het volgende:
Aantal gedwongen huisverkopen neemt toe
Het waarborgfonds van de Nationale Hypotheek Garantie (NHG) heeft in 2010 1341 verliesdeclaraties ontvangen. Dat is 76% meer ten opzichte van het jaar daarvoor.
Echtscheidingen
De stijging van het aantal verliesdeclaraties heeft volgens de NHG vooral te maken met de toegenomen werkloosheid en het aantal echtscheidingen. In totaal werd er voor 35 miljoen euro aan verliesdeclaraties uitgekeerd.
Aanvraag NHG-hypotheek stijgt
Over 2010 steeg het aantal hypotheken met NHG met ruim een derde. Ruim 80% van de kopers binnen de kostengrens van de NHG – 350.000 euro – maakt ook daadwerkelijk gebruik van de garantieregeling.
Hogere segment
Halverwege 2009 werd de kostengrens voor de NHG nog opgerekt van 265.000 euro naar 350.000 euro. Binnen dit hogere segment werden in 2010 16.000 hypotheken met NHG verstrekt, ongeveer de helft van het totaal.
bron rtlz
Maar huurhuizen worden gewoon weer verhuurd.... genoeg animoquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zozo.... Wel 1341. Toe maar. Significant deel als je uitgaat van 3 miljoen hypotheken.
(Hoeveel huurders zijn er uit huis gegooid door een betalingsachterstand?)
Boehoe... zijn zijn groot en ik is kleinquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarbij ik me blijf verbazen dat hij wel mag blijven spammen, terwijl er andere dienstverleners soms zijn die een soort webcare geven die al geband zijn en niet meer terug mogen komen.
Is het dan toch een fok medewerker![]()
Zoals scorpie ook al zei, PM mij ook maar eens wie er achter zit.
Ja. En de betreffende koophuizen blijven natuurlijk tot in lengte van dagen leegstaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar huurhuizen worden gewoon weer verhuurd.... genoeg animo
Inderdaad, ik zou ook niet weten wat dit topic zonder jou nog voorstelt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Boehoe... zijn zijn groot en ik is klein![]()
Als ze hier mensen moeten gaan bannen om de onzin die hier gepost word dan kunnen we beter het topic sluiten
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stuur mij eens een PM met die informatie, ik ben wel eens benieuwd wat voor droeftoeter erachter zit.
joh, dat heb ik allemaal niet bewaard. Je doet een whois, daar komt een naam en adres uit, en die smijt je door google. Niet de weg kwijtraken, want je zit zo in de biblebelt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarbij ik me blijf verbazen dat hij wel mag blijven spammen, terwijl er andere dienstverleners soms zijn die een soort webcare geven die al geband zijn en niet meer terug mogen komen.
Is het dan toch een fok medewerker![]()
Zoals scorpie ook al zei, PM mij ook maar eens wie er achter zit.
Het gaat niet om de onzin die wij als individuen hier neerplempen, maar wel om dingen die gespamd worden naar commerciele websites.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef xenobinol het volgende:
Als ze hier mensen moeten gaan bannen om de onzin die hier gepost word dan kunnen we beter het topic sluiten
Niet om onzin die gepost wordt natuurlijk. Maar spammen is nergens gewenst.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef xenobinol het volgende:
Maar de premie gaat toch omhoog omdat men zich realiseert dat deze te laag is? Zo'n stichting heeft ook beheerskosten en daar zal wel het nodige aan opgaan. Ik geloof dat ze zo'n half miljard in de kas hebben zitten, hoewel.... is dat geld wel direct liquide? Stel je voor dat ze volgend jaar een enorme stijging krijgen van het aantal defaults.....quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
wat is eigenlijk ook alweer de borgstellingspremie die betaald wordt voor NHG, iets van 0,5% van de hypotheek?
Ik zat een beetje te rekenen wanneer het potje leegraakt.
Stel er wordt bij executie 33% verlies op een pand geleden.
Dan is het potje leeg als gemiddeld 100%/0,5% /3 is 67, dus 1 op 67 default. Klopt mijn rekensom?
Wat zijn de historische default percentages uit de jaren '80, iemand?
Daar moet je wegblijven zit nl. vol met verzuurde zeikerdsquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Niet de weg kwijtraken, want je zit zo in de biblebelt.
Houston.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
[..]
joh, dat heb ik allemaal niet bewaard. Je doet een whois, daar komt een naam en adres uit, en die smijt je door google.
Ik zie voldoende leegstaande koopwoningen in woonwijken. Die gaan voorlopig niet verkocht worden vermoed ik, ooit... misschien.... wie weet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja. En de betreffende koophuizen blijven natuurlijk tot in lengte van dagen leegstaan.
Je begrijpt hoop ik dat als de NHG uitbetaald de woning inmiddels is verkocht?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zie voldoende leegstaande koopwoningen in woonwijken. Die gaan voorlopig niet verkocht worden vermoed ik, ooit... misschien.... wie weet.
Je begrijp mijn punt exact, geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Daar moet je wegblijven zit nl. vol met verzuurde zeikerds
Bron? Cijfers? http://xeno.dikkeduim.nlquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:16 schreef xenobinol het volgende:
Inderdaad 'als' je aflost, er zijn mensen die zo verstandig zijn dit te doen. Echter het gros leeft op krediet...
In Dronten niet nee. Het wordt tijd dat we die hele provincie teruggeven aan de natuur.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zie voldoende leegstaande koopwoningen in woonwijken. Die gaan voorlopig niet verkocht worden vermoed ik, ooit... misschien.... wie weet.
Dus hij is gewoon het zwarte schaap uit de familie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Bij mijn gegevens in ieder geval wel.
Over.
nou las ik bovenstaande twee post in samenhang, en zag ik Xeno als zwart schaap door een verder leeg flevoland lopen....... ik denk ik maag eens ga afloggen ..... hoog tijd zo te zien.....quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Dus hij is gewoon het zwarte schaap uit de familie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |