Heb het even gemist: geeft hij af op ikea? Terecht natuurlijk. Ik heb liever tweedehandsmeubels dan ikeameuk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik zie hem ook geen Ikeameubeltje in elkaar zetten.
Ik zou doodgaan als ik daar op zaterdagmiddag zou moeten lopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb het even gemist: geeft hij af op ikea? Terecht natuurlijk. Ik heb liever tweedehandsmeubels dan ikeameuk.
Ja zoiets, op nummer zoveel hebben ze Ikea en dat zie je dan weer op straat liggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb het even gemist: geeft hij af op ikea? Terecht natuurlijk. Ik heb liever tweedehandsmeubels dan ikeameuk.
Ja, die bril was jammer, foute poging tot hipheid.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
OMG die Regilio ziet er echt niet uit, die denkt, ik zet een bril op, dan lijk ik slim.
Waar is zijn snolletje Josh?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
OMG die Regilio ziet er echt niet uit, die denkt, ik zet een bril op, dan lijk ik slim.
Ja. De stof klopt niet. Het model klopt niet. De snit klopt niet.quote:
Die witte broek ook. Die kleuren passen ook niet bij elkaar, die beige jas en dan die witte broek.quote:
Nee, het zit sowieso te strak bij de bovenste-dichte-knoop.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. De stof klopt niet. Het model klopt niet. De snit klopt niet.
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Maar wij zitten ook op 30 jaar oude banken enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef alors het volgende:
Alsof zijn huis zo'n toonbeeld van stijl is. Wat een rommelige kitschbende daar
Het staat gewoon veel te vol, hij wil er teveel mee pronken, ook al beweert hij van niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Maar wij zitten ook op 30 jaar oude banken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |