Wel weer wat beterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, geen ziekenboeg meer![]()
Hoe is het hier?
Jeujquote:
We waren stiekem aan het lapo-hunt-samenwerk-kletsenquote:
Oh mooi! ga je nog iets doen dit weekend of gewoon "chillen"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Het gaatBen vooral SUPER moe
Maar komt goed
Ik kreeg weer stack-overflowquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We waren stiekem aan het lapo-hunt-samenwerk-kletsen
Hahaha jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef omearos het volgende:
[..]
oeps
blijkbaar 5 posts in de tijd van het typen van mijn post
Ik ga chillen en krijg zondag bezoekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mooi! ga je nog iets doen dit weekend of gewoon "chillen"
Is die nu nog open dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga opruimen en naar de IKEA met mn vriendin en d'r ouders![]()
Is zijn vriendin zwanger?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef omearos het volgende:
[..]
denk het niet. Maar ja, vrouwen en hormonen
Oh, je bedoelt gewone hormonenquote:
Ik ga morgen op zoek naar een laptop met een vriendin, hij moet er vooral leuk uitzien, vindt zequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga chillen en krijg zondag bezoek![]()
Jij dan?
Ik zet m'n geld op een roze netbookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga morgen op zoek naar een laptop met een vriendin, hij moet er vooral leuk uitzien, vindt zeNou ja zo oppervlakkig is ze nou ook weer niet...
Verder ga ik vooral veel "chillen"
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet nuuuuuuuuuu
Dit weekenddaar ging het toch over
nee, ze wil een wittequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op een roze netbook
Ze zijn meestal groen van binnen, of zwart, of soms roodquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee, ze wil een witte![]()
Ik had een Samsung gezien die zwart was van binnen en wit van buiten, echt een cuteyputey laptop![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee, ze wil een witte![]()
Ik had een Samsung gezien die zwart was van binnen en wit van buiten, echt een cuteyputey laptop![]()
Koentje!quote:
Nee, ik hoer en snoer graag rond.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bellais dit definitief je nieuwe huisje ?
alleen een bepaalde SC mijdt jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik hoer en snoer graag rond.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga morgen op zoek naar een laptop met een vriendin, hij moet er vooral leuk uitzien, vindt zeNou ja zo oppervlakkig is ze nou ook weer niet...
Verder ga ik vooral veel "chillen"
Ja ach, ik bracht daar nogal veel teweeg, zie je.quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik hoer en snoer graag rond.
kweet utquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ach, ik bracht daar nogal veel teweeg, zie je.
Niet zoals dezequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn meestal groen van binnen, of zwart, of soms rood
hahaha, ik overdrijf een beetjequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha, ik overdrijf een beetje![]()
Maar als ik ooit een blauwe, glitter laptop tegen komNet als mijn allereerste fiets
Nou ik ben er ook wel van. Al sik er zoveel geld voor neer tel wil ik ook wel iets moois om naar te kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik vind uiterlijk ook heel belangrijk bij laptops hoor, lekker hipster doen.
Dealquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ohhhhh, ik was in de war
Oh en Tombola, ik houd je aan de kusjekroel voor als ik beter ben![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik ben er ook wel van. Al sik er zoveel geld voor neer tel wil ik ook wel iets moois om naar te kijken.
Ik was hier een hele tijd geleden ook al eensquote:
Woeiquote:
Ik houd van functionaliteit en schoonheidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik heb liever dat ie het goed doet
ik kom eigenlijk zowat in alle SC'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was hier een hele tijd geleden ook al eensEn sinds kort weer terug, want het is hier wel gezellig
mijn fiets is nog steeds groen met blauw en glittersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha, ik overdrijf een beetje![]()
Maar als ik ooit een blauwe, glitter laptop tegen komNet als mijn allereerste fiets
Als ik iets lekkers wil zien kijk ik wel naar een manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei
[..]
Ik houd van functionaliteit en schoonheid
Lekkere slettebakquote:
Ook functioneel en soms mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik iets lekkers wil zien kijk ik wel naar een man
Lekker!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik iets lekkers wil zien kijk ik wel naar een man
dat is zo, er zijn uitzonderingen....quote:
Ll is geen vrouw hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo, er zijn uitzonderingen....
Zat laatst zelfs in F&F, allemaal vrouwen
Ik was laatst ook even in F&F maar voelde me er niet thuisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoaxquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die was er niet toenquote:
Die heeft lang haar en tieten, dus; vrouwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die was er niet toen
Alleen Zwabber kwam ff langszwabberen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef omearos het volgende:
[..]
hoax
er zijn helemaal geen vrouwen op internet
metoo, werd duidelijk genegeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was laatst ook even in F&F maar voelde me er niet thuis
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ohhwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:21 schreef omearos het volgende:
[..]
mijn fiets is nog steeds groen met blauw en glitters
Oh, ik houd wel van mooie dingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik heb liever dat ie het goed doet
Ja, dat had ik dus ook en het ging alleen maar over dingen die hun wisten en meets enzoquote:
Ik voel een band, ik namelijk ook een slettebakquote:
Ja, nogal hardnekkig daarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Nah tis echt geen negeren daar, alleen er zit wel gewoon een vrij vaste club die elkaar al vrij lang kent, en ondertussen dus ook privé, dus dan is het soms miss wat lastig er tussen te komen, maar we hebben wel een paar 'nieuwe' daar hoor, dus het kán welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook en het ging alleen maar over dingen die hun wisten en meets enzoEn toen dacht ik, zouden wij in bijv de KSC ook zo zijn
Want dan vind ik dat stom voor anderen. Dus het was wel ergens goed voor
Ik snap je niet denk ikquote:
Nou ja ook als het hier in huis staat, ik moet er toch vaak gebruik van makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk vind dat ik met name als het gaat om dingen die je meeneemt dat het er ook tof uit moet zien
klopt inderdaad datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah tis echt geen negeren daar, alleen er zit wel gewoon een vrij vaste club die elkaar al vrij lang kent, en ondertussen dus ook privé, dus dan is het soms miss wat lastig er tussen te komen, maar we hebben wel een paar 'nieuwe' daar hoor, dus het kán wel![]()
Maar dat hou je denk ik in iedere SC, zoals dat in ieder 'groepje' is, er zijn toch bepaalde gebruikeren, ongeschreven regels, inside jokes, verhoudingen onderling, etc. etc.
Je kunt best inside dingen met elkaar bespreken, maar dan betekent niet dat je geen hallo tegen mensen kunt zeggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook en het ging alleen maar over dingen die hun wisten en meets enzoEn toen dacht ik, zouden wij in bijv de KSC ook zo zijn
Want dan vind ik dat stom voor anderen. Dus het was wel ergens goed voor
Ja, dat is ook wel zo, maar ik vond het serieus niet toegankelijk, en dat heb ik niet snelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah tis echt geen negeren daar, alleen er zit wel gewoon een vrij vaste club die elkaar al vrij lang kent, en ondertussen dus ook privé, dus dan is het soms miss wat lastig er tussen te komen, maar we hebben wel een paar 'nieuwe' daar hoor, dus het kán wel![]()
Maar dat hou je denk ik in iedere SC, zoals dat in ieder 'groepje' is, er zijn toch bepaalde gebruikeren, ongeschreven regels, inside jokes, verhoudingen onderling, etc. etc.
Dat vind ik ook, maar goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt best inside dingen met elkaar bespreken, maar dan betekent niet dat je geen hallo tegen mensen kunt zeggen.
Ik kwam laatst binnen met een 'gelukkig nieuwjaar', het was écht niet druk en niemand reageerde hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel sad, maar waarschijnlijk Wie is de Mol helemaal uitpluizen als een gek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar goedGenoeg geroddeld
Ga jij nog iets leuks doen dit weekend?
Nou ja meer zoals in, er is al een groepje gevormd en verder wat Ll zegt eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap je niet denk ikSorry, mijn hoofd werkt niet goed
quote:
Ah okee, zonde. Dat heb ik gemist dan. Er zitten er ook wel een aantal die weinig van 'newbies' moeten hebben, maar zonde dat de gehele ploeg zo lijkt te zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kwam laatst binnen met een 'gelukkig nieuwjaar', het was écht niet druk en niemand reageerde hoor
Nee, daarom zit je inderdaad in zoveel SC's.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Koen66 het volgende:
ik trek teveel chats tegelijk toch al niet
kerels roddelen nog ergers als vrouwen, maar wel andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
roddelen is af en toe leuk
kerels roddelen ook
Ach jawel en de ene is wat toegankelijker dan de andere maar erg eenvoudig vind ik het niet....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is echt niet zo erg hoor!
Je moet er even inkomen want het gaat snel, maar iedereen is welkom
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel sad, maar waarschijnlijk Wie is de Mol helemaal uitpluizen als een gek.En zuipen.
ik bedoel TEGELIJKquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, daarom zit je inderdaad in zoveel SC's.
Nee joh, en iedere is weer anders. Je moet gewoon ff je plekje vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Koen66 het volgende:
ik trek teveel chats tegelijk toch al niet
Ja en nee, er waren een aantal in het begin die me inderdaad welkom heetten en af en toe reageerden, daarna werd ik genegeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is echt niet zo erg hoor!
Je moet er even inkomen want het gaat snel, maar iedereen is welkom
Woah! Coolquote:
Das toch niet 'quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dus ik voel me daar niet echt welkom meer en kom ook niet meer terug
Oh jij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet '',als het jouw ding niet is, is het jouw ding niet. Klaar. Het laatste wat werkt is half gedwongen in een SC gaan zitten of een sfeertje proberen te forceren. Dat dat niet echt een succes is is elders wel gebleken
Nou niet dan? Tis niet roddelen hoor, ik vind vrijwel alle mensen uit die SC nog wel leukquote:
Maar dat is overal volgens mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach jawel en de ene is wat toegankelijker dan de andere maar erg eenvoudig vind ik het niet....
Kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is overal volgens mijNa meets enzo krijg je toch een andere band, ik zou bv echt niet zomaar in singles gaan posten ofzo
Ja, maar dat heeft dan weer andere redenen voor mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is overal volgens mijNa meets enzo krijg je toch een andere band, ik zou bv echt niet zomaar in singles gaan posten ofzo
Ik zei het niet daarom hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet dan? Tis niet roddelen hoor, ik vind vrijwel alle mensen uit die SC nog wel leukMaar op een of andere manier ging de combi ergens een keer mis, en toen werd het zo semi-geforceerd verplicht leuk te doen en het liep gewoon mis. Voor mij persoonlijk dan. Ik weet niet hoe de rest het ervaarde.
Truste Marijkequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh LL je hebt gelijk hoor, ik ga niet "geforceerd" ergens gezellig zitten doen als het op 2 andere plaatsen al super gezellig is
En nu ga ik heerlijk slapenTrusten allemaal
truste kerelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga nog ff Big Bang Theory kijken en dan ook bed in
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh LL je hebt gelijk hoor, ik ga niet "geforceerd" ergens gezellig zitten doen als het op 2 andere plaatsen al super gezellig is
En nu ga ik heerlijk slapenTrusten allemaal
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
slaap lekker!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
TAL VOH live is ook zo afgelopenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, was even mijn topiclijstje aan het afgaan
Ja! Ga jij morgen weer kijken? Ik heb daar gewoon geen zin in dus! Wat denkt RTL wel nietquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! Ga jij morgen weer kijken? Ik heb daar gewoon geen zin in dus! Wat denkt RTL wel niet
hmmm inderdaad, denk dat ik de uitslag wel een keer ziequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! Ga jij morgen weer kijken? Ik heb daar gewoon geen zin in dus! Wat denkt RTL wel niet
Trustequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef omearos het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed
prettig weekend allemaal
Have funquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, marijke ging ook al weg!![]()
Ik ga zo south park kijken
Ik vind die smilie ook zo hilarisch, vooral dezequote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm inderdaad, denk dat ik de uitslag wel een keer zie
Oh ja, ik miste mijn hakjes alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind die smilie ook zo hilarisch, vooral deze [ afbeelding ]
Ja die is leuk hèquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hallo is daar nog iemand?
Oh Miauw, die kat uit het vorige deel
Jaquote:
Alleen rond etenstijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaJe zou er toch maar eentje hebben thuis op de bank die zo kan dansen en huppen
Inclusief zangkoortje?quote:
We blijven nog evenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil eigenlijk slapen maar ik wil de VOH uitslag
dat duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil eigenlijk slapen maar ik wil de VOH uitslag
Ja die is wel vroeg wakkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We blijven nog even![]()
Heb je niet dat jouw kleine morgenochtend gewoon vroeg wakker is?
Ik weet nog dat ik Tombo's kat op de Skaip hoordequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die is wel vroeg wakker
Ik wil zo graag weten of Lenny weg gaat
Oh weet niet of ik die wel eens gehoor dheb. Wel de kat van Patjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Tombo's kat op de Skaip hoorde
Demonische geluiden echtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh weet niet of ik die wel eens gehoor dheb. Wel de kat van PatjeOMG, die maakt me een geluiden
Heerlijk van die mauwersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh weet niet of ik die wel eens gehoor dheb. Wel de kat van PatjeOMG, die maakt me een geluiden
Ja van afstand en in volledig shot zie je het overduidelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
Pisces, Wendy ziet er écht zwanger uit
quote:
magerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja van afstand en in volledig shot zie je het overduidelijkZe is normaal zo slank, dun.
ja en zelfs met een grijs, wijd t-shirt. Tenzij ze daar een restant kerstkalkoen heeft bewaardquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja van afstand en in volledig shot zie je het overduidelijkZe is normaal zo slank, dun.
Over een maand 1 jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ze is nog maar kort geleden bevallen, no?
Oquote:
Wendy-moe zijn we allemaal ook denk ik, straks weer Xfactorquote:
Ze wilde nummer 3 maar vond zichzelf te oud. Maar dan weet je al hoe laat het vaak bij een BNer is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tijd genoeg om weer raak te schieten
Martijn-zat ben ik ook inmiddels.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wendy-moe zijn we allemaal ook denk ik, straks weer Xfactor
Ik zou er wel 4 willenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze wilde nummer 3 maar vond zichzelf te oud. Maar dan weet je al hoe laat het vaak bij een BNer is.
Ik wil ze alleen maar zodat ik ze mooie namen kan geven.quote:
Ik vind hem wel leuk maar als duo zo hoeft het ook niet meer. Hij lijkt ook minder blij.quote:
minder geile toespelingen ook, misschien vindt ie de overgebleven deelneemsters niksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk maar als duo zo hoeft het ook niet meer. Hij lijkt ook minder blij.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil ze alleen maar zodat ik ze mooie namen kan geven.
Ik kan zelf ook heel oppervlakkig zijn hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
en dan deed je "" toen ik over die laptop begon
Goddank! Want als er iemand ongeil is, dan is het Martijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
minder geile toespelingen ook, misschien vindt ie de overgebleven deelneemsters niks
Chantal vindt zichzelf ook zo gevatquote:
Dat wel, net zoals toen met Fatima Moreiro de Melo, had ze die grap van de autocue gelezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chantal vindt zichzelf ook zo gevat
En wéér een beledigingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook heel oppervlakkig zijn hoor.Heeeeeerlijk.
XFA in 2009, toen pakte ie Rachel een keer vol op de bekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goddank! Want als er iemand ongeil is, dan is het Martijn
Verschillende bronnen bevestigen dat dat niet waar isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat wel, net zoals toen met Fatima Moreiro de Melo, had ze die grap van de autocue gelezen
Don't read too much in this.quote:
Dat zeg ik toch, ongeilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
XFA in 2009, toen pakte ie Rachel een keer vol op de bek
Zal ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chantal vindt zichzelf ook zo gevat
Het zou ook best spontaan zijn geweest, maar Chantal is gewoon zo niet spontaan als ze presenteert.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verschillende bronnen bevestigen dat dat niet waar is
Ik ook!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zou ook best spontaan zijn geweest, maar Chantal is gewoon zo niet spontaan als ze presenteert.En toch wil ik haar liever voor X factor.
Ik vind haar wel okquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
Om een of andere reden zou ik Nance best wel graag losweken bij SBS, volgens mij ben ik 1 van de weinigen die d'r best wel aardig vind
Ik vind haar ook niet verkeerd, veul leuker dan een Tooske. En ze komt uit Brabant.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
Om een of andere reden zou ik Nance best wel graag losweken bij SBS, volgens mij ben ik 1 van de weinigen die d'r best wel aardig vind
Oh Tooske vind ik echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet verkeerd, veul leuker dan een Tooske. En ze komt uit Brabant.
Dooskequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh Tooske vind ik echt verschrikkelijk
Jaquote:
Trusten.quote:
quote:
Dat vind ik dan altijd zo'n zonde he. Niets tegen de Dijk hoor, maar de lijst mist naar mijn mening toch een beetje jaren 60 oubolligheid.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Top 2000 materiaal! Al schrapt Daniel Dekker die persoonlijk uit de lijst. Ten gunste van een plaat van De Dijk.
Ik zou het prachtig vinden om ''Shut Up and Sleep with me'' afgewisseld te zien worden met ''De glimlach van een kind'' van Willy Alberti. Op en top diversiteit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
En stevigheid. De lijst mist neuk, sm en andere vunzigheid.
O, verhip. Ik dacht aan Willeke. Ze is ook puur seks. Willy minder, dus ik ben het ermee eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou het prachtig vinden om ''Shut Up and Sleep with me'' afgewisseld te zien worden met ''De glimlach van een kind'' van Willy Alberti. Op en top diversiteit.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:02 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Ik deed vannacht ook raar. Ik was tussen het slapen door met m'n halfvolle beker water aan het schudden. Rare ingeving, niet zo handig.
Ik had een vergadering van een of andere geheime dienstquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een vergadering van een of andere geheime dienstIn een school ofzo... En een collega en ik zagen een andere collega in het klein (kabouterformaat) een kast in rennen... Toen bleek dus dat de helft van de collega's "vervangen" werd door kabouters die tijdelijk groot waren, die kabouters waren onze vijanden. Mn collega werd vermoord, en ik rende die halve school door met een vijand die eruit zag als Arie Koomen achter me aan...
En toen eindigden we op het sportveld, en toen dacht ik "dit is ook onrealistisch, ik heb echt niet zo'n goede conditie dat ik dit zo lang vol zou houden" dus toen werd ik wakker
Een droom over een kabouter symboliseert je innerlijke kind en fantasieën. Een kabouter is een positief droomsymbool, aangezien ze meestal in dromen verschijnen om je emotioneel bij te staan en op weg te helpen in moeilijke tijden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een vergadering van een of andere geheime dienstIn een school ofzo... En een collega en ik zagen een andere collega in het klein (kabouterformaat) een kast in rennen... Toen bleek dus dat de helft van de collega's "vervangen" werd door kabouters die tijdelijk groot waren, die kabouters waren onze vijanden. Mn collega werd vermoord, en ik rende die halve school door met een vijand die eruit zag als Arie Koomen achter me aan...
En toen eindigden we op het sportveld, en toen dacht ik "dit is ook onrealistisch, ik heb echt niet zo'n goede conditie dat ik dit zo lang vol zou houden" dus toen werd ik wakker
Nee geen puntmutsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een droom over een kabouter symboliseert je innerlijke kind en fantasieën. Een kabouter is een positief droomsymbool, aangezien ze meestal in dromen verschijnen om je emotioneel bij te staan en op weg te helpen in moeilijke tijden.
Een alternatieve droomuitleg is dat je in het echte leven misschien een iets te levendige fantasie hebt, en onbewust kan verlangen naar een rustiger bestaan dichter bij de natuur. De puntmuts zou in Freudiaanse zin een seksuele betekenis kunnen hebben.
Droegen ze puntmutsen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:41 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en omdat het element 'sport' ook wel een beetje terugkomt (rennen, sportvelden)
Een droom waarin je aan het sporten bent wijst op het leren van regels, talent en het bereiken van je doel. Deze droom benadrukt ook het belang van samenwerking, harmonie en het werken in een team. Een alternatieve uitleg is dat een sportdroom je gevoelens over sex als een agressieve handeling verbeelden.
Een droom waarin je een sportwedstrijd bekijkt, vertegenwoordigt tegengestelde houdingen en conflicterende meningen.
Spannend, die Tomboquote:
quote:
Succesquote:![]()
Oh, ik ga me maar eens voorbereiden. Er moet vandaag een mooie laptop gekocht worden
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:01 schreef omearos het volgende:
ik had volgens mij ook de wekker op 9 uur gezet, maar toch ging het mismss dat ik door alle herrie om 8 uur dacht: ik wil uitslapen! en toen de wekker heb uitgezet. Geen idee, maar om 9 uur ging er geen wekker
mwa, beetje. Zo maar eens koffie zetten, dan kom ik de dag wel doorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat heb ik ook wel eens gehad, dat ik inderdaad in m'n halve slaap de wekker uitgemept had
![]()
Maar ben je wel een beetje uitgeslapen dan?
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en het was geen shakebeker neem ik aan
Oeh, oké, toch fijn om te horen dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat goed met JJH, maar het liep thuis een beetje uit de hand. Kreeg ik via whatsapp.
Wat een wazige droomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik Alzheimer had.En dat ik in een mars voor homorechten moest meelopen.
dat laatste vind jij heul niet erg..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik Alzheimer had.En dat ik in een mars voor homorechten moest meelopen.
Nee, vind ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat laatste vind jij heul niet erg..
Ik was al aan het kijken of jij het al gepost had, ik kreeg hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat goed met JJH, maar het liep thuis een beetje uit de hand. Kreeg ik via whatsapp.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga mn date van maandag weer zien!
Geil! Geef me wat details.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga mn date van maandag weer zien!
Haha oh heerlijk dat soort dingen. Dan moet je je bed verschonen of net op dat ene plekje liggen waar het nog droog is aarghhhquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee.Al mijn dekens nat.
Vanmorgen ook nog vanillevla gegeten. Ik had geen andere opties om maagzuur weg te krijgen. Werkte wonderwel goed!
En je vergaat steeds waarom je daar liep, welke kant je op moest lopen en wacht...wat...hoe...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, ik vergat iedereens naam, en toen vergat ik waarom ik in die mars aan het lopen was.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En je vergaat steeds waarom je daar liep, welke kant je op moest lopen en wacht...wat...hoe...
niet gevonden, wel deze:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ze zouden eigenlijk een smiley moeten hebben die zwaait als Koningin Beatrix
haha ze staan in mijn favorieten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:47 schreef omearos het volgende:
[..]
niet gevonden, wel deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kies maar
Omgquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik vergat iedereens naam, en toen vergat ik waarom ik in die mars aan het lopen was.
quote:
komen hiervandaan: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:
Dit is niet goed voor mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:51 schreef omearos het volgende:
[..]
komen hiervandaan: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
heeft ook een 18+-afdeling
Oh shit, sorryquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WutZit niet te spoileren!
Leonie is nu door!
OH NOES WAT SPANNEND, NU JENNIFER/PEARL/NAAIGEL
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je gisteren had gekeken. Het is allemaal al bekend wie wel en wie niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WutZit niet te spoileren!
Leonie is nu door!
OH NOES WAT SPANNEND, NU JENNIFER/PEARL/NAAIGEL
[ afbeelding ]
Geeft niet, kan jij toch ook niet wetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteren had gekeken. Het is allemaal al bekend wie wel en wie niet.
Sorry
quote:
Oh, check die spoilers maar gewoon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geeft niet, kan jij toch ook niet weten![]()
Ik twijfel nog of ik gewoon de spoilers op zal zoeken of die singoff ga kijken
Ja idd, anders zit ik weer een uur te kijken naar dezelfde nummers van net, en weer 20 minuten 'Oh het is zooo ergquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, check die spoilers maar gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja idd, anders zit ik weer een uur te kijken naar dezelfde nummers van net, en weer 20 minuten 'Oh het is zooo ergzo moeilijk om te kiezen, echt snijden in eigen vlees
'
Maar ik kan me er wel in vinden. Jammer vanOh het mag nu ook zonder spoilers. Ja, jammer dat ieuwbank er nog in zit. Al vond ik haar optreden redelijk gisteren. Maar op basis van alles...maar goed, wat je zegt...Nigel was ook niet geweldig. Ik baal dat die Anne-hobit er nog in zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Want? Ik geloof wel dat het redelijk eerlijk gaat hoor, neem die Leonie, das echt zo'n muurbloempje wat in andere talentshows echt de halve finale niet had gehaald hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Bellatrix het volgende:
Dat iemand dat programma nog serieus kan nemen.
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Bellatrix het volgende:
Dat iemand dat programma nog serieus kan nemen.
Ja dat vind ik ook echt jammer, dan vond ik Meike nog beter/leukerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het mag nu ook zonder spoilers. Ja, jammer dat ieuwbank er nog in zit. Al vond ik haar optreden redelijk gisteren. Maar op basis van alles...maar goed, wat je zegt...Nigel was ook niet geweldig. Ik baal dat die Anne-hobit er nog in zit
Dat Jennifer er nog inzit maakt het programma per definitie verrot. Nog erger als toen Kelvin er langer inzat dan Sumera.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Ik geloof wel dat het redelijk eerlijk gaat hoor, neem die Leonie, das echt zo'n muurbloempje wat in andere talentshows echt de halve finale niet had gehaald hooren hier zie ik haar nog wel de finale halen
Ja ok, dat is misschien wel zo maar de methode om mensen te elimineren (sounds nasty) is zo vaag. Ik had verwacht dat de teams tegen elkaar zouden battelen. Net als met Pokémonsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Ik geloof wel dat het redelijk eerlijk gaat hoor, neem die Leonie, das echt zo'n muurbloempje wat in andere talentshows echt de halve finale niet had gehaald hooren hier zie ik haar nog wel de finale halen
Stringshot! En dat Jennifer dan haar tijgerstring in iemands mond propt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ok, dat is misschien wel zo maar de methode om mensen te elimineren (sounds nasty) is zo vaag. Ik had verwacht dat de teams tegen elkaar zouden battelen. Net als met Pokémons
"Jennifer, ik kies jouuuuuuu!" en dan gewoon Ben inzetten
Ja maarja, dat heb je dus als je het publiek laat stemmen. Maar ik ben het met je eens dat het niet 'hoort', en hoe die Nick ook weer in d'r ass zat te kruipen netquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat Jennifer er nog inzit maakt het programma per definitie verrot. Nog erger als toen Kelvin er langer inzat dan Sumera.
Oh ja dat zorgde hier ook wel even voor een shockmomentje. Een zekere vriendin wilde de tv bijna uit het raam gooien en er zelf achteraan gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat Jennifer er nog inzit maakt het programma per definitie verrot. Nog erger als toen Kelvin er langer inzat dan Sumera.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stringshot! En dat Jennifer dan haar tijgerstring in iemands mond propt.
Hoeveel krijgt hij voor je per uur?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Aparte date dit.. Ik zit achter het raam..
Ja dat vind ik ook nog stees raar, imho is de halve finale al de finale. Je kan denk ik nu zo makkelijk voorspellen hoe het verdere verloop is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ok, dat is misschien wel zo maar de methode om mensen te elimineren (sounds nasty) is zo vaag. Ik had verwacht dat de teams tegen elkaar zouden battelen. Net als met Pokémons
"Jennifer, ik kies jouuuuuuu!" en dan gewoon Ben inzetten
Nou ik denk dat hij het over zijn dikke portemonnee met smeergeld heeft. Hoe langer ik naar Ieuwbank kijk, hoe minder ik er van overtuigd ben dat je daar overheen wilt rollen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maarja, dat heb je dus als je het publiek laat stemmen. Maar ik ben het met je eens dat het niet 'hoort', en hoe die Nick ook weer in d'r ass zat te kruipen net![]()
"Je blijft iedere show groeien"
Volgens mij hadtie het gewoon tegen z'n snikkelDie groeit iedere show als Jenni daar weer een "mienieneieneiemieuw mieuw ik ben zo lief en klein, wil jij m'n vriendje zijn"-performance staat op te voeren
Ik zou het ook niet willen, precies om die reden. Dat riep ik paar weken geleden al. Knap meisje hoor, maar tis allemaal een beetje té zoetsappig en engelachtig, ik sla over :pquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik denk dat hij het over zijn dikke portemonnee met smeergeld heeft. Hoe langer ik naar Ieuwbank kijk, hoe minder ik er van overtuigd ben dat je daar overheen wilt rollen.Te zoetsappig.
Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook nog stees raar, imho is de halve finale al de finale. Je kan denk ik nu zo makkelijk voorspellen hoe het verdere verloop is.
Kim, Ben, Leonie in de finale, het enige wat nog 'spannend' is dat is Jennifer vs. Pearl. En dat Ben wint is ook geen verrassing meer.
Dat Ben over een paar weken in een kliniek zit?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helemaal met je eens![]()
Ben is als Jaaqp. Hij heeft zoveel media-aandacht gekregen, hij is al een 'ster'. Nou ja, misschien krijgen we een Susan-Boyle-situatie.
Geen idee, ik las iets over percentages verdelen o.i.d. Ik heb het diee dat ze het nog moeten bedenken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
En misschien dat Shary-an nog voor een verrassing zorgt... Maar denk het niet. Hoe zit het volgende keer eigenlijk? Hebben de coaches nog een keuze of gaat het direct puur op publieksstemmen?
Ja, dat denk ik ook eigenlijk. John Ewbank is goed verankerd in de bizzzz. Die wil je niet voor zijn kop slaan. Nou ja of het echt zo is...ik weet het niet maar vriendjespolitiek zou me niets verbazen. Ik ken namelijk niemand die haar goed vind of die op haar zou stemmen. Maar goed, ik ken ook niet die op Wilders stemt en die kreeg ook veel stemmenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willen, precies om die reden. Dat riep ik paar weken geleden al. Knap meisje hoor, maar tis allemaal een beetje té zoetsappig en engelachtig, ik sla over :p
maar goed, schijnbaar een hoop andere kerels niet. En ik denk meer een beetje de (onbewuste) druk van d'r grote (half)broer die lui allemaal 10 kleuren laat schijten... Tis toch een grote naam in de NL-muziekwereld die je denk ik niet tegen je moet hebben
Nee Kimquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat Ben over een paar weken in een kliniek zit?
hij krijgt mn liefde, wamt ze verliezen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt hij voor je per uur?![]()
Hoi
Huh wat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hij krijgt mn liefde, wamt ze verliezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |