quote:De KRO begint vanavond aan het laatste seizoen van Bij Ons in de PC. Jort Kelder voelde zich niet langer thuis bij de omroep en verbrak de samenwerking, hopende dat hij het programma over geld kan meenemen naar een andere zendgemachtigde. De toekomst van Bij Ons in de PC is nu nog ongewis, wel staan er nog zes nieuwe afleveringen klaar. Al is er op de perssite van de KRO bijster weinig over te vinden.
Wat de KRO nog wel meldt: Jort gaat op wetenschappelijk damesschoenenonderzoek en personal shopper Bodo Breg praat over de trends en de hoogte van de hakken, Joris Lam viert een memorabel afscheidsfeest in Amsterdam want hij gaat studeren in Parijs en wij bezoeken hem een paar weken later om te zien hoe het hem daar vergaat. Verder hebben we een heel bijzonder schrijfinstrument en wensen onze vaste personages op hun eigen wijze iedereen een heel goed Nieuwjaar
Bij Ons in de PC, 21.30 uur, KRO (NL1)
Ik heb echt geen idee, ik houd me niet bezig met mode en zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef Livra het volgende:
[..]
Gewoon bij je slingback..weet je wel....
Joh ik heb ook geen flauw idee..ik heb 888 opstaan en nog steeds snap ik er de ballen van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik houd me niet bezig met mode en zo
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef Livra het volgende:
[..]
Gewoon bij je slingback..weet je wel....
Oftewel een schoen zonder achterkant.quote:A slingback is a type of woman's shoe that is backless and is characterized by a strap that crosses behind the heel or ankle
Fois Grasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:02 schreef dotKoen het volgende:
Wat kon Joris nu lekker in Parijs eten? Een foudra-tje? Ik ben duidelijk niet chic genoeg
Ja, ik vond het net op Twitter. Dat is nog Frans wat ik in principe wel begrijp, maar nu dus even nietquote:
Die heb ik - weilswaar in een flits - wel eens echt gezien en toen leek-ie niet anders dan op TV. Ik heb 'm niet gesproken ofzo, maar kleding en maniertjes klopten wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Die Hendrik, die kan toch bijna niet echt zijn he?
Zelfs onder de honderd paar ben je een 'beetje zielig'.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:01 schreef Klipnap het volgende:
Oja, ik heb net ontdekt dat ik geen serieuze vrouw ben, omdat die minstens 7 paar schoenen moet hebben.
Zonder die stem zou je 'm wel een lekker ding vinden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:23 schreef Chule het volgende:
Die slisstem van Joris is echt een afknapper.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Zonder die stem zou je 'm wel een lekker ding vinden?
Als hij zo door het beeld loopt vind ik hem niet echt lelijk hoor, maar die mimiek en zijn stemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Zonder die stem zou je 'm wel een lekker ding vinden?
Yupquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
of zijn persoonlijkheidJoris is toch de droeftoeter die naar Ikea ging om lelijke mensen te kijken omdat je die niet hebt in Zuid??
Vóórquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef Viking84 het volgende:
O hai.
Ik vind dat Joris een real life soap moet krijgen als dit seizoen afgelopen is!
Met z'n vriendinnen uit de vorige aflevering.quote:
Ja Koefnoen, dispuuttrutjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is een toneelstukje. Toch? Toch?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is een toneelstukje. Toch? Toch?
*huilquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
Zo'n coupe is niet eens als pruik te koop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |