En ook op alle andere tijdstippen ben je heel erg irritant aanwezig. Jammer.quote:
Hahaha ohh zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Miauw... Zn team is aan het korfballenof naja.. Was ze hebben verloren
nee, we zijn in t openbaar, en hij moet door naar friesland nu :pquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ohh zo![]()
Nou troost hem maar lekker zometeen
Oh maar wat lief dat je dan even bent gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, we zijn in t openbaar, en hij moet door naar friesland nu :p
Wat liev.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oja, ik kwam vanochtend voorbij de Stadsschouwburg op het Leidseplein. Om 10 uur stonden er al fans van Bobby Farrell
Tuurlijk.. Is om de hoek bij mij.. ( ik heb er vrij voor genomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar wat lief dat je dan even bent gaan kijken
Waarom was ie pissig?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Is om de hoek bij mij.. ( ik heb er vrij voor genomen)
Eindelijk kwam ie bij me... en hij was best pissig...maar vond het wel leuk dat ik er was!
Ik hoop zo dat morgen doorgaat..
Dan snap ik dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat tegenpartije C'tjes in het veld had staan, terwijl het een D wedstrijd was..
Oh hij is coachquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat tegenpartije C'tjes in het veld had staan, terwijl het een D wedstrijd was..
Hij is 12, wat is dit?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hij is coachIk twijfelde even over zijn leeftijd
![]()
Wat gaan jullie morgen, eventueel, doen?
Ja, hij is coach, maar speelt zelf ook hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hij is coachIk twijfelde even over zijn leeftijd
![]()
Wat gaan jullie morgen, eventueel, doen?
Oh het is er ook van dat weer voor. Stormy weather en binnen in bed met kaarsjes, goede films, hapjes (kruumelloos graagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, hij is coach, maar speelt zelf ook hoorHij is 20
Bij mij chillen.. in bed.. lekker filmpjes kijken beetje kusjekroel
Dattem dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het is er ook van dat weer voor. Stormy weather en binnen in bed met kaarsjes, goede films, hapjes (kruumelloos graag, ik haat kruimels in bed) en een fles wijn
Ja hoor, gaat welquote:
Oh ik heb nog een mooiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat wel
Heb je al een laptop gekocht?
Áls het goed is.. gaan ze m breken, in een goede stand zetten, en daarna krijg ik nog een beugel om de tanden netjes te krijgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh auch![]()
Je kaak moet in een andere stand terug groeien ofzo?
Samen beugelbekkiesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Áls het goed is.. gaan ze m breken, in een goede stand zetten, en daarna krijg ik nog een beugel om de tanden netjes te krijgen
heb ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb je die al, of krijg je die nog?
Zo'n eentje die je kan uitnemen?quote:
nee, het zijn brrrracketsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n eentje die je kan uitnemen?
slotjesbeugelquote:
Oké.quote:
Die lekkere blokjes die aan de binnenkant van je mond staan, blaren enzo. Die lekkere blokjes waar je broccoli en dat soort dingen altijd zo goed kunt bewarenquote:
Oh, lijkt mij ook heerlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zin om een keertje trouwjurken te passen, zomaar
Zullen we dat in de zomer een keertje doenquote:
Oeh ja!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zullen we dat in de zomer een keertje doen![]()
Wordt wel een beetje "Muriel's Wedding" maar ach
Ik ben dat huizenprogramma op sbs6 aan het kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
Dus....misschien maar even een film kijken zo.
Mijn bovenburen zijn terug
Met Phil en hoe heet ze...Fiona?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dat huizenprogramma op sbs6 aan het kijken![]()
Als ik ooit eens rijk ben
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
Alle kerstspullen weer netjes in hun bakjes opgeborgen, mooi opgeruimd
Tis altijd feest als je volgende kerst weer die lampjes zo uit de verpakking kunt halenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis altijd feest als je volgende kerst weer die lampjes zo uit de verpakking kunt halen
Dat zijn die slagroombonken toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb trek in Bosche Bollen, dat eet ik ook veel te weinig![]()
Nee, die is ook leuk, maar dit is dat verbouwenquote:
Ja echte bakkersroomquote:
Ja, staat aan hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die is ook leuk, maar dit is dat verbouwen
Ze gaan een kapel ombouwen tot huis
Dat wist ikquote:
Ik ben eigenlijk niet zo van de gebakjes maar doe mij dan maar ehmm een kwarkpuntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wist ikWelk gebakje wil jij?
Oh ja, daar houd ik ook niet van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Maar een moorkop hoeft voor mij dan niet, van die ranzige slagroom erin, das weer heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |