quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer... door de bijtende wonden kan ik mijn botten zien. Ik denk dat ik maar ff een dokter bel
niks om je zorgen over te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer... door de bijtende wonden kan ik mijn botten zien. Ik denk dat ik maar ff een dokter bel
Dat hoort niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Gekregen van Robquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Miranda heb je een iPad gekocht?
Hou opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef iBenny het volgende:
Ah, de dokter zegt dat er niks aan de hand is. 'Groeit vanzelf wel aan enzo'
Je hebt in 1 minuut tijd je verhaal aan de dokter uitgeleg?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef iBenny het volgende:
Ah, de dokter zegt dat er niks aan de hand is. 'Groeit vanzelf wel aan enzo'
uhu... niks om me zorgen over te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt in 1 minuut tijd je verhaal aan de dokter uitgeleg?
Nou en, die zal ook wel veel duurder wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar over een paar weken komt die nieuwe uit.
Okeequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
uhu... niks om me zorgen over te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Denk dat ie of evenveel kost of goedkoper.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou en, die zal ook wel veel duurder worden
Verbaast me niksquote:
Zie, zei ik tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
uhu... niks om me zorgen over te maken
Ik verwacht ook eenzelfde prijs en het zal pas rond april uitkomen denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Denk dat ie of evenveel kost of goedkoper.
Nee dank jequote:
Oh, dan moet ik nog even wachten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verwacht ook eenzelfde prijs en het zal pas rond april uitkomen denk ik
Doe mijn rug dan ook meteenquote:
Ik vind 3G op een iPad eigenlijk niet nodigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik nog even wachten.
Ik vraag me af wat die abonnementen kosten.
OMG he's meltingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
Foto van IBenny toen hij net uit het zwembad kwam:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die seksie body.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind 3G op een iPad eigenlijk niet nodig
Hier (Londen) is ook bijna overal wel Wifi. Ik heb 3G op mijn iPhone maar gebruik het maar weinig en vind het ook traagquote:
quote:
hehequote:
Dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Denk dat ie of evenveel kost of goedkoper.
Tof hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer
Ik heb hem gekregen als kadootje
Gratis is altijd goed he.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer
Ik heb hem gekregen als kadootje
Geen thee, Strongbow dan maarquote:
Cool, dan eerst thee met cake/muffins/gebak/koekjes en dan Strongbowquote:
Aleen als je de standaard FOK!layout instelt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Bart weet jij of je op je iPad ook aut. Update van fok kan instellen?
Jij gaat ons vetmestenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, dan eerst thee met cake/muffins/gebak/koekjes en dan Strongbow
Ja maar mis de autom updatequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Aleen als je de standaard FOK!layout instelt.
Ik vind die iPad layout wel fijn.
Welnee, ik ben toch ook niet vetquote:
Boeien, het is hartstikke liefquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daaarom en ik ga er alleen maar op internettenheb ook gewoon de goedkoopste gekregen, 16G
Dat weet ik nog niet hequote:
Goed plan, dus ik val 22 kilo af en jij gaat ons volproppen en kom in Londen 10 kilo aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, dan eerst thee met cake/muffins/gebak/koekjes en dan Strongbow
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik stond te springen als een klein kind
Oooh, nou, om je een idee te geven, ik ben 1.75 (klein dus), weeg 72kg en heb spijkerbroek maat 30quote:
Best wel, ben echter pas op hoofdstuk 5quote:
Blijf je zo langquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan, dus ik val 22 kilo af en jij gaat ons volproppen en kom in Londen 10 kilo aan
Maat 30 zegt me niet veel, 72 kilo is niet veel idd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, om je een idee te geven, ik ben 1.75 (klein dus), weeg 72kg en heb spijkerbroek maat 30
En je bent vrijgezel ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, om je een idee te geven, ik ben 1.75 (klein dus), weeg 72kg en heb spijkerbroek maat 30
Leuk! Ik hou van lezen. Zou het weer wat meer moeten gaan doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Best wel, ben echter pas op hoofdstuk 5
Heupmaat 30 inch dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Maat 30 zegt me niet veel, 72 kilo is niet veel idd.
O god, Miran gaat koppelenquote:
Ja dat weet ik maar dat moet ik zien anders zegt het me nog niksquote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar dat moet ik zien anders zegt het me nog niks
Ik ben 1.69 en weeg 62quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heupmaat 30 inch dus
72kg is genoeg aangezien ik dus niet zo groot ben (1.75)
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:29 schreef Crazy-M het volgende:
Darn Kally, als je die opdracht krijgt van 10 treinen sturen, doe dan niet net zo slim als mij en de trein naar 10 mensen tegelijk sturen
want de opdracht ziet dat maar als 1 trein
quote:
quote:
2 dagen wachten op die treinquote:
Maar iets groter dan ik dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
1.76 zal ondertussen wel 75 kilo wegen.
Spijkerbroekmaat W. 33 L, 32
Gaan we weerquote:
Dat doe ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Muts, je hoeft mij niet te koppelen
Ja, maar dat wil niet per definitie zeggen beter.quote:
Ja maar ik ken jouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet
Dat moet vanzelf gaan
Maar was wel nieuwsgierig
Ach, wat is 'goed'. Allemaal persoonlijk. Gelukkig zien we er niet allemaal hetzelfde uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet per definitie zeggen beter.
Zo is datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, wat is 'goed'. Allemaal persoonlijk. Gelukkig zien we er niet allemaal hetzelfde uit
Nee, het regendequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou me koest
Lekker weertje hè vandaag
omdat te veel layouts. Er komt een (algemene) touchscreenversiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo?
Begin er net aan te wennen
Als ik ergens kwaad om kan worden is het regenquote:
Ja vreselijk, en dan is het zo grauwquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik ergens kwaad om kan worden is het regen
Het is hier ongeveer hetzelfde als in Nederland naar mijn gevoelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vreselijk, en dan is het zo grauw![]()
Dan ben je trouwens lekker gaan wonen daar, staat er om bekend veel regen
naar huis in de regen vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vreselijk, en dan is het zo grauw![]()
Dan ben je trouwens lekker gaan wonen daar, staat er om bekend veel regen
Naar huis is inderdaad minder ergquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
naar huis in de regen vind ik niet zo erg.
Dadelijk weer naar een fist, maar gelukkig blijft het droog zo te zien
gister ook, was tot aan de trui aan natquote:
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier ongeveer hetzelfde als in Nederland naar mijn gevoel
Maar ik haat natte kleding of een kapsel dat verneukt is door de regen
Dan word ik echt helemaal gekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister ook, was tot aan de trui aan nat
Ik heb ook niets in mijn haar maar was het elke dag en als het is geborsteld is het goed maar als het regent verandert dat al snel in coup fuckquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Nu doe ik niks meer in mijn haar want niet nodig, het zit vanzelf wel, maar vroeger met haarlak en dan een lekkere plensbui eroverheen
Ja, mijn haar is stijl natuurlijk maar als het nat is komt er slag in en is het een grote kliitenzooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook niets in mijn haar maar was het elke dag en als het is geborsteld is het goed maar als het regent verandert dat al snel ik coup fuck
Hier dus ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, mijn haar is stijl natuurlijk maar als het nat is komt er slag in en is het een grote kliitenzooi
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
Miran ik heb je een koe gestuurd
Gewoon omdat dat kan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
Gewoon omdat dat kan
pruts spul dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wel jammer dat ik geen CV kan doen op de iPad
weet je of je opdrachten uit de lijst kan halen ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
Gewoon omdat dat kan
Kun je een app voor kopenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wel jammer dat ik geen CV kan doen op de iPad
Nee, sterker had ik ook gedaan en ineens stond hij weer in mijn inventoryquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pruts spul dus
[..]
weet je of je opdrachten uit de lijst kan halen ?
heb die van de kerstboom nog in mn lijst, maar heb mn kerstboom al verwijderd
Laat maar, ik dacht aan CV als in werk CVquote:
Ja hoiquote:
quote:
quote:
hoiquote:
Owquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat maar, ik dacht aan CV als in werk CV
c_aquote:
Zie hem nu ook staan jahquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, sterker had ik ook gedaan en ineens stond hij weer in mijn inventory
jaja, tijd om vanavond weer los te gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:51 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Kruikenzeiker
Weer een beetje bij kennis?
This pick ik notquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
Ik werd zomaar ineens uitgelogd, ze willen me hier niet meer
Misschien is het een waarschuwingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
Ik werd zomaar ineens uitgelogd, ze willen me hier niet meer
Is dat je goedste Engels?quote:
Wut? Waarvoor? Ik ben lief jahquote:
misschien fok je teveelquote:
Zo veel fokt Kally helemaal nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
misschien fok je teveel![]()
Maar goed, ik was het niet dus niet boos op mij worden please
Haha, nee je zal het vast beter spreken dan ik, maar vanaf mijn 4e hadden wij Engelse kennissen en ik heb een boyfriend gehad in the UKquote:
Zuipertquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef crv het volgende:
Vanmiddag Basel ingeweest, hebben gewoon van drie tot zes op het terras gezeten
Ow ja johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, nee je zal het vast beter spreken dan ik, maar vanaf mijn 4e hadden wij Engelse kennissen en ik heb een boyfriend gehad in the UK
Ik spreek het redelijk tot goed, buiten mijn Rotterdamse tongval
Ik heb al weken niet in de top 5 gestaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
misschien fok je teveel![]()
Maar goed, ik was het niet dus niet boos op mij worden please
Echt wel, weetje wel weetje nietquote:
alsof jij die kans niet zou aangrijpenquote:
Ik wil ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
alsof jij die kans niet zou aangrijpen![]()
Was gewoon heerlijk weer hier vanmiddag, flauw zonnetje en 15 graden![]()
Alle terassen zaten barstensvol
8 Januari
ik zuip nooitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
8 Januari
daarentegen het afgelopen jaar maanden welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al weken niet in de top 5 gestaan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
daarentegen het afgelopen jaar maanden wel
Je gaat geheid winnen hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
IIk ga even een sudoku maken, dadelijk mag ik het opnemen tegen een begeleidster
wat let je ?quote:
Hier regent hetquote:
succes, maar ik denk dat je dat wel wintquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
IIk ga even een sudoku maken, dadelijk mag ik het opnemen tegen een begeleidster
je had vanmorgen in de auto of op het vliegtuig kunnen stappenquote:
Okay, coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, nee je zal het vast beter spreken dan ik, maar vanaf mijn 4e hadden wij Engelse kennissen en ik heb een boyfriend gehad in the UK
Ik spreek het redelijk tot goed, buiten mijn Rotterdamse tongval
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Goomsterquote:
Dat geloof ik best jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, cool
Ik woon hier bijna 7 jaar en spreek het ook wel aardig
Ik sta er vandaag denk ik ook wel weer inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vorige week 4de gestaan in de dagcijfers, verder 1 keer 9de ofzo, voor de rest sta ik er meestal wel in (in de top100 dan), maar dan onder de eerste 30 ofzo.
Ik nu ook wel denk ik, vannacht hebben we al aardig wat gepostquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sta er vandaag denk ik ook wel weer in
oogjes dicht doetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nu ook wel denk ik, vannacht hebben we al aardig wat gepost
Ik ben even under the shower, tosso
Ik hoop het, ik ben redelijk ver gevorderd dus grote kans. AL ken ik de kwaliteiten van haar niet natuurlijkquote:
Tot laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nu ook wel denk ik, vannacht hebben we al aardig wat gepost
Ik ben even under the shower, tosso
Het boeit mij totaal niet als ik 1e staquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:02 schreef crv het volgende:
gelukkig kom ik nooit meer zo hoog. Vond het eigenlijk wel genant
mij ook niet, maar als je op een gegeven moment met heel TAL continu de "charts" beheerst dan is er toch iets niet goed lijkt mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij totaal niet als ik 1e sta
Ik heb te kampen met een zware terugval, dus niet echt.quote:
We waren vannacht al vrij actief en ik zit in 2 SC'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
1 449 Stuart
2 272 Kally
DIt was de stand om 18.15
hoe check je datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
1 449 Stuart
2 272 Kally
Daarom ben ik er nu bijgekomen om GC wat te helpenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef crv het volgende:
[..]
mij ook niet, maar als je op een gegeven moment met heel TAL continu de "charts" beheerst dan is er toch iets niet goed lijkt me
Vandaagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
1 449 Stuart
2 272 Kally
prima hier, was vandaag heerlijk weer dus lekker een terras opgezochtquote:
ah das minder, maar gewoon niet aan toe proberen te geven hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb te kampen met een zware terugval, dus niet echt.
en daar?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nu bijgekomen om GC wat te helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ah lekker. ik een soort van late nieuwjaarsgedoequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef crv het volgende:
[..]
prima hier, was vandaag heerlijk weer dus lekker een terras opgezocht
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
je bent gewoon een overloper
Ik ben veel actiever in GCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
22 slechts hier, Maar als ik dadelijk terug kom van die sudoku, zal ik er wel weer wat meer gaan maken waarschijnlijk.quote:
We hadden gister gewoon een percussieband in de kroegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
8 Januari
Mwa kan niet echt zeggen dat ik me lekker voel nu. maar ook weer niet zwaar somberquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
We hadden gister gewoon een percussieband in de kroeg
Beeld en geluid is wel slecht (komt door camera van fotocamera)
kijk je uitquote:
iddquote:
dan is het goed. Hoe is manniequote:
Dat je het volgende jaar dus een hoger tarief betaaldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:25 schreef crv het volgende:
hmmm, krijg een aanbieding van mijn bank om mijn creditcard gratis te upgraden voor een jaar, ben benieuwd naar het addertje of de kosten.
maar eens even de translate aangooien
zuip zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
was echt super gaaf man
maar mensen, ik ga me omkleden en dan fietsen naar het 2de feest van deze week
Doe ik nooitquote:
zoiets waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je het volgende jaar dus een hoger tarief betaald
Ja, ik lees graag maar alleen Engelstalige boeken en bijna alleen over WOII en heel soms WOIquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Stuart Lees jij dan ook graag, omdat je net naar mijn boek vroeg.?
Vandaag zag ik bij de AH weer wat boeken liggen voor 7 euro. Heb er 3 gekocht![]()
Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel VII
Wat lief van hemquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liefik heb een iPad van hem gehad
Hij voelt zich al wat beter
Dank je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heey bossie....en speciaal voor jou een:
[ afbeelding ]
Om je wat op te vrolijken
dan had ie wat goed te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liefik heb een iPad van hem gehad
Hij voelt zich al wat beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Okeequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik lees graag maar alleen Engelstalige boeken en bijna alleen over WOII en heel soms WOI
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:30 schreef crv het volgende:
[..]
dan had ie wat goed te maken![]()
![]()
Nee hoor, kadootje omdat ik al 12 kilo ben afgevallen ben en omdat hij de komende 2/3 weken weer op pad moet voor ze werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof dat je me er even op wees thoughquote:
Net een ventquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
Die hamster echt he, ik dek zal hem een paar stukjes komkommer geven, en ik wou hem even aaien, gillen tegen me en bijten
Is het niet toevallig een piranhaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
Die hamster echt he, ik dek zal hem een paar stukjes komkommer geven, en ik wou hem even aaien, gillen tegen me en bijten
geweldig!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
Tenminste, zo ken ik ze.quote:
quote:
Het is gewoon een stom beest, maar ja van de kinderenquote:
Ik ook, alleen ben ik degene die bijtquote:
Ja, altijd als ik ze een stukje van mijn komkommer geef dan gaan ze ook gillen en in een kussen bijten.quote:
Ik wil niet weten waar die spareribs vandaan kwamenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, alleen ben ik degene die bijt
OMGquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, altijd als ik ze een stukje van mijn komkommer geef dan gaan ze ook gillen en in een kussen bijten.
gelijk de frituur inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
Nou vet is ze wel, dus vlees heb je er wel vanquote:
vet is geen vleesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou vet is ze wel, dus vlees heb je er wel van
Maar het maakt vlees wel malsquote:
Het is een vreselijke vreetzakquote:
zonder bal lijkt me ook wel leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is een vreselijke vreetzak
Als ik ze in die bal stop waar ze in rond kan rennen (moet voor de katten) dan ligt hij helemaal vol met eten uit die wangen
Wat heb je 'gevonden' ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff de kast overhoop gehaald om wat lekkers te zoeken
je komt niet al te vaak in die kast ?quote:
quote:
Ja is het ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind het wel een beetje een Rauzeriaans grapje van mezelf.
Is het ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind het wel een beetje een Rauzeriaans grapje van mezelf.
Dat komt omdat wij geen 17 zijnquote:
Kut ik lachtequote:
Dan ben je dus gelukkig! Want je hebt alles wat je wil al!quote:
Ik wel, in spareribs en dat komt door Kallyquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel, in spareribs en dat komt door Kally
Tot laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, ik nestel me voor de TV. Tot later.
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, ik nestel me voor de TV. Tot later.
Ja ik kan het niet helpen dat het regent enzoquote:
Dat is waar. En ook ik HAAT regenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet helpen dat het regent enzo
Hey Koentjequote:
was dat maar waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben je dus gelukkig! Want je hebt alles wat je wil al!
quote:
Niet zo somber crvquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |