abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2011 @ 16:37:04 #126
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_91119988
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

:')_!
Zijn je argumenten nu al op?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_91120044
quote:
3s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is waar, maar Assange heeft al wel met dat soort informatie gedreigd, evenals informatie over het bankenstelsel waarbij als dat aan het licht komt er nog meer stront aan de knikker is. Ik vind het gewoon onverantwoord. Dat het gedrag van individuen aan het licht komt (ik zeg het wederom maar een keer, het komt niet echt door geloof ik) heb ik totaal niets op tegen.
En vandaar dat men bij Wikileaks erg voorzichtig te werk gaat, men kan als men wil gerust in 1 keer alles naar buiten brengen via Torrents, maar wat men doet is samen met de beste journalisten de documenten screenen zodat geen willekeurige personen in gevaar komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 10 januari 2011 @ 16:40:35 #128
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91120158
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zijn je argumenten nu al op?
Nee, je slaat echter kant nog wal dus mijn logica kan je stupiditeit niet verwerken. Teveel van het goeie is niet goed zegmaar.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2011 @ 16:43:03 #129
137949 Disana
pi_91120294
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, je slaat echter kant nog wal dus mijn logica kan je stupiditeit niet verwerken. Teveel van het goeie is niet goed zegmaar.
Hmz, over stupiditeit gesproken, ik ga je zinnen even in correct Nederlands neerzetten oké? :)

Nee, je argumenten raken kant noch wal dus je stupiditeit kan mijn logica niet verwerken. Te veel van het goede is niet goed, zeg maar.
pi_91120355
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Klinkt heel leuk, maar the road to hell...

Die idealen kunnen vrijheid e.d. behoorlijk in de weg zitten.
Dat jij geen menswaardig gedrag vertoont en bepaalde concepten nooit zult begrijpen, houdt niet in dat de rest van mensheid meegetrokken moet worden in jouw inferieure levensstijl.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
  maandag 10 januari 2011 @ 16:46:18 #131
pi_91120461
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, je slaat echter kant nog wal
Als er al iets slaat is het mijn verhaal op iets. Kanten en wallen worden al dan niet geraakt.
quote:
dus mijn logica kan je stupiditeit niet verwerken.
Nee, ik begrijp waar het probleem zit.
quote:
Teveel van het goeie is niet goed zegmaar.
Ik ben sinds een paar jaar niet langer bereid om mijn argumentatie te versimpelen. Zeker niet als mensen zoals jij me niet willen begrijpen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 10 januari 2011 @ 16:47:49 #132
pi_91120523
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Dat jij geen menswaardig gedrag vertoont en bepaalde concepten nooit zult begrijpen, houdt niet in dat de rest van mensheid meegetrokken moet worden in jouw inferieure levensstijl.
Dat jij te dom bent om in te zien dat veel mensen jouw idealen niet delen, is nog geen argument om niet naar die mensen te luisteren. Aangezien je wel van ze verwacht dat ze naar jou luisteren.
  maandag 10 januari 2011 @ 16:54:15 #133
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91120841
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Hmz, over stupiditeit gesproken, ik ga je zinnen even in correct Nederlands neerzetten oké? :)

Nee, je argumenten raken kant noch wal dus je stupiditeit kan mijn logica niet verwerken. Te veel van het goede is niet goed, zeg maar.
Leuk voor je, heb je verder nog wat in te brengen of blijft het daar bij?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91120871
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat jij te dom bent om in te zien dat veel mensen jouw idealen niet delen, is nog geen argument om niet naar die mensen te luisteren. Aangezien je wel van ze verwacht dat ze naar jou luisteren.
Hey simpele ziel, zie je nog steeds niet in dat je nog altijd aan dezelfde massa toehoort die 2000 jaar terug massaal bekeerd werd tot het Christendom, dezelfde massa die in de Middeleeuwen heksen vervolgde en wetenschappers verbrandde, die paar eeuwen geleden machines kapotsloeg om industrialisatie tegen te gaan, diezelfde massa die negers lynchte en wederom diezelfde massa die halverwege de 20ste eeuw massaal boeken verbrandde en dit allemaal puur omdat jij je nog altijd verschuilt achter de massa.

Jij staat voor alles wat er mis is met de maatschappij en mensen als jij werden, worden en zullen worden genegeerd. Vooruitgang van de denkende mens hou je niet tegen, hoe hard je ook probeert.

(En het zijn niet mijn idealen. Het zijn voor iedereen geldende idealen, net zo universeel als zwaartekracht)

[ Bericht 2% gewijzigd door Observer86 op 10-01-2011 17:06:32 ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
  maandag 10 januari 2011 @ 16:57:29 #135
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91121003
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als er al iets slaat is het mijn verhaal op iets. Kanten en wallen worden al dan niet geraakt.

[..]

Nee, ik begrijp waar het probleem zit.

[..]

Ik ben sinds een paar jaar niet langer bereid om mijn argumentatie te versimpelen. Zeker niet als mensen zoals jij me niet willen begrijpen.
99.99% van de planeet wil dat niet, maar daar ben je nog niet achter.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2011 @ 16:58:18 #136
137949 Disana
pi_91121043
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Leuk voor je, heb je verder nog wat in te brengen of blijft het daar bij?
Ja, ik verwacht dat mensen zelf enige moeite in een post stoppen als ze een ander voor stupide uitmaken. Hetgeen jij dus niet deed. Verder is deze hele ontwikkeling natuurlijk verontrustend.
  maandag 10 januari 2011 @ 16:58:54 #137
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91121081
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, ik verwacht dat mensen zelf enige moeite in een post stoppen als ze een ander voor stupide uitmaken. Hetgeen jij dus niet deed. Verder is deze hele ontwikkeling natuurlijk verontrustend.
Kan ik verder ook niks mee.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2011 @ 16:59:50 #138
137949 Disana
pi_91121135
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Kan ik verder ook niks mee.
Ik ben er ook niet voor jou om iets mee te kunnen. Jij bent hier degene die mensen in slecht Nederlands voor stupide uitmaakt. Ik lees graag mee maar dan moet je wel met iets fatsoenlijks komen natuurlijk :)
  maandag 10 januari 2011 @ 17:01:10 #139
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91121200
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet voor jou om iets mee te kunnen. Jij bent hier degene die mensen in slecht Nederlands voor stupide uitmaakt. Ik lees graag mee maar dan moet je wel met iets fatsoenlijks komen natuurlijk :)
Zeg mag het, de laatste keer dat ik in Nederland was voor langere tijd is ook al wel een poos terug, maar toch fijn te weten dat er betweterige Fokkers zijn die als enige bijdrage een grammaticale edit kunnen uitvoeren. Merci.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2011 @ 17:01:57 #140
137949 Disana
pi_91121242
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zeg mag het, de laatste keer dat ik in Nederland was voor langere tijd is ook al wel een poos terug, maar toch fijn te weten dat er betweterige Fokkers zijn die als enige bijdrage een grammaticale edit kunnen uitvoeren. Merci.
Oké dat snap ik, maar dan kun je anderen in een discussie ook beter niet voor stupide uitmaken.

Maar ik ga weer eens verder lezen.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:03:50 #141
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91121326
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Oké dat snap ik, maar dan kun je anderen in een discussie ook beter niet voor stupide uitmaken.

Maar ik ga weer eens verder lezen.
Het veranderd intrinsiek niets aan mijn verhaal, of de zijne, dus het kan wel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 10 januari 2011 @ 18:28:16 #142
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91124977
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat klokkenluiders met alle denkbare en ondenkbare middelen bestreden dienen te worden.

Spijkers, Ad Bos en Assange worden als voorbeeld opgehangen.
Maar daartegenoevr staat dat zij hierdoor juist meer bijval krijgen van het publiek...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 10 januari 2011 @ 18:53:50 #143
pi_91126201
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar daartegenoevr staat dat zij hierdoor juist meer bijval krijgen van het publiek...
Dat betekend alleen maar de het publiek niet meer in de truukjes van de overheid trapt. Ik vind het geen goed excuus voor een slechte omgang met klokkenluiders.
  maandag 10 januari 2011 @ 18:55:19 #144
pi_91126275
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Hey simpele ziel, zie je nog steeds niet in dat je nog altijd aan dezelfde massa toehoort die 2000 jaar terug massaal bekeerd werd tot het Christendom, dezelfde massa die in de Middeleeuwen heksen vervolgde en wetenschappers verbrandde, die paar eeuwen geleden machines kapotsloeg om industrialisatie tegen te gaan, diezelfde massa die negers lynchte en wederom diezelfde massa die halverwege de 20ste eeuw massaal boeken verbrandde en dit allemaal puur omdat jij je nog altijd verschuilt achter de massa.
Nee, ik behoor niet tot die massa.
quote:
Jij staat voor alles wat er mis is met de maatschappij en mensen als jij werden, worden en zullen worden genegeerd. Vooruitgang van de denkende mens hou je niet tegen, hoe hard je ook probeert.
Ik zie vooral achteruitgang.
quote:
(En het zijn niet mijn idealen. Het zijn voor iedereen geldende idealen, net zo universeel als zwaartekracht)
Dat zou je wel willen.
pi_91140164
Kuttopic geworden zo, ik haat discussies waarin men elkaar op elk woordje wil pakken. Er worden hier nog net geen zwaaismilies gebruikt.
What Would Goku Do
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2011 @ 22:58:34 #146
230491 Zith
pls tip
pi_91141035
:W
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 03:43:54 #147
pi_91148680
quote:
http://www.guardian.co.uk/world/2011/jan/09/iceland-us-ambassador-twitter-wikileaks

The American ambassador to Iceland has been summoned to explain why US officials are trying to access the Twitter account of an Icelandic MP and former WikiLeaks collaborator.

Birgitta Jónsdóttir, an MP for the Movement in Iceland, revealed last week that the US justice department had asked Twitter to hand over her information. The US authorities are trying to build a criminal case against the website after its huge leaks of classified US information.

"[It is] very serious that a foreign state, the United States, demands such personal information of an Icelandic person, an elected official," the interior minister, Ogmundur Jonasson, told Icelandic broadcaster RUV. "This is even more serious when put [in] perspective and concerns freedom of speech and people's freedom in general," he added.

Iceland's foreign ministry has demanded a meeting with Luis Arreaga, the US ambassador to Reykjavík. No one at the US embassy in Reykjavík was available for comment.

Jónsdóttir is one of the site's contributors whose communications are being investigated by US authorities. A court order last week revealed that they are also seeking Twitter data from the WikiLeaks founder, Julian Assange, Dutch hacker Rop Gonggrijp and Bradley Manning, the US serviceman accused of stealing hundreds of thousands of sensitive government cables published by WikiLeaks.

The court issuing the subpoena said it had "reasonable grounds" to believe Twitter held information "relevant and material to an ongoing criminal investigation". A Twitter spokesman said it was company policy to inform users if there was an investigation when legally possible.

WikiLeaks has demanded that Google and Facebook reveal which of their users are under similar scrutiny.

Jónsdóttir told the Guardian: "I am very pleased that we are going to have this meeting. There are a few things here that need to be straightened out and I am very grateful that this issue is being treated as seriously as it should be."

She said she was talking to lawyers at the Electronic Freedom Foundation and would attempt to stop the justice department's move.

Most messages on Twitter are public but users can send private messages. The court order is also seeking details of source and destination internet protocol addresses used to access the accounts. These would enable investigators to identify email addresses and how the named individuals communicated with each other.

The US attorney general, Eric Holder, has said he believes Assange could be prosecuted under US espionage laws. Holder said the leaks had endangered US national security. "The American people themselves have been put at risk by these actions that I believe are arrogant, misguided and ultimately not helpful in any way," he said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')