Bakjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hij kwam voor de 2 potten?![]()
blegh... voor een deel vh project moet k een tekening maken van de spuitgietmal. Zo 5 u werk wat je hier ziet liggen! ( 2 x A3) Wel stom , heb het hele model al in 3d staan en had binnen een uur dit digitaal kunnen doen maar k moest perse met de hand tekenen
![]()
[ afbeelding ]
COAX door een pvc buis trekken met een knik erin.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bakjes. Maar ja. Complimenten voor Yashi: ze hebben een logeerpartijtje van zeker 4,5 maand prima volgehouden!
Klote dat je alles met de hand moest doen, maar als het dan af is, geeft het wel voldoening, toch?
D_K, waar heb je die trekveer voor nodig? Vaak zijn er voldoende alternatieve oplossingen!
Hangt die pvc-buis nu nog ergens los (dan kun je je voordeel doen met de zwaartekracht), ligt er nu al een kabel in of niet en over wat voor lengte hebben we het?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
COAX door een pvc buis trekken met een knik erin.
Nee die buis zit in beton gegoten. Er zit geen kabel in en het is ongeveer een meter of 10-12.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hangt die pvc-buis nu nog ergens los (dan kun je je voordeel doen met de zwaartekracht), ligt er nu al een kabel in of niet en over wat voor lengte hebben we het?
Ik ook niet, maar het is wel duidelijk waar ik op zocht ;Pquote:
Leuk voor je!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef morgane het volgende:
Ik ben aangenomen als stagiaire bij het ondertitelingsbureau waar ik laatst heen ben geweest voor een testhier had ik echt op gehoopt, want nu kan ik gewoon lekker daar op kantoor gaan werken i.p.v. thuiswerken voor het andere bureau waar ik had mogen werken. Ik ben zo blij
vanaf eind maart tot half mei zit ik 4 dagen p.w. in Hilversum.
Die snap ik dan weer welquote:
Tof!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef morgane het volgende:
Ik ben aangenomen als stagiaire bij het ondertitelingsbureau waar ik laatst heen ben geweest voor een testhier had ik echt op gehoopt, want nu kan ik gewoon lekker daar op kantoor gaan werken i.p.v. thuiswerken voor het andere bureau waar ik had mogen werken. Ik ben zo blij
vanaf eind maart tot half mei zit ik 4 dagen p.w. in Hilversum.
Heb er zeker vertrouwen in, al voldoet het bedrijf niet aan eisen qua personeel en omzet, maar de markt (consultancy) biedt veel meer leerervaring dan ik bij veel andere bedrijven op zou kunnen doen. En daarnaast is er al een andere opdracht bij dit bedrijf goedgekeurd voor een andere afstudeerder.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:06 schreef morgane het volgende:
Fijn dat je toch hebt kunnen kiezen!zal wel een opluchting voor je zijn nu. Denk je zelf dat de opdracht goedgekeurd zal worden door school?
En als het dan zover is, en het is tof, dan is het ook zo weer voorbij. Tijd is een bitch.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:19 schreef morgane het volgende:
Dankjewel!kan niet wachten tot ik kan beginnen, eind maart duurt nu nog zo lang...
Ik ben nu op het station van Arnhem! Wat is het toch saai om in de trein te zitten. En ik moet nog bijna 1,5 uurquote:
Maar jij hebt FOK!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben nu op het station van Arnhem! Wat is het toch saai om in de trein te zitten. En ik moet nog bijna 1,5 uur. Een kerel naast me zit een film te kijken! Had ik maar zoiets.
Denk het ook jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar jij hebt FOK!
Stiekem zit die man naast je nu van "had ik maar zo'n leuke website waar ik kon praten met mensen".
Waar moet je heen?
Den Haag is inderdaad een kutverbinding vanaf Nijmegenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Ik ben onderweg naar Den Haag, dus ik zit nog wel even.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Rituals het volgende:
Had ik net een heel bericht getypt, is hij ineens weg! Morgane, gefeliciteerd!
Ik ga naar een vriend. Is het leuk uitgaan in Arnhem? Ben überhaupt nog nooit in Arnhem geweest bedenk ik me net!
Toffe stad, maar Nijmegen is nog net even iets cooler. Wel uitstekende kroegen om iets lekker te gaan drinken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Rituals het volgende:
Had ik net een heel bericht getypt, is hij ineens weg! Morgane, gefeliciteerd!
Ik ga naar een vriend. Is het leuk uitgaan in Arnhem? Ben überhaupt nog nooit in Arnhem geweest bedenk ik me net!
Yep! Van Buren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef beatrijs het volgende:
Bestaat er in nijmegen geen vriendloze kroeg, waar je andere vriendlozen kan ontmoeten
quote:
Chaps.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef beatrijs het volgende:
Bestaat er in nijmegen geen vriendloze kroeg, waar je andere vriendlozen kan ontmoeten
quote:
Das toch jouw Stampkroeg?quote:
sinds ik er achter ben gekomen dat jij iedereen al versleten hebt daar ben ik maar bij vb gaan werkenquote:
ik vroeg me al af of je jarig was, maar t gaat om je baantjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef morgane het volgende:
Bedankt voor de felicitaties iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet de paus in een rolstoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Komt goed! Mn verjaardag is pas in juniquote:Op zondag 9 januari 2011 03:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vroeg me al af of je jarig was, maar t gaat om je baantje
fijn iigveel plezier!
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:38 schreef swarmahoer het volgende:
Waarom kwam de homo uit de kast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet de paus in een rolstoel?Dat waren de toppers vd avond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |