quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Twee!
Die ene van jou bij de auto die stuk ging![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En die ene dat jullie allebei lachend zitten te luisteren waar ik dacht dat je lipstick op hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door ElisaB op 09-01-2011 00:43:04 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Brandt het weerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:58 schreef indaha het volgende:
Mooi Elisa dat is ook meer mijn stijl ipv trouwjurken(die ik bij anderen trouwens prachtig vind)
jullie al gezien dat het op het industrieterrein in Moerdijk weer brandt
Nou volgens mij is het gewoon dat je er serieus over nadenkt of je dat kunt combineren, wat logisch is toch.En daar kom je wel uit volgens mij, zolang je Arie er maar buiten laatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:00 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik hoop niet dat mn droom betekent dat ik een baby krijg en dat dat in conflict raakt met mijn werk en studieHelemaal omdat ik aan het eind van mn droom echt dacht "hier heb ik geen energie voor"
![]()
Op de frontpage zie ik alleen dat het betekent dat er meetploegen zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:01 schreef indaha het volgende:
Ander bedrijf en de tijd is 10.45 (is wegevallen), Het staat op de frontpage van Fok en ook bij de hulpdiensten
Ja ik zag het, maar eronder staat dat dat niet een nieuwe brand is, maar dat er metingen gedaan worden nav de al eerdere brand... Ik ga eens op ned 1 kijken ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:06 schreef indaha het volgende:
Bij de commentaren en het staat ook op www. alarmeringen .nl van de P2000
Ja zou een goed idee zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Hebben we hier iets van een verjaardagskalender ofzo met de verjaardagen van de F&F SC-ers?
Want bv Q is binnenkort jarig maar nu kan ik niet meer terugvinden wanneer ook alweer
De 16e?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Hebben we hier iets van een verjaardagskalender ofzo met de verjaardagen van de F&F SC-ers?
Want bv Q is binnenkort jarig maar nu kan ik niet meer terugvinden wanneer ook alweer
De 16e?
Volgens mij neem je ieder jaar vingerafdrukken en DNA monsters van je SeSA pakje.quote:
19equote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, verrassend!
Wanneer is Q ook alweer jarig dan?
Waarom denk je dat ik op de wilde wieventour ben geweest?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Volgens mij neem je ieder jaar vingerafdrukken en DNA monsters van je SeSA pakje.![]()
Tombolijstjesfan.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat goed met JJH, maar het liep thuis een beetje uit de hand. Kreeg ik via whatsapp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dat zo is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Thuis? Met de katten dan ofzo?
Ben nu toch wel heel benieuwd.
Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit moet een blij jaar voor Bullie zijn geweest
Wat een hondenlevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.hij moet iedere dag een paar keer mee wandelen. Een totaal nutteloze, hondonterende bezigheid. Die tijd kun je veel beter doorbrengen met lekker eten, knuffelen en slapen.
Voor de laatste wandeling van de dag verstopt hij zich vaak om maar niet mee te hoeven.
Nou hij wil gewoon lekker rentenieren zonder verplichtingen en volgens mij heeft hij daavoor het perfecte huisje gevondenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.hij moet iedere dag een paar keer mee wandelen. Een totaal nutteloze, hondonterende bezigheid. Die tijd kun je veel beter doorbrengen met lekker eten, knuffelen en slapen.
Voor de laatste wandeling van de dag verstopt hij zich vaak om maar niet mee te hoeven.
Slim hondjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef indaha het volgende:
Nou hij wil gewoon lekker rentenieren zonder verplichtingen en volgens mij heeft hij daavoor het perfecte huisje gevonden
Oh jeetje....quote:
Twee weken na mij, dus de 19equote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
De 16e?
Gefeliciteerd, Bulliequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef Pagan het volgende:
Bullie is jarig.12 Jaar alweer. Precies een jaar geleden gingen we hem ophalen. Ze zeiden toen dat hij 11 jaar was, meer wisten ze niet. Nattevingerwerk.
Daarom is vanaf toen 9 januari zijn verjaardag.
Hier ligt hij lekker met Midas op 1 kussen.![]()
[ afbeelding ]
Bullie is thuis.
Van mij welquote:
Ik heb zelf al slagroomsoesjes gekocht voor vanaafquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Van mij welMeld je even in het Duitsland topic, wie weet krijg je een uitnodiging
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
En waarom krijg ik altijd ads voor een schaamlipcorrectie?
Dat vraag ik me ook af!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen idee, doe eens een foto ter beoordeling.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
He, wat vervelend nou toch.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga niet lunchen. We gaan straks op verjaardag en het is ons verboden om minder dan twee stukken taart te eten
En vanavond naar de Chinees, lekker buffet eten
Ik zie er zó tegenopquote:
Nou ik heb gezocht en er 10 gevondenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:35 schreef tombolafan het volgende:
Zeg, luie donders, jullie zoeken zelf maar alle data in de profielen
Wat vervelend, een begrafenisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met Bullie P+S
Wij zijn weer terug van een begrafenis. Ik kan daar nooit zo goed tegen en al helemaal niet nu ik ook nog erg emo ben de laatste tijd.
Amigo had al zijn moed verzameld en was beneden ging de deurbel hij wist niet hoe snel hij weer naar boven moest rennen. Wel mooi 4 pakjes voor mij
M'n moeder mailde ook nogquote:Hulpverleners brand Moerdijk ziek
AMSTERDAM - Er komt een gezondheidsonderzoek onder de hulpverleners die betrokken waren bij de brand in Moerdijk woensdag. Dat zei Peter van der Velden, burgemeester van Breda en voorzitter van het Regionaal beleidsteam Midden-en West-Brabant, zaterdag tijdens een persconferentie.
Na de brand zijn zeker twintig hulpverleners in het ziekenhuis behandeld met gezondheidsklachten. De zieke hulpverleners zijn inmiddels weer thuis.
Ze hebben last van prikkende ogen, huidaandoeningen en irritaties aan de luchtwegen. De politie is een intern onderzoek begonnen naar de klachten, schrijft het AD zaterdag.
quote:Toevallig had ik deze week het raam op de vliering gezeemd en nu zag ik vanmorgen, toen ik de was ophing, dat er allemaal zwarte plekjes op het raam zitten
Het is ook lekker vrolijk weer buitenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef Belana het volgende:
ik heb PMS en ben depressed, bah.
zo, daar hebben jullie echt wat aan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met Bullie P+S
Wij zijn weer terug van een begrafenis. Ik kan daar nooit zo goed tegen en al helemaal niet nu ik ook nog erg emo ben de laatste tijd.
Amigo had al zijn moed verzameld en was beneden ging de deurbel hij wist niet hoe snel hij weer naar boven moest rennen. Wel mooi 4 pakjes voor mij
gefeliciteerd Bulliequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef Pagan het volgende:
Bullie is jarig.12 Jaar alweer. Precies een jaar geleden gingen we hem ophalen. Ze zeiden toen dat hij 11 jaar was, meer wisten ze niet. Nattevingerwerk.
Daarom is vanaf toen 9 januari zijn verjaardag.
Hier ligt hij lekker met Midas op 1 kussen.![]()
[ afbeelding ]
Bullie is thuis.
tuurlijkquote:
close-up van een kerstversiering?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:37 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet dit eigenlijk voorstellen?
Ik besta ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik heb gezocht en er 10 gevonden,maar er zijn er ook waar dat niet instaat en ook Gij Tombo geen verjaardagsdatum
Tombo is 42 augtober jarigquote:
Ja, en iedereen is uitgenodigd op mn feestjequote:
Ik kan helaas niet, want ik moet naar de verjaardag van Mickey Mouse danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en iedereen is uitgenodigd op mn feestje
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet, want ik moet naar de verjaardag van Mickey Mouse dan
Nou, ik had Mickey al beloofd dat ik zou komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]Vind je Mickey belangrijker dan mij?
Oh leuk!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik had Mickey al beloofd dat ik zou komen![]()
Maar mss wil Mickey wel mee naar jouw verjaardag
Ja iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus 3 hanen en 1 kip?![]()
Ja, dan heb je niet al te veel eitjes
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd
En als je het weet denk je echt![]()
Want het is echt heel duidelijk
En zo'n parmantig kipje tussen 3 hanenIk zei al; mooi dat al die eitjes bevrucht zijn natuurlijk
Terugbrengen en omruilen voor kippenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El![]()
Dus meer zon en minder blaadjes in je tuin?![]()
Wat gaan de je ouders nu doen met 3 hanen dan?
Mijn eerste werkgevert draaide de hanen altijd de nek om als bleek dat het een haan was
Jij dacht dat ze een mini-girafje in die header van je zag?quote:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat eerst ook dachtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze een mini-girafje in die header van je zag?
Verder gaat het wel?
Zie post Ynske hier ergens boven. Dierentuin. Girafje
Positive thinking! Dus hanen ruilen voor kippen nu?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd
En als je het weet denk je echt![]()
Want het is echt heel duidelijk
En zo'n parmantig kipje tussen 3 hanenIk zei al; mooi dat al die eitjes bevrucht zijn natuurlijk
Join the clubquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Het waait hier echt keihard, echt kop onder het dekbed-weer![]()
Nou ja, stofzuigweer kan ook natuurlijk
Ik heb vanochtend al boodschappen gedaan en A meegesleurd. Konden we lekker veel halen en mocht hij de zware tassen sjouwenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiii
Effe naar het durp, boodschappen, geen zin!
Heerlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Positive thinking! Dus hanen ruilen voor kippen nu?
@ Ingeping minder naalden in de tuin en meer licht maar vooral geen omwaaigevaar meer
Jammere is dat vegen er niet af kon, maar dat wisten we al![]()
Morgen als ik toch mijn 30 zakken bloembollen ga planten maar ff zelf doen.
Gaan jullie altijd lopend om boodschappen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al boodschappen gedaan en A meegesleurd. Konden we lekker veel halen en mocht hij de zware tassen sjouwen![]()
Tot zo!
Nou, in mijn eentje doe ik dat wel altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaan jullie altijd lopend om boodschappen dan?
Dapper
Mooi hè?quote:
Alle zware spullen weer binnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, in mijn eentje doe ik dat wel altijdMaar dat is ook maar vijf minuten lopen. Nu waren we wel met de auto, maar we hebben geen oprit ofzo, dus we moeten nog wel even een stukje lopen van de auto naar de achterdeur
Dus ik nu wasmiddel, kattenbakspul, frisdrank enzovoorts gehaald
Prachtigquote:
Oeh ja dat is ook wel flink snoeien en onderhouden wil dat mooi blijven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Toen wij hier kwamen wonen stond er op de erfscheiding een rij met een stuk of 5 enorrrrrrme coniferen (of dennen, van die groene dingen iig), maar gelukkig mochten ze van buurman wel weg, mits we het zelf regelden en betaalden.
En ik ben nog steeds blij dat we dat destijds gedaab hebben
Kratje en/of tas hier altijd wel vol ja met die 1e keer per week.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alle zware spullen weer binnen![]()
Ik ga maar 1-2x per week boodschappen halen, dus ik moet altijd best veel hebben.
Lang leve de auto idd
[..]
Prachtig
Ik bel altijd aan als ie thuis isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kratje en/of tas hier altijd wel vol ja met die 1e keer per week.
Mijn Mr blijft dan gewoon stug doorwerken ondanks dat hij me hoort stoppen voor de garage
Hihi ik ga binnenkort ook een extra bel halen dan hebben de achterdeuren er ook 1.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik bel altijd aan als ie thuis is
Ja, ze was echt wanhopig (nightcam)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme baby olifantje en arme moeder die niet eens bij haar jong kon.
Ja, ik ook vaak hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zap dan meestal om bovenstaande reden
Ja, zag later ook het verband wel hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
Jij dacht dat ze een mini-girafje in die header van je zag?
Verder gaat het wel?
Zie post Ynske hier ergens boven. Dierentuin. Girafje
Ik ga dan wat anders doen tot het eind goed al goed isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zap dan meestal om bovenstaande reden
Af en toe flink janken is best lekker vind ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ga dan wat anders doen tot het eind goed al goed is
Mooie foto's Yns, die giraffe
Oh, ja, dat olifantje dat de verkeerde kant op looptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
De film earth kon ik niet zien. Ik kan dan nog dagen verdrietig zijn.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik bel altijd aan als ie thuis is
vast wel, maar ik "moet" ook nog eens een paar kilo kwijt van mezelfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:31 schreef Rewimo het volgende:
Is altijd verdrietig, f_r, zeker als iemand veel te jong is...
Belana, chocola in huis?
Die die ik net vertelde? Die was op tv, op belgie, geen idee of ie online staat, wacht evenquote:
dan moet je even aan tombo vragen hoe je dat het beste kunt doen. Die is er een expert in.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Belana het volgende:
[..]
vast wel, maar ik "moet" ook nog eens een paar kilo kwijt van mezelf![]()
Ja die ja. Dacht dat ie online stond, maar niet dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die die ik net vertelde? Die was op tv, op belgie, geen idee of ie online staat, wacht even
ah, hier denk ik:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die die ik net vertelde? Die was op tv, op belgie, geen idee of ie online staat, wacht even
Daarbij, in dit seizoen leggen de kippen haast geen eieren, of je moet ze kunstmatig licht geven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh leuk!
Net trouwens bij mijn ouders: Mn stiefvader zeurt al een tijdje dat de kippen zo weinig eieren leggen (ze hebben 3 kippen en een haan). Zegt mn moeder; het zou best kunnen dat er 2 hanen zijn hoor, ik hoorde een soort echo uit het hok vanmorgen
Wij kijken; en ja hoor, 2 kippen in het binnenhok, maar de "kip" die met de haan buiten zat had lange staartveren, grote lellen etc --> haan![]()
Mn moeder en ik:![]()
![]()
![]()
Stiefvader:![]()
Komt 1 van de "kippen" naar buiten, ik:![]()
![]()
![]()
Ook een haan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We kwamen echt niet meer bij
Ja, die middelste ook zoquote:
Die lag alsof hij lag te slapen, en zodra ik scherpgesteld had, deed ie z'n ogen open, en keek ie me aanquote:
Oh gelukkig. Ik zag het al gebeuren dat je al uren naar die header aan het loeren was, hoofd gedraaid, ondersteboven, om te kijken of jij er ook een baby girafje in kon zienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, zag later ook het verband wel hoor
Straks even kijken.quote:
Hoop het ook voor jequote:Goed wel, de spuit was echt een spuitje van een cent. Had gisteren veel last van tintelingen en kon de hand niet goed gebruiken.
Dat is over, op de pink en duim heeft het volgens mij geen invloed(helaas)
Vingers zijn nu nog wat stijf, maar kan de hand wel weer gebruiken.
Maar even afwachten dus of de spuit veel invloed heeft of niet. I hoop vanwel!
Ja, die ken ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks even kijken.
En ik ben ook een jankerd met dat soort dingen. Weet je nog dat hertenjong dat door een leeuwenmoeder geadopteerd werd? Die leeuw die echt voor dat hertje zorgde omdat die zijn moeder verloren was, ze volgden dat tweetal dagenlang, maar de leeuw kon het hertje niet voeden en die kleine werd helemaal uitgemergeld. En die moederleeuw er maar voor willen zorgen. Ging dus niet, heeft het niet overleefd uiteraard. Maar het was zo'n wonderlijk verhaal.
Heb er dagen last van gehad![]()
Wat is hier gisteravond gebeurd waardoor je spontaan weer aan het roken bent geslagen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mozes an toe zeg, heb ff terug gelezen (en mijn pb, en zo ook) en ahum, ehhh, tja.
Niet dat ik geen bitch ben heur maar weet één ding. Stoppen met roken en tegelijkertijd op dieet gaan gaat niet samen. Geen excuus maar na het lezen van gisteren heb ik spontaan weer een peuk opgestoken.
Ik dach ik zeg het maar ff
dank je, toen ik daar was, was t echt klereweerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef Rewimo het volgende:
LK, ik denk ook dat dat geen goede combi is neeIk hoop dat één van de twee dan in elk geval lukt
Yns, wat een leuke foto's![]()
Ik snapte op mijn beurt weer niet waarom APK zo'n moeite had met dat mini-girafje
Welke dierentuin was het?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef Ynske het volgende:
dank je, toen ik daar was, was t echt klereweerben alleen ff bij de overdekte plekken geweest. viel me overigens wel op dat er meer idioten zoals ik waren
denk dat ik t er maar in ga plannen dat ik ga proberen om om de 2 weken te gaan, merk altijd dat ik zo lekker tot rust daar kan komen
ben je er al eens geweest?
Gaiapark in Kerkradequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welke dierentuin was het?niet opgelet geloof ik
eerst pestbuien onder controle krijgen, stoppen met roken en gaan rennen daarvoor in de plaats met Evi, vals je meteen afquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mwa, was niet bepaald beeldig/aardig/te pruimen gisteren en mepte nog net servies niet aan barrels, pestbui, nogal onpruimbaar dus eerst maar afvallen en daarna afkicken vd peuken of andersom. Maar niet meer samen
Maar ben wel een bitch,dat wel natuurlijk
Ja, wel erg somber zoquote:
Ja, ditquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:
LK, ik snap wederom helemaal niks van je post. Maak je niet zo druk! Is echt niet nodig hier
Nee, ben ik nog niet geweest. Wij gaan nogal eens naar Overloon, dat is hier niet zo ver vandaan. Is ook een leuke dierentuin, heel weinig hekken dus ideaal om te fotograferenquote:
nee de linker en rechter leegt is nu opgevuld met een donker zwart vlakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwart?
De header donker bedoel je?
Leuke foto's van de dierentuin!
Gaia heeft ook nauwelijks hekken, alleen bij de uilen en nog een vogelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ben ik nog niet geweest. Wij gaan nogal eens naar Overloon, dat is hier niet zo ver vandaan. Is ook een leuke dierentuin, heel weinig hekken dus ideaal om te fotograferen
Oh ik heb een netbookje, dus ik zie die zijkanten niet, zie precies tot de randquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee de linker en rechter leegt is nu opgevuld met een donker zwart vlak
dat scheelt enormquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb een netbookje, dus ik zie die zijkanten niet, zie precies tot de rand
Oh dat zie ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat scheelt enorm
http://www.webpagescreenshot.info/img/308834-18201152705PM
bij t forum, kun je zelf de kleur nog aanpassen, daar heb ik dus een grijstint, dat is een stuk rustiger dan dat zwarte op de fpquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat zie ik ook niet.
In forum zelf zie ik ook niks dan de posts.
Oh echt? Zie hier een halve cm blauw aan beide kanten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij t forum, kun je zelf de kleur nog aanpassen, daar heb ik dus een grijstint, dat is een stuk rustiger dan dat zwarte op de fp
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
Toffe foto ditDa's een van die kerels van Rescue Inc. van Discovery.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
Toffe foto ditDa's een van die kerels van Rescue Inc. van Discovery.
[ afbeelding ]
dit is wat ik zie van t forumquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt? Zie hier een halve cm blauw aan beide kanten.
gaaf!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
Toffe foto ditDa's een van die kerels van Rescue Ink van Discovery.
[ afbeelding ]
quote:THIS AIN'T YOUR MOTHER'S RESCUE GROUP ()
You've never met a rescue group like Rescue Ink - an army of tattooed, motorcycle-riding street guys who have zero tolerance for animal abuse and neglect. We think abusers are losers, and we have no problem "educating" them about the error of their ways. Hey, we're no angels, and we've made plenty of mistakes in our lives, but we've been given a second chance. And we think neglected and abused animals deserve one, too. We continue to need your financial support to enforce the organization's mission and hope you will do so by purchasing Rescue Ink merchandise, donating and/or attend Rescue Ink Events.
Ja, ik vat hem ook even niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:
LK, ik snap wederom helemaal niks van je post. Maak je niet zo druk! Is echt niet nodig hier
Ik heb (logisch, kleiner scherm) een stuk smallere balken rechts en links. Twee cm denk ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit is wat ik zie van t forum
[ afbeelding ]
knál oranje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb (logisch, kleiner scherm) een stuk smallere balken rechts en links. Twee cm denk ik.
En die zijn bij mij gezellig oranje
en control+scrolwieltje helpt niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik heb ook zoiets (maar ik heb mijn letters ook heel groot staan, scheelt leesbril opzetten, en daardoor weinig rand).
Alleen werkt dat niet op de FP, daar zie ik dus rouwrandenNiet mooi.
Die is echt zo cute!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
Toffe foto ditDa's een van die kerels van Rescue Ink van Discovery.
[ afbeelding ]
Hee goed idee, ik dacht dat ie daar al groot stondquote:
kattenbakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Net op het regionieuws (TV West) zeggen ze dat je je hond beter niet kunt gaan uitlaten ook in gebieden waar roet is neergevallen. Ja euh, waar moet je hem dan gaan uitlaten? Steeds 30 km. verderop rijden met de auto als je hond moet plassen?
Eindelijk nieuwe ketel?quote:
Reiskosten dan wel declareren bij de gemeentequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Net op het regionieuws (TV West) zeggen ze dat je je hond beter niet kunt gaan uitlaten ook in gebieden waar roet is neergevallen. Ja euh, waar moet je hem dan gaan uitlaten? Steeds 30 km. verderop rijden met de auto als je hond moet plassen?
quote:
quote:
Leuk he?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef Ynske het volgende:
wat is dat toch met allemaal oude nummers nu ineens in de top40 met een beat eronder.... hoor nu al de 3e langskomen in een lijst
Welneeeeeeeeee, ik was nog laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
oh, ben wel een beetje laat met het screenshot
quote:
jaren 90 is niet slecht, maar die beats verneuken t meer dan dat t opleuken is, vind ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
Vrijdag ga ik weer es ouderwetsch lekker dansen op die ouwe meuk![]()
http://www.back2the90s.nl/
Ja, dat is net als die sloten, en waar gaat dat water met gif dan heen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
hebben ze em lager opgehangen, of is hij groterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Met een hendig sjieke nieuwe termpostaat in de woonkamer.
Nadeel is wel dat deze ketel lager hangt, nu past mijn vriezer er niet meer onder.
Ik schrok er vorige week een beetje van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gruwelijke combinatie ook he, dat oranje met dat lichtblauw
Hier komen de originele artiesten, dus ik denk niet dat ze het gaan verneuken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaren 90 is niet slecht, maar die beats verneuken t meer dan dat t opleuken is, vind ik
Ik heb fuchsia posts (wel een lichte tint) en blauw voor de TS.quote:
t zal een deel gefilterd worden, maar dr zal altijd t grondwater inkomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is net als die sloten, en waar gaat dat water met gif dan heen?
Op een of andere manier zal het dan toch weer in het water komen enz.
Hij is iets groter. En met 2 centimeter speling ga ik de klep van mijn vrieskast echt niet open krijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hebben ze em lager opgehangen, of is hij groter
als ze em alleen lager hebben opgehangen zijn et prutsers
das beterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier komen de originele artiesten, dus ik denk niet dat ze het gaan verneuken.
Zin an!
dat ik weet waar ik gebleven benquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef APK het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een kleurtje voor je eigen posts?
Dan kan ik makkelijk zien waar ik ben gebleven met lezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef APK het volgende:
Narcisme.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef APK het volgende:
plaatjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens mintgroene randen, paars voor mezelf en blauw voor TS.
Wilden jullie vast weten he?
Als je je laptop nou gewoon had meegenomen vorige week, hadden we het ook kunnen zienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
je leven is een zoektocht naar jezelfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef APK het volgende:
Ja nou, kreeg het gisteren ook maar niet warm.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef Rewimo het volgende:
Maar wel weer lekker warm, Cat, dat is ook wat waard
Hey, Tombo en ik wilden gezellig doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je je laptop nou gewoon had meegenomen vorige week, hadden we het ook kunnen zien
Ze keek me de laptop haast uit de handenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hey, Tombo en ik wilden gezellig doen.![]()
Doen we ook nooit meer.
Jullie kunnen allemaal niet lezenquote:
Moest je er van bij komen ja toen je het zag?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schrok er vorige week een beetje van.
hier das toch zuntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier komen de originele artiesten, dus ik denk niet dat ze het gaan verneuken.
Zin an!
Die vind ik ook 3x niks, itt meneer I.quote:
Ja, maar het gefilterde deel zal ook weer ergens opgeslagen? Vernietigt? O.i.d. moeten wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zal een deel gefilterd worden, maar dr zal altijd t grondwater inkomen
dit scrolt makkelijkerquote:
klopt, maar daar zullen ze wel wat op vinden, iig beter dan in t waterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar het gefilterde deel zal ook weer ergens opgeslagen? Vernietigt? O.i.d. moeten worden
Zodat ik mijn eigen briljante opmerkingen regelmatig kan teruglezen, over and over againquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef APK het volgende:
Ik had wel even een momentje nodig ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest je er van bij komen ja toen je het zag?
Je ging er niet vals van zingen!
Fijn van je nieuwe ketel!
Ik heb zacht lila met een lavendel randje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
Kijk, en die had ik dus gemistquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie kunnen allemaal niet lezen![]()
LK meldt dat ze zichzelf even heeft teruggelezen en dat ze het ook niet al te sjiek vindt. Dat ze én is gaan lijnen én is gestopt met roken en dat ze vermoedt dat ze daar een beetje té sjaggo van was geworden
Best niet zo ingewikkeld
(behalve voor de mensen die de posts van eergisteren gemist hadden)
Ik ben snotverkouden en ook nog PMS. Iemand zin in een robbertje knokken?
Prima combi hoor Greyz. Ik denk dat het de nieuwe trend wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik 20 curver bakken gekocht om puin te gaan ruimen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dat klinkt als een heel lekker luxe dekbedovertrek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb zacht lila met een lavendel randje.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze keek me de laptop haast uit de handen
Je ontkent het niet.quote:
Dit was geloof ik de eerste keer dat ik mijn netbookje mee heb genomen ergens heenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hey, Tombo en ik wilden gezellig doen.![]()
Doen we ook nooit meer.
Jij was binnen 5 minuten na aankomst al online hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was geloof ik de eerste keer dat ik mijn netbookje mee heb genomen ergens heen
Of had ik hem ook mee naar Landal? Weet het al niet eens meer. Niet gebruikt daar geloof ik, alleen die van Ll.
Jij wilt knokken met iemand die momenteel maar één hand kan gebruiken!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
LK meldt dat ze zichzelf even heeft teruggelezen en dat ze het ook niet al te sjiek vindt. Dat ze én is gaan lijnen én is gestopt met roken en dat ze vermoedt dat ze daar een beetje té sjaggo van was geworden
Best niet zo ingewikkeld
Ik vatte het "ik ben na het lezen van gisteren weer begonnen met roken" als een belediging/verwijt opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Best niet zo ingewikkeld
verbranden!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar het gefilterde deel zal ook weer ergens opgeslagen? Vernietigt? O.i.d. moeten worden
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vatte het "ik ben na het lezen van gisteren weer begonnen met roken" als een belediging/verwijt op
Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij
Ja, ik was de enige die geen laptop bij zich hadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was geloof ik de eerste keer dat ik mijn netbookje mee heb genomen ergens heen
Of had ik hem ook mee naar Landal? Weet het al niet eens meer. Niet gebruikt daar geloof ik, alleen die van Ll.
Leuk! Hoe krijg je dat?quote:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs daar met de instellingen kleuren gaan spelenquote:
Me too. Maar nu is duidelijkquote:
Jij weet dat tenminste te waarderenquote:
Kan ik eens gebruik maken van jouw poezenfluisteraartalenten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb zacht lila met een lavendel randje.
Bij mij is ie niet eens uit mijn tas geweest daar geloof ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik was de enige die geen laptop bij zich had![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Prima combi hoor Greyz. Ik denk dat het de nieuwe trend wordt
Wat ik nog vergat te vertellen, maar té kjoet is...Die foto was enorm leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik 20 curver bakken gekocht om puin te gaan ruimen![]()
Puinruimen? Heb je zoveel kapot geslagen?
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij is ie niet eens uit mijn tas geweest daar geloof ik
We hebben alleen die van Ll af en toe gebruikt, ook om mee te DJ-en tijdens het ESF gedeelte
Als dat al zo zou zijn dan blijft het toch nog altijd haar eigen keuze waar anderen zich niet schuldig over zouden moeten voelen. En ik denk ook niet dat ze het als verwijt heeft bedoeld. LK is volgens mij echt nog aan het zoeken naar hoe ze zich hier moet profileren en ze wil té hard haar best doen. Wat juist averechts werkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vatte het "ik ben na het lezen van gisteren weer begonnen met roken" als een belediging/verwijt op
Tsskquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef tombolafan het volgende:
ik heb nu donkerpaars en lila en lichtlila
je weet toch dat mannen niet kunnen multitaskenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klein foutje, ik doe drie dingen tegelijk nu
Maar natuurlijk... je weetz toch!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik eens gebruik maken van jouw poezenfluisteraartalenten?
normaal gaat het me redelijk goed afquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
je weet toch dat mannen niet kunnen multitasken
Cooool. Bij mij zijn de zijkanten nu oranje-geel, de TS is fuchsiaroze, mijn eigen posts zijn knalblauw en het binnenste zijrandje is mosgroenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gruwelijke combinatie ook he, dat oranje met dat lichtblauw
Tja, je bent een man hé> Faalhaasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klein foutje, ik doe drie dingen tegelijk nu
Ze is idd wel een beetje warrig [Aangeboden] drie kortingsbonnen à 5 euro voor Intratuinquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Want het is een goei ding, alleen moet ze haar letters nog wat meer op orde hebben.
k vind t zo knap dat je daar naar kijken kuntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
normaal gaat het me redelijk goed af
[ afbeelding ]
Yayyyyyyyyyy, lekker psychedelischquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cooool. Bij mij zijn de zijkanten nu oranje-geel, de TS is fuchsiaroze, mijn eigen posts zijn knalblauw en het binnenste zijrandje is mosgroen
misschien even laten nakijken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:28 schreef Oognip het volgende:
Ik kom maar weer zomaar binnenvallen. Ik maak me namelijk best wel zorgen om Pingoo![]()
Hij loopt nog steeds een beetje mank en nu mijn vriend en ik erover nadenken, eet ie de laatste tijd ook niet zoveel meer. Het is lastig om dat goed bij te houden met 3 katten. Maar als hij 's avonds een beetje vlees krijgt eet ie er bijna niks van, vroeger ook niet veel, maar nu helemaal weinig. En de brokjes staan in de studeerkamer van mijn vriend en nu hij zo nadacht ziet ie Luna en Muis daar veel vaker dan Pingoo.
Bij de dierenarts was hij ook 0,5 kilo afgevallen in 3/4 weken tijd. Toen heb ik er niet zo over nagedacht maar nu dus wel.
Kan het zijn dat doordat ie een zeer pootje heeft, hij minder eet? Ook doet hij raar met slikken, alsof hij pijn heeft. Hij heeft 2 maanden geleden keelontsteking gehad, wat is behandelt met pijnstillers omdat die ontstekingsremmer er bij hem echt niet in wou (dat waren pilletjes, het andere was vloeibaar). Kan het zijn dat ie daar nog steeds last van heeft?![]()
Ben een beetje wanhopig...
ik heb het ook meteen weer uit gezetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t zo knap dat je daar naar kijken kunt
k kan dat echt niet, dan heb ik zo een knallende koppijn
Thats my girl! (qua kleur dan hé!)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef tombolafan het volgende:
ik heb nu donkerpaars en lila en lichtlila
Dat is sowieso slim. Begin december heeft ie nog wel zijn APK gehad, toen kreeg hij zijn jaarlijkse inenting en was er niks aan de hand. Toen ie van de week bij de dierenarts was voor zijn poot was ie dus een halve kilo lichter.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien even laten nakijken?
hoop dat t snel beter gaat
Ik vind het schattigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is idd wel een beetje warrig [Aangeboden] drie kortingsbonnen à 5 euro voor Intratuin
Ik ook wel, tot bepaalde hoogtequote:
Nou dat kon nog wel eens verrassend leuk wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef Goodbye het volgende:
Toen we op vakantie waren gingen we duiken en zat er op onze boot een Nederlandse jongen die alleen op vakantie was (hij had een maand in between jobs en zijn vriendin had geen dagen meer). Leuke gesprekken mee gehad en we zijn ook nog twee keer met hem wezen eten.
Nu hadden we voor vanavond met hem en zijn vriendin afgesproken (eten en comedy train). Belt hij net dat hij ziek is. Omdat we al betaald hebben gaan we nu met zijn vriendin en haar zusjeDie we dus niet kennen
![]()
![]()
Ik denk niet dat z'n pootje er mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:28 schreef Oognip het volgende:
Ik kom maar weer zomaar binnenvallen. Ik maak me namelijk best wel zorgen om Pingoo![]()
Hij loopt nog steeds een beetje mank en nu mijn vriend en ik erover nadenken, eet ie de laatste tijd ook niet zoveel meer. Het is lastig om dat goed bij te houden met 3 katten. Maar als hij 's avonds een beetje vlees krijgt eet ie er bijna niks van, vroeger ook niet veel, maar nu helemaal weinig. En de brokjes staan in de studeerkamer van mijn vriend en nu hij zo nadacht ziet ie Luna en Muis daar veel vaker dan Pingoo.
Bij de dierenarts was hij ook 0,5 kilo afgevallen in 3/4 weken tijd. Toen heb ik er niet zo over nagedacht maar nu dus wel.
Kan het zijn dat doordat ie een zeer pootje heeft, hij minder eet? Ook doet hij raar met slikken, alsof hij pijn heeft. Hij heeft 2 maanden geleden keelontsteking gehad, wat is behandelt met pijnstillers omdat die ontstekingsremmer er bij hem echt niet in wou (dat waren pilletjes, het andere was vloeibaar). Kan het zijn dat ie daar nog steeds last van heeft?![]()
Ben een beetje wanhopig...
Ja, en voorlopig zacht (blik)voer geven, of brokjes in water geweekt...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik denk niet dat z'n pootje er mee te maken heeft.
Ik zou wel z'n keel na laten kijken, omdat hij ook moeite met slikken heeft.
Desnoodsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:19 schreef Strega het volgende:
Jij wilt knokken met iemand die momenteel maar één hand kan gebruiken!
Yups, dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Nee, we hebben gewoon ontzagwekkend veel zooi hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef Strega het volgende:
Die foto was enorm leuk!![]()
Puinruimen? Heb je zoveel kapot geslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |