Als ze het consequent veranderen is er geen probleem tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:25 schreef Hyundai het volgende:
Bij Comedy Central.
ComedyCentral wordt steeds slechter, maar dit is weer een nieuw dieptepunt. Ik zit dus een aflevering van Psych te kijken ( heb ze allemaal al via internet gezien, maargoed ).
Staat daarzo:
" Sean, dat is geweldig "
DIE JONGEN HEET HELEMAAL GEEN SEAN MAAR SHAWN.
Welke debiel heeft die ondertiteling gemaakt?!
Psych is gewoon geweldig, echt een van de beste comedy series aller tijden, samen met Scrubs en The Office US.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef SkinnyJeans het volgende:
TS waarom kijk je Psych?![]()
Het is de humor van scrubs maar dan in een vunzig jasje.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:27 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Psych is gewoon niet geweldig, echt niet een van de beste comedy series aller tijden, samen met Scrubs en The Office US.
De gemiddelde mens kan niet snel genoeg lezen om een volledige vertaling van het geratel van Cox bij te houden, denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
De ondertiteling bij Scrubs is ook vaak om te huilen. Ze laten gewoon telkens een samenvatting zien van wat er werkelijk gezegd is.
Dat is juist het grappige aan Cox, en dat laten ze wegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef Sosha het volgende:
[..]
De gemiddelde mens kan niet snel genoeg lezen om een volledige vertaling van het geratel van Cox bij te houden, denk ik
Waarschijnlijk krijg je dan inderdaad vier of vijf regels tekst ipv twee, toch wel jammerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef Sosha het volgende:
[..]
De gemiddelde mens kan niet snel genoeg lezen om een volledige vertaling van het geratel van Cox bij te houden, denk ik
iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:25 schreef Hyundai het volgende:
Bij Comedy Central.
ComedyCentral wordt steeds slechter, maar dit is weer een nieuw dieptepunt. Ik zit dus een aflevering van Psych te kijken ( heb ze allemaal al via internet gezien, maargoed ).
Staat daarzo:
" Sean, dat is geweldig "
DIE JONGEN HEET HELEMAAL GEEN SEAN MAAR SHAWN.
Welke debiel heeft die ondertiteling gemaakt?!
Oke dat maakt veel goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:27 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Psych is gewoon geweldig, echt een van de beste comedy series aller tijden, samen met Scrubs en The Office US.
Je hebt smaak.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:27 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Psych is gewoon geweldig, echt een van de beste comedy series aller tijden, samen met Scrubs en The Office US.
je moet nog een hoop leren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:27 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb meerdere malen in een deuk gelegen tijdens het kijken van The Office US, hoor.quote:
Ik ben blij dat jij 't niet doetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:16 schreef waj1 het volgende:
Ik vraag mij vaak genoeg af welke ramdebielen er
ondertitels maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |