Ik vind ook wel dat je iets van een spraakgebrek hoort. Luister maar naar het optreden van gisteren. Een van de eerste zinnen zingt hij plans, maar klinkt meer als pwans of prans. En surprise wordt ook iets van surpwise. En dat ligt niet aan zijn engelse uitspraak.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb er gene verstand van maar als het gaat om een spraakgebrek zou je dat dan ook niet moeten horen tijdens zijn zang??
Hij heeft inderdaad een slecht gebit, als ik het zo zie. Snap wel dat hij daarom voor deze oplossing gekozen heeft. Hij zou het misschien niet gedaan hebben als hij een mooi gebit had.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die tanden passen ook wel bij hem, alleen doodzonde dat de 'echte tanden' die er nog wel staan zo lelijk zijn, evenals het zwarte gat linksboven.
Ik heb er nog niet echt op gelet, maar ik weet dat ik hem een beetje vreemde mondbewegingen zag maken tijdens het praten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb er gene verstand van maar als het gaat om een spraakgebrek zou je dat dan ook niet moeten horen tijdens zijn zang??
er zijn ook tal van andere oplossingen hoor om je gebit er beter uit te laten zien,,,ik zou hier nooit voor gekozen hebben dan maar liever een beugel of facings en een bleachbehandelingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een slecht gebit, als ik het zo zie. Snap wel dat hij daarom voor deze oplossing gekozen heeft. Hij zou het misschien niet gedaan hebben als hij een mooi gebit had.
Dat bedoel ik dus juist, hij is niet doorsnee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
er zijn ook tal van andere oplossingen hoor om je gebit er beter uit te laten zien,,,ik zou hier nooit voor gekozen hebben dan maar liever een beugel of facings en een bleachbehandeling![]()
maarja smaken verschillen
ik heb het deur jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus juist, hij is niet doorsnee.
quote:
En dan nog inderdaad, als je bereid bent om geld neer te tellen voor gouden tanden, laat de omringende tanden dan ook even opknappen, zo zonde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
er zijn ook tal van andere oplossingen hoor om je gebit er beter uit te laten zien,,,ik zou hier nooit voor gekozen hebben dan maar liever een beugel of facings en een bleachbehandeling![]()
maarja smaken verschillen
quote:Ben Saunders in Gooische Vrouwen-film
HILVERSUM - Hoewel Ben Saunders' zangcarrière officieel nog niet van de grond is en hij nog 'gewoon één van de deelnemers' van The Voice Of Holland is, is hij al wel hard aan de weg aan het timmeren.
De publiekslieveling heeft een schnabbel weten te scoren in de nieuwe Gooische Vrouwen-film. Hij gaat een nummer inzingen voor de productie van Linda de Mol.
De Telegraaf weet vandaag te vertellen dat Saunders meewerkt aan de Nederlandse film. Zelf zal Ben niet te zien zijn op het witte doek, want de opnames zitten er inmiddels al op. Welk nummer hij ten gehore brengt is ook nog niet duidelijk.
Vanaf maart 2011 draait de Gooische Vrouwen-film in de bioscoop.
Gaaf!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef saxaddict94 het volgende:
En nu sta ik met Ben in de Hitkrant (ze hebben alleen m'n naam verkeerd geschreven)
[ afbeelding ]
De Hitkrant. Dat heb ik jaren gelezen. Grappig joh.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef saxaddict94 het volgende:
En nu sta ik met Ben in de Hitkrant (ze hebben alleen m'n naam verkeerd geschreven)
[ afbeelding ]
Ik fap niet op die whigger met gouden tanden in zijn mond. Wat zien mensen toch in deze gast!!?!?!?!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Schattig toch! Ik vind het serieus aandoenlijk.![]()
En de rest fapt hier gewoon![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hij staat voor mij onder Jennifer, zo matig vind ik hem.
Jennifer zong vanavond beter dan Ben hoor. Strip the act.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb ook niks met ben maar jennifer meer krediet te geven als ben gaat toch echt te ver
Jij hebt hetzelfde als de rest van Nederland, maar dan precies omgedraaid.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jennifer zong vanavond beter dan Ben hoor. Strip the act.
?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij hebt hetzelfde als de rest van Nederland, maar dan precies omgedraaid.
Ben is fantastisch, Ben is de beste.quote:
Oftewel: over smaak valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben is fantastisch, Ben is de beste.
Beetje overdreven allemaal, maar jij hebt dat precies andersom.
Jennifer was echt niet beter dan Ben.
Eh ja. Als jij dat er uit haalt...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oftewel: over smaak valt niet te twisten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |