Nou misschien geeft de hele heisa die de VS maakt, al prima aan waarom de klokkenluiderstatus gerechtvaardigd dient te worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben nog niets tegengekomen dat een klokkenluiderstatus rechtvaardigt.
Ben ik een democratische regering?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:09 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoe zou je reageren als iemand jou naaktfoto,s op internet zet?
Duidelijk maken dat zogenaamd democratische regeringen tegen hun eigen kiezers liegen lijkt mij zeer nobel.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welk ander motief dan het verkloten van wereldwijde diplomatieke betrekkingen kan je hebben als je geheime diplomatieke stukken publiceert?
In de wereld van Assange telt maar één persoon en dat is Assange.
Niet de privé gegevens.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:01 schreef Viajero het volgende:
Daarnaast, ik gebruik twitter niet, maar is wat je op twitter publiceert niet sowieso openbaar?
Hoe kom je daarbij? De enigen die straffeloos alles mogen doen zijn regeringen. Zowel Stalin als Hitler zouden het volledig met je eens zijn geweest.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wil dat zeggen dat iedereen maar straffeloos alles zou moeten mogen doen?.
Ah, ok. Bedankt.quote:
Comrade Stalin likes you!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, staatsgeheimen en diplomatieke documenten lekken lijkt me nou niet iets wat vrijlijk zou moeten kunnen.
Gevoelige gegevens in handen van alu-hoedjes lijkt me niet wenselijk, daar hou ik 't bij. Heeft verder weinig uit te staan met communistische moordregimes me dunkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef Viajero het volgende:
[..]
Comrade Stalin likes you!![]()
[ afbeelding ]
Als je het aan regeringen wil overlaten wat ze geheim willen houden dan is dictatuur de onvermijdelijke uitkomst.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gevoelige gegevens in handen van alu-hoedjes lijkt me niet wenselijk, daar hou ik 't bij. Heeft verder weinig uit te staan met communistische moordregimes me dunkt.
Zoveel leugens zijn er niet aan het licht gekomen, hooguit geheime getallen over slachtoffers en wat diplomaten van het kapsel van Merkel vinden. Maar goed, als dat Assange een held maakt dan weet ik dat ook weer natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als je het aan regeringen wil overlaten wat ze geheim willen houden dan is dictatuur de onvermijdelijke uitkomst.
Een reden dat de VS een democratie is is dat er altijd klokkeluiders zijn geweest die de leugens van de regering aan het licht hebben gebracht.
Assange moet gestopt worden, want hij heeft helemaal niets nieuws bekend gemaakt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoveel leugens zijn er niet aan het licht gekomen, hooguit geheime getallen over slachtoffers en wat diplomaten van het kapsel van Merkel vinden. Maar goed, als dat Assange een held maakt dan weet ik dat ook weer natuurlijk.
Nog niets, nog niets, m'n beste.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:15 schreef Viajero het volgende:
[..]
Assange moet gestopt worden, want hij heeft helemaal niets nieuws bekend gemaakt.
Die logica van de fascisten, om te huilen....
Het behoort een symbiose te zijn, jij bent er voor de regering en de regering is er voor jou. Niet allemaal van een kant. En dat geld dus ook voor oproerkraaiers als Assange en zijn horde broeders in maillots.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef Viajero het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)aks-revelations.html
Niets aan de hand, bek houden en doorlopen, kutslaven. Je hebt te luisteren naar je regering, andersom niet.
Tja, als je de straat op stapt vraag je om problemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, als Justitie bij Danny aanklopt omdat ze de gegevens inclusief de PM's van een paar users willen zien omdat er een onderzoek loopt dan geeft Danny ze ook gewoon. Weinig keuze ook verder.
Hadden genoemde users zich maar niet moeten inlaten met een publicist van gestolen informatie.
Jij bent er voor de regering. Dat betekent dat de regering tegen je mag liegen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het behoort een symbiose te zijn, jij bent er voor de regering en de regering is er voor jou. Niet allemaal van een kant. En dat geld dus ook voor oproerkraaiers als Assange en zijn horde broeders in maillots.
Dat alleen is al meer dan voldoende. Tegenwoordig doet USA niet eens meer alsof ze beschaafd zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef t-8one het volgende:
[..]
Nou misschien geeft de hele heisa die de VS maakt, al prima aan waarom de klokkenluiderstatus gerechtvaardigd dient te worden.
Iedereen liegt, dus ook regeringen, het zou naïef zijn te denken van niet. En het zou vooral stupide zijn als iedereen liegt, om dan als enige regering ter wereld alle geheimen en waarheden de wereld in te helpen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Jij bent er voor de regering. Dat betekent dat de regering tegen je mag liegen?
Als ik een mand met tien appels heb, en ik vertel jou dat er vijf appels in de mand zitten, vertel ik dan de waarheid, of lieg ik dan?
Echt, als je nog steeds wilt volhouden dat de Amerikaanse regering niet gelogen heeft dan mag dat, maar dan kan ik je echt niet meer serieus nemen.
"Anti-Amerikanisme" is geen toverwoord waar je problemen mee van tafel veegt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom zouden de Verenigde Staten in godsnaam de waarheid publiceren terwijl niemand dat doet, zijn er echt mensen zo verdomd hypocriet dat ze weer de V.S. als scapegoat proberen af te zetten?
"Papierversnipperaar" wel, bij deze trek ik die kaart.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Anti-Amerikanisme" is geen toverwoord waar je problemen mee van tafel veegt.
Dan hebben regeringen nog heel wat bij me in te halen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het behoort een symbiose te zijn, jij bent er voor de regering en de regering is er voor jou. Niet allemaal van een kant.
Geen probleem, ze hebben vast loodsen vol ingevorderde drugs liggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan hebben regeringen nog heel wat bij me in te halen.
Jammer genoeg voor regeringen werken Papierversnipperaars niet op internet.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Papierversnipperaar" wel, bij deze trek ik die kaart.
Eerst zei je nog dat er helemaal niets nieuws bekend was gemaakt, en dat de Amerikaanse regering niet gelogen heeft.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen liegt, dus ook regeringen, het zou naïef zijn te denken van niet. En het zou vooral stupide zijn als iedereen liegt, om dan als enige regering ter wereld alle geheimen en waarheden de wereld in te helpen.
Waarom zouden de Verenigde Staten in godsnaam de waarheid publiceren terwijl niemand dat doet, zijn er echt mensen zo verdomd hypocriet dat ze weer de V.S. als scapegoat proberen af te zetten?
Kom op zeg, je moet wel denken aan de concurrentiepositie en veiligheid van je land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |