Wordt er naar mij geluisterd ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een genre wat ik heel goed vind, ik ben veel te allround daar voor ik ben iemand die naar de meeste uitlopende artiesten luistert van Michael Jackson tot Queen tot aan de Jeugd van Tegenwoordig.
Ik ben het nu aan het installeren, dus ik ga er ook naar zoekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:27 schreef Monopoly het volgende:
Dat praten is dus nu de clue om uit te vogelen, ik kan het amper vinden.
Iemand met ervaring met Virtual DJ ?
Als iemand een goede versie heeft van VirtualDJ, dan kan die ook broadcasten
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hem nog ergens had, en ik wou hem wel weer horen, lekker nummertje
Volledig mee eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hem nog ergens had, en ik wou hem wel weer horen, lekker nummertje
doe maar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef Dhaha het volgende:
ik maak wel een iphone app om live te luisteren
Oh jammer.quote:
dit is hoe ONZ bedoeld is,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:33 schreef wiebelstront het volgende:
dit is nu Fok! op zijn best, dit is hoe Fok! bedoeld is.
whatever...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit is hoe ONZ bedoeld is,
kwaliteit pur sang!
Ik zal eens kijken, eerst ff pissenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:33 schreef Proletariaat het volgende:
heb je hier wat aan?
Schijnt te werken volgens virtualdj forum
dan ga ik bezig emt een bannerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:35 schreef Dhaha het volgende:
[..]
DIE WIL IK GODVERDOMME OOK DOEN![]()
![]()
2 jingles jatog
En ik?quote:
okequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Dhaha, als je de jingle af hebt moet je die even via msn sturen!
Ik stuur je ff een DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |