Dat is een optie, als ik er volgende week weer ben. Of ik ga op zoek naar een andere visboer. Maar in mijn woonplaats zit er maar één.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
Dan zeg je dat tegen die verkoper, hier heeft het niet zoveel zin...
Voor sommigen mensen misschien wel, maar ik vind het niet zo.quote:
Maak het lekker zelf , weet zeker als je dat doet , koop je het nergens meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:05 schreef Gulo het volgende:
[..]
Voor sommigen mensen misschien wel, maar ik vind het niet zo.
Bovendien is ei volgens mij nogal een goedkoop ingrediënt. Waarschijnlijk hebben ze het daarom gedaan.
In de zalmsalade van de aldi zit ook een hoop ei.
Ben ik normaal gesproken met je eens hoor. Maar die zalmsalade van de visboer was altijd erg lekker. Geen hoe ze hem maakte echter.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:08 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Maak het lekker zelf , weet zeker als je dat doet , koop je het nergens meer.
Plus je kan er dan precies in gooien wat je echt lekker vind
een dooie muis?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Je moest eens weten wat ik gisteren in m'n croissantjes van AH vond!
* RemcoDelft gaat maandag vragen wat het is...
vertel vertel !quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Je moest eens weten wat ik gisteren in m'n croissantjes van AH vond!
* RemcoDelft gaat maandag vragen wat het is...
Voor zalmsalade zou ik gewoon de iets duurdere blikjes halen.. Echt verse zalm zou ik niet in een salade verwerken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:11 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ben ik normaal gesproken met je eens hoor. Maar die zalmsalade van de visboer was altijd erg lekker. Geen hoe ze hem maakte echter.
Maar inderdaad, ik ga hem voortaan zelf wel maken. Moet ik wel alsnog naar de visboer om zalm te halen. Of smaakt die uit een blikje ook vrij redelijk?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:38 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Voor zalmsalade zou ik gewoon de iets duurdere blikjes halen.. Echt verse zalm zou ik niet in een salade verwerken.
Het ziet er uit als kots en zat in beide croissantjes.quote:
Gewoon een hamkaascroissant. Heb je er al aan geroken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het ziet er uit als kots en zat in beide croissantjes.
Nee, ik vond uitspugen genoeg...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Gewoon een hamkaascroissant. Heb je er al aan geroken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |