Ja dat zal ook wel, maar is wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:49 schreef jack4ya het volgende:
Dit moet als een horoscoop geschreven zijn (iedereen 'herkent' zich erin) want volgens mij heb ik zojuist een online handleiding van mezelf gevonden...
Ze zijn natuurlijk als horoscoop geschreven, het is immers een online test dus ze willen niemand kwetsen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:49 schreef jack4ya het volgende:
Dit moet als een horoscoop geschreven zijn (iedereen 'herkent' zich erin) want volgens mij heb ik zojuist een online handleiding van mezelf gevonden...
Staat onder je resultaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:54 schreef jack4ya het volgende:
Even kijken.... hoe fix ik een linkje.
Nouja 'onderwikkeld', ik zou het liever "uit het midden" noemen.quote:"You are a person who is usually less organized than others. You may prefer to avoid too many obligations. You take life as it comes and may appear to be careless. Your actions are more intuitive: based on feelings rather than on what has been agreed or is considered appropriate. As a result, you can be somewhat disorganized and therefore easily distracted. Thus you need to be careful of forgetting things or losing understanding of the big picture. Specific others will probably consider you to be lazy or uncaring. However, this also makes you highly flexible. As such, you prefer to be with people who take life as it comes. It is more difficult for you to deal with people who are extremely cautious, exact or basically fussy. You do not feel at ease in a highly structured and orderly environment, and should therefore avoid such situations."
Wel om heel eerlijk te zijn, in dit maatschappij kan je beter:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Premium_Quality het volgende:
Ze proberen wel erg te benadrukken dat er geen goed of fout in de persoonlijkheidstypen zijn.
Ik ben individualistic, unorganized, on guard, hesitant, strict en vigilant.
Het is moeilijk voor te stellen dat unorganized zijn en hesistant (wat wordt omgeschreven als 'the opposite of energetic and decisive') iets goeds kan zijn. Vigilant is iemand die zich snel zorgen maakt en snel wordt afgeleid. Individualistic en on guard staan voor dat ik soms direct kan overkomen bij mensen. Strict lijkt erg op introvertie.
Niet bepaald de beste eigenschappen.
Dat wordt volgens mij juist gedaan om de betrouwbaarheid van de uitslag te verhogen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:40 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben het er op zich wel mee eens. Veel vragen stonden er trouwens dubbel in maar dan in de tegenovergestelde vraagstelling, wat wel apart was
http://www.123test.com/id=246d7520bb2501a87
Als je jezelf tegenspreekt kom je niet over als een stabiel persoon zekerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:10 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij juist gedaan om de betrouwbaarheid van de uitslag te verhogen.
Ben je dat niet, dan?quote:
Totaaal niet.. dus dat klopte niet echt...quote:
Dat laatste is hoogstwaarschijnlijk niet het doel van vragen op verschillende manieren stellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je jezelf tegenspreekt kom je niet over als een stabiel persoon zekerVolgensmij is het gewoon een soort debielen check, om te kijken of je zaken als een dubbele ontkenning begrijpt
He jottem, een psychologie studentequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:32 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Dat laatste is hoogstwaarschijnlijk niet het doel van vragen op verschillende manieren stellen
Door items zowel zonder als met ontkenning erin te zetten kunnen response sets (vaste antwoordpatronen) mogelijk voorkomen worden, wat de test uiteindelijk betrouwbaarder maakt.
Hihiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
He jottem, een psychologie studente
Toch wel zelfspot?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij mij kloppen er heel veel dingen niet.
Maar dat ligt dan meer aan hoe ik het heb ingevuld.
Mijn negatieve eigenschap: heb geen zelfkennis.
Resultaten?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij mij kloppen er heel veel dingen niet.
Maar dat ligt dan meer aan hoe ik het heb ingevuld.
Mijn negatieve eigenschap: heb geen zelfkennis.
Dat wil niet zeggen dat het waar is, of op iedereen toepasbaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar the big five is gewoon science. Het is een wetenschappelijk en geen zweverige shit. Wat zijn je resultaten?
Tuurlijk niet. En dit is een internet test natuurlijk die een persoon in zijn vrije tijd doet. Dus de resultaten die iemand hier behaalt betekent niet zo veel.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:48 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het waar is, of op iedereen toepasbaar.
Het staat gelukkig ook niet in horoscoop taal geschreven dat je er eigenlijk bijna altijd wel wat van jezelf in terug kan vindenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:48 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het waar is, of op iedereen toepasbaar.
Maar sowieso wordt de validiteit van psychologische tests niet goed onderzocht.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. En dit is een internet test natuurlijk die een persoon in zijn vrije tijd doet. Dus de resultaten die iemand hier behaalt betekent niet zo veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |