Spielberg bracht de Holocaust in beeld in Schindler's List, is dat nu ook een debiel? Lijkt me dat de Holocaust een stuk vervelender is dan een verkrachting.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik hier nog serieus antwoord op geven Ian, denk toch eens na, als je al zo een script gaat verzinnen voor een film, dan ben je al ziek hoor, laat staan het laten Acteren, echt ik kan met me hoofd er niet bij dat je zulke films normaal vind.
Dat is ook een hele beroemde foto.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Coos het volgende:
Begin jaren zeventig zag je in een journaal item over de oorlog in Vietnam een amerikaanse soldaat die van dichtbij met een pistool een Vietnamees door zijn hoofd schoot. Toen zag je zo een dikke straal bloed uit dat gat spuiten.
Dat fragment is in de loop der jaren vaak herhaald maar ik kijk altijd weg. Kan er niet tegen.![]()
Scrut weet ws wel welk fragment ik bedoel.
die foto weet ik ook. die man zat op zijn knieen met de handen vast gebonde op zijn rugquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Coos het volgende:
Begin jaren zeventig zag je in een journaal item over de oorlog in Vietnam een amerikaanse soldaat die van dichtbij met een pistool een Vietnamees door zijn hoofd schoot. Toen zag je zo een dikke straal bloed uit dat gat spuiten.
Dat fragment is in de loop der jaren vaak herhaald maar ik kijk altijd weg. Kan er niet tegen.![]()
Scrut weet ws wel welk fragment ik bedoel.
O wacht, ik herinner me een ander.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die foto weet ik ook. die man zat op zijn knieen met de handen vast gebonde op zijn rug
Nee hij stond gewoon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die foto weet ik ook. die man zat op zijn knieen met de handen vast gebonde op zijn rug
zit me rot te zoeken, volgens mij had die foto die ik dan bedoel ook een prijs gewonnen.quote:
Wie moeten we dan wél sturen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien als mensen eens wat meer geconfronteerd worden met leed dat ze dan eens wat meer open staan voor het helpen van een ander en eens nadenken voordat ze weer wat tieners naar een oorlogsgebied sturen.
http://pulitzerprize.org/photography/vietnam/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit me rot te zoeken, volgens mij had die foto die ik dan bedoel ook een prijs gewonnen.
Nederland? Niemand!quote:
Die had ik er ook al bijgezocht inderdaad, maar ik wist niet of jullie die bedoelde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://pulitzerprize.org/photography/vietnam/
Ok, given. En die andere landen die daadwerkelijk wat met de oorlog te maken hebben? Die mogen wél tieners sturen?quote:
Die hoeven niemand te sturen die hebben de oorlog voor de deur staan. Maar kind-soldaten zijn geen vreemd fenomeen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ok, given. En die andere landen die daadwerkelijk wat met de oorlog te maken hebben? Die mogen wél tieners sturen?
Robots, bro.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hoeven niemand te sturen die hebben de oorlog voor de deur staan. Maar kind-soldaten zijn geen vreemd fenomeen.
JA!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, Haks, is Spielberg nou ook een zieke mongool volgens jou of niet?
nee die ene man zat op zijn knieen die dood geschoten werd, bah deze foto ken ik ook wat een ellende doen mensen elkaar toch aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://pulitzerprize.org/photography/vietnam/
Asimov. Maar zelfs die wetten bleken niet onfeilbaar te zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Robots, bro.
We moeten Robots laten vechten. Niet alleen heb je dan geen menselijke slachtoffers (first law of robotics is immers dat ze geen mensen mogen "beschadigen") maar het ziet er ook nog 's fucking tof uit
Misschien was die man die doodgeschoten wordt wel een enge kinderverkrachter, dan heeft hij het weer verdiend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee die ene man zat op zijn knieen die dood geschoten werd, bah deze foto ken ik ook wat een ellende doen mensen elkaar toch aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |