misschien fok je teveelquote:
Zo veel fokt Kally helemaal nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
misschien fok je teveel![]()
Maar goed, ik was het niet dus niet boos op mij worden please
Haha, nee je zal het vast beter spreken dan ik, maar vanaf mijn 4e hadden wij Engelse kennissen en ik heb een boyfriend gehad in the UKquote:
Zuipertquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef crv het volgende:
Vanmiddag Basel ingeweest, hebben gewoon van drie tot zes op het terras gezeten
Ow ja johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, nee je zal het vast beter spreken dan ik, maar vanaf mijn 4e hadden wij Engelse kennissen en ik heb een boyfriend gehad in the UK
Ik spreek het redelijk tot goed, buiten mijn Rotterdamse tongval
Ik heb al weken niet in de top 5 gestaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
misschien fok je teveel![]()
Maar goed, ik was het niet dus niet boos op mij worden please
Echt wel, weetje wel weetje nietquote:
alsof jij die kans niet zou aangrijpenquote:
Ik wil ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
alsof jij die kans niet zou aangrijpen![]()
Was gewoon heerlijk weer hier vanmiddag, flauw zonnetje en 15 graden![]()
Alle terassen zaten barstensvol
8 Januari
ik zuip nooitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
alsof jij die kans niet zou aangrijpen![]()
Was gewoon heerlijk weer hier vanmiddag, flauw zonnetje en 15 graden![]()
Alle terassen zaten barstensvol
8 Januari
daarentegen het afgelopen jaar maanden welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al weken niet in de top 5 gestaan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
daarentegen het afgelopen jaar maanden wel
Je gaat geheid winnen hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
IIk ga even een sudoku maken, dadelijk mag ik het opnemen tegen een begeleidster
wat let je ?quote:
Hier regent hetquote:
succes, maar ik denk dat je dat wel wintquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
IIk ga even een sudoku maken, dadelijk mag ik het opnemen tegen een begeleidster
je had vanmorgen in de auto of op het vliegtuig kunnen stappenquote:
Okay, coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, nee je zal het vast beter spreken dan ik, maar vanaf mijn 4e hadden wij Engelse kennissen en ik heb een boyfriend gehad in the UK
Ik spreek het redelijk tot goed, buiten mijn Rotterdamse tongval
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Goomsterquote:
Dat geloof ik best jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, cool
Ik woon hier bijna 7 jaar en spreek het ook wel aardig
Ik sta er vandaag denk ik ook wel weer inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vorige week 4de gestaan in de dagcijfers, verder 1 keer 9de ofzo, voor de rest sta ik er meestal wel in (in de top100 dan), maar dan onder de eerste 30 ofzo.
Ik nu ook wel denk ik, vannacht hebben we al aardig wat gepostquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sta er vandaag denk ik ook wel weer in
oogjes dicht doetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nu ook wel denk ik, vannacht hebben we al aardig wat gepost
Ik ben even under the shower, tosso
Ik hoop het, ik ben redelijk ver gevorderd dus grote kans. AL ken ik de kwaliteiten van haar niet natuurlijkquote:
Tot laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nu ook wel denk ik, vannacht hebben we al aardig wat gepost
Ik ben even under the shower, tosso
Het boeit mij totaal niet als ik 1e staquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:02 schreef crv het volgende:
gelukkig kom ik nooit meer zo hoog. Vond het eigenlijk wel genant
mij ook niet, maar als je op een gegeven moment met heel TAL continu de "charts" beheerst dan is er toch iets niet goed lijkt mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij totaal niet als ik 1e sta
Ik heb te kampen met een zware terugval, dus niet echt.quote:
We waren vannacht al vrij actief en ik zit in 2 SC'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
1 449 Stuart
2 272 Kally
DIt was de stand om 18.15
hoe check je datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
1 449 Stuart
2 272 Kally
Daarom ben ik er nu bijgekomen om GC wat te helpenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef crv het volgende:
[..]
mij ook niet, maar als je op een gegeven moment met heel TAL continu de "charts" beheerst dan is er toch iets niet goed lijkt me
Vandaagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
1 449 Stuart
2 272 Kally
prima hier, was vandaag heerlijk weer dus lekker een terras opgezochtquote:
ah das minder, maar gewoon niet aan toe proberen te geven hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb te kampen met een zware terugval, dus niet echt.
en daar?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nu bijgekomen om GC wat te helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ah lekker. ik een soort van late nieuwjaarsgedoequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef crv het volgende:
[..]
prima hier, was vandaag heerlijk weer dus lekker een terras opgezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |