abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91072029
welke vertaler moet ik dan gebruiken? :?
ik heb ze allemaal geprobeerd en heb de leukste gekozen ^O^
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  Redactie Frontpage zondag 9 januari 2011 @ 17:10:10 #52
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_91072359
Ik dacht dat je de ondertiteling van Bierdopje bedoelde. Ik snap dat het vrijwilligers zijn, maar je komt er wel heel kromme zinnen en slecht Nederlands tegen. (ik wordt, hij word, zij leverd, heeft gelevert etc)
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 9 januari 2011 @ 19:01:40 #53
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_91077140
Californication jonguh! _O_
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
  zondag 9 januari 2011 @ 19:05:52 #54
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_91077367
quote:
4s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:10 schreef Djeez het volgende:
Ik dacht dat je de ondertiteling van Bierdopje bedoelde. Ik snap dat het vrijwilligers zijn, maar je komt er wel heel kromme zinnen en slecht Nederlands tegen. (ik wordt, hij word, zij leverd, heeft gelevert etc)
da's ook wel kut.
vaak bak ik ze direct in mijn avi-tjes, kom je er later achter dat de kwaliteit van kleuterschoolniveau is.
maar ach, het blijft vrijwilligerswerk en ik doe het toch niet voor mezelf.
maar toch:
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef Sosha het volgende:
Hoe beter je zonder kunt, hoe irritanter de ondertiteling is omdat je alle fouten erin opmerkt :')
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_91077549
TS heeft duidelijk nog nooit een film gedownload voor de releasedatum, en dus met amateur-ondertiteling. Als het verschil tussen Sean en Shawn jou al ergert .. pff, wat een kutleven moet je dan hebben. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')