Echt niet!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ja alleen zijn, ahum, markante "tattoo" kop ligt nog goed in de markt. Maar dan als grap
quote:Ben Saunders kiest Dry Your Eyes als nieuwe single
Vrijdag verschijnt You Thought You Knew Me By Now, het debuutalbum van Ben Saunders. Het is ook de dag waarop de winnaar van The Voice of Holland zijn tweede ‘eigen’ single uitbrengt. Na Kill for a Broken Heart gaat het om Dry Your Eyes, vertelt de zanger aan NLpop. “Nee, het is geen vertaling van een smartlap met de tekst Droog Je Tranen.” Bij Bol.com zijn al snippets van het album – en dus ook de single te luisteren – waarop Ben goeie feedback krijgt. “Fans lopen nu al te zeggen wat ze de toffe liedjes vinden, dat is wel vet.
Het is een spannende week voor Ben Saunders. Gisteren werd bekend dat hij het vaakst genomineerd is voor de TMF Awards 2011, ook treedt hij voor het eerst op met band als voorprogramma van Kane in Ahoy. Vrijdag verschijnt dan zijn debuut-CD, welke op het moment van schrijven nog niet is gelekt.
“Het voelt wel alsof we nu een periode afsluiten. Bij The Voice of Holland en daarna heb ik vooral andermans liedjes gezongen, nu mag ik mijn eigen liedjes gaan zingen. Eigenlijk begint er iets nieuws. Ik kan echt iets van mezelf gaan laten zien.”
quote:
Jaap zijn CD is dan ook veel te laat gekomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
Album is goud en staat op #1 in de album top 100.
Das al een stuk beter dan Jaap
Die is er nog niet eens toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jaap zijn CD is dan ook veel te laat gekomen natuurlijk.
quote:Ben Saunders tekent wereldwijde platendeal
Groot nieuws van Ben Saunders. De zanger onthult vanmiddag op Radio 538 dat hij een wereldwijde platendeal heeft getekend. Zijn label 8Ball Music regelt dat via Sony Music. Het album You Thought You Knew Me By Now zou volgens de zanger in elk geval in Amerika, Engeland en verschillende Europese landen worden uitgebracht. Ik gok dat John de Mol hier flink heeft gelobbyd.
Want De Mol is er alles aan gelegen om The Voice of Holland een winnaar te laten opleveren waar we over tien jaar nog steeds veel van horen, nationaal en internationaal. De talentenjacht is volgens de mediatycoon opgezet om dit keer een blijvend succes af te leveren in plaats van een eendagsvlieg. Met zo’n verhaal kan hij zijn format The Voice beter internationaal uitrollen, al heeft De Mol daar nu weinig over te klagen…
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat John de Mol een en ander heeft bedongen bij de verkoop van de formatrechten in het buitenland. Ook daar wordt telkens samenwerking gezocht met lokale platenmaatschappijen om de single-releases tijdens het programma soepel te laten verlopen. Het zou kunnen dat daarbij de package-deal met Ben Saunders is gesloten. Voor een buitenlands label is het immers doorgaans niet aantrekkelijk om een Nederlandse artiest uit te brengen.
Supernieuws voor Ben Saunders in elk geval. John de Mol stak bij de release van You Thought You Knew Me By Now de loftrompet over de kwaliteit van de nummers. Zelf moet ik zeggen erg snel ‘klaar’ te zijn met het album, al blijft Saunders natuurlijk een fenomeen. Met de eerste blind audition van Ben (Someone Like You) zou het buitenlandavontuur in elk geval in het zadel geholpen moeten zijn.
Wie heeft dit gelul geschreven.quote:
... hij is van britse komaf ...quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij spreekt hij ook nog behoorlijk goed Engels.
ik vind hem wel tofquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Die albumcover is niet bepaald charmant.
quote:Roelvink: ‘Ben Saunders na The Voice 2 in vergetelheid’
Dries Roelvink denkt dat Nederland Ben Saunders snel weer vergeten is als het tweede seizoen van The Voice of Holland begint. Dat zegt de volkszanger in weekblad Story. Roelvink heeft een hekel aan Saunders, sinds hij zei dat ‘de man in zijn gele zwembroekje en witte haren’ nooit iets heeft gepresteerd. “Ben heeft wel een héél grote mond voor zo’n lelijk mannetje. Ik moet nog zien of hij een blijvertje is. Er komt na de zomer een nieuwe The Voice en dan duikt het land weer op een ander talent.“
De zanger is nog altijd woest om de uitspraak van Saunders. “Die man heeft wel heel veel praatjes voor iemand die nog maar net in de showbizz komt kijken. Hij moet het allemaal nog maar waar zien te maken. Ik zit al 25 jaar in het vak en die Ben is net een halfjaartje bekend. Bescheidenheid siert nog altijd de mens. Presteer zelf eens wat voordat je over een collega gaat oordelen.“
De carrière van Saunders is volgens Roelvink lang niet indrukwekkend. “Ben heeft een talentenjacht gewonnen, één van de vele die er de afgelopen jaren op televisie te zien waren. Veel verder reikt zijn succes nog niet. Ben staat aan het begin van zijn carrière en dan zou het gepast zijn als je wat meer respect toont voor collega’s die al járen meedraaien.”
Roelvink vindt dat hij meer heeft gepresteerd dan welke winnaar van een talentenjacht ook. “Bij mijn boekingsbureau Jan Vis boekt men elk jaar de winnaar van Popstars. Dat gaat even goed, maar na een jaar werken die winnaars weer achter de kassa. De oorzaak hiervan? Ze missen podiumervaring. Mijn netwerk in Nederland is goud waard, omdat ik overal in het land wordt teruggevraagd.“
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |