Ben je dat niet, dan?quote:
Totaaal niet.. dus dat klopte niet echt...quote:
Dat laatste is hoogstwaarschijnlijk niet het doel van vragen op verschillende manieren stellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je jezelf tegenspreekt kom je niet over als een stabiel persoon zekerVolgensmij is het gewoon een soort debielen check, om te kijken of je zaken als een dubbele ontkenning begrijpt
He jottem, een psychologie studentequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:32 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Dat laatste is hoogstwaarschijnlijk niet het doel van vragen op verschillende manieren stellen
Door items zowel zonder als met ontkenning erin te zetten kunnen response sets (vaste antwoordpatronen) mogelijk voorkomen worden, wat de test uiteindelijk betrouwbaarder maakt.
Hihiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
He jottem, een psychologie studente
Toch wel zelfspot?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij mij kloppen er heel veel dingen niet.
Maar dat ligt dan meer aan hoe ik het heb ingevuld.
Mijn negatieve eigenschap: heb geen zelfkennis.
Resultaten?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij mij kloppen er heel veel dingen niet.
Maar dat ligt dan meer aan hoe ik het heb ingevuld.
Mijn negatieve eigenschap: heb geen zelfkennis.
Dat wil niet zeggen dat het waar is, of op iedereen toepasbaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar the big five is gewoon science. Het is een wetenschappelijk en geen zweverige shit. Wat zijn je resultaten?
Tuurlijk niet. En dit is een internet test natuurlijk die een persoon in zijn vrije tijd doet. Dus de resultaten die iemand hier behaalt betekent niet zo veel.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:48 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het waar is, of op iedereen toepasbaar.
Het staat gelukkig ook niet in horoscoop taal geschreven dat je er eigenlijk bijna altijd wel wat van jezelf in terug kan vindenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:48 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het waar is, of op iedereen toepasbaar.
Maar sowieso wordt de validiteit van psychologische tests niet goed onderzocht.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. En dit is een internet test natuurlijk die een persoon in zijn vrije tijd doet. Dus de resultaten die iemand hier behaalt betekent niet zo veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |