Door de druk van de fles kan het eigenlijk niet geloof ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou durven drinken, ik zou toch bang zijn dat er wel glas in zou zitten.
Nee, ook dat vind ik dom. Maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ze het in Limburg en Brabant doen heet het carnaval en is het opeens oergezellig
Heerlijk dat bric-a-bracquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het staat gewoon veel te vol, hij wil er teveel mee pronken, ook al beweert hij van niet.
"Verrekte rothond. Karel! Godverdomme!"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 03:10 schreef tjoptjop het volgende:
Zaterdag weer Hendrik van der Steenhoven
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Verrekte rothond. Karel! Godverdomme!"
Hij wil het verkopen. Je weet dat het een winkel is, toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het staat gewoon veel te vol, hij wil er teveel mee pronken, ook al beweert hij van niet.
Je weet niet dat al die spullen te koop zijn?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
En Holger bierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de sleutel van de goede wijnkelder heb ik alleenaldus hendrik
Die studenten zuipen maar wat goedkopers
Dat viel mij ook meteen opquote:Op zondag 23 januari 2011 10:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wel een beetje jammer dat Hendrik na dat glas wijn bij die restaurateur zelf de fles weer mee naar huis neemt
Ja. lauwe ongekoelde witte wijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wel een beetje jammer dat Hendrik na dat glas wijn bij die restaurateur zelf de fles weer mee naar huis neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |