Dan kun je vast wel een paar dingen noemen die niet aan te passen zijn bij Apple software maar wel bij windows.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:53 schreef Rechterbal het volgende:
Verder timmert Apple zijn software volledig dicht, waardoor je weinig kunt aanpassen. Windows is hier een stuk vrijer in.
Maar die mensen hoeven geen rekening te houden met virussen, of hun firewall. Dat is voor een hoop mensen wel wat extra geld waard.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef doppelgänger het volgende:
Ik heb toch het idee dat een mac voor thuisgebruik vooral ook een status dingetje is (met name imacs).
Ik ken een mensen die alleen beetje internetten en mp3tjes luisteren op een macbook (voor "slechts" 1000 euro).
Inderdaad. Ik heb hier ook een MacBook pro van 1150 euro en daar internet ik alleen een beetje op. Het is gewoon heerlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:33 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Maar die mensen hoeven geen rekening te houden met virussen, of hun firewall. Dat is voor een hoop mensen wel wat extra geld waard.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Probeer Apple en je wilt nooit meer terug naar Windows.
+1.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk eens hoeveel mensen van Windows naar Apple gaan en het een verademing vinden, kijk nu eens naar mensen die van Apple naar Windows gaan en er blij mee zijn. (die laatste ben ik zelfs in het echt nog niet eens tegengekomen.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
dat is niet waar. internetten en kutten doe ik veel liever op mn pc. muziek maken en videobewerken e.d. doe ik wel liever op de macquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik zal als eerste maar zeggen dat ik het daar dus helemaal niet mee eens ben. Wat een klote OS zeg. Natuurlijk zal het na een tijdje wel wennen maar beter dan Windows? En er zijn trouwens ook gewoon virussen voor je Apple hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
ja vaak kunnen mensen net zo goed een goedkope laptop halenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef doppelgänger het volgende:
Ik heb toch het idee dat een mac voor thuisgebruik vooral ook een status dingetje is (met name imacs).
Ik ken een mensen die alleen beetje internetten en mp3tjes luisteren op een macbook (voor "slechts" 1000 euro).
Virussen voor Apple....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou ik zal als eerste maar zeggen dat ik het daar dus helemaal niet mee eens ben. Wat een klote OS zeg. Natuurlijk zal het na een tijdje wel wennen maar beter dan Windows? En er zijn trouwens ook gewoon virussen voor je Apple hoor.
Het ligt er ook maar net aan wat voor gebruiker je bent, niet iedereen heeft evenveel baat bij een Apple.
http://www.apple.com/down(...)rmachomeedition.html lijkt mij wel genoeg bewijs dat er virussen bestaan voor apple-meukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:40 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Virussen voor Apple....
Bewijs je graag, en kom dan niet aan met een trojan horse die de gebruiker zelf moet activeren waarbij hij zijn software van piratebay gedownload heeft.
Verder zijn we ook wel benieuwd wat er dan zo kut is aan OS X.
Onzin.quote:
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
http://www.apple.com/down(...)rmachomeedition.html lijkt mij wel genoeg bewijs dat er virussen bestaan voor apple-meuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |