Jawel hoor, dat kan best.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan moeilijk van mezelf zeggen dat ik zo'n leuk persoon ben om mee te werken he
Ik ben een leuk persoon om mee te werken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan moeilijk van mezelf zeggen dat ik zo'n leuk persoon ben om mee te werken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weekend?For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit maar dan
Vind het hartstikke gezellig om met mezelf te werken.
Als ik personeel zou hebben zou ik zeker baas van de dag zijn.
Werknemer van de maandquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit maar dan
Vind het hartstikke gezellig om met mezelf te werken.
Als ik personeel zou hebben zou ik zeker baas van de dag zijn.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef Sam-x het volgende:
En, wie gaat er nog wat leuks doen in ditHet is hier alweer droog. Even wachten tot m'n brood ontdooit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weekend?en eten en dan naar de stad, of ik blijf het uitstellen tot het te laat is.
Tap tap tap
Haha!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
Er kwamen op tv strippers voorbij, dus ik zeg tegen kleine man of ie dat wel mag zien, zegt ie 'tuurlijk, het is maar een bips'
En, wie gaat er nog wat leuks doen in ditJa, als peu ooit uit die file komt, gaan we naar Ikea met samzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weekend?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Tot het te laat is of net níet te laat is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier alweer droog. Even wachten tot m'n brood ontdooit isen eten en dan naar de stad, of ik blijf het uitstellen tot het te laat is.
Bipsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:Er kwamen op tv strippers voorbij, dus ik zeg tegen kleine man of ie dat wel mag zien, zegt ie 'tuurlijk, het is maar een bips'
Ja opvoeding hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bips
als ze dat nog zeggen is het goed
Kun je je baas niet lief aankijken?quote:
En, wie gaat er nog wat leuks doen in ditVanavond verjaardag van een oud collega, morgen ws naar L-E (waar ik ook nog iets heb voor Peuter's verjaardag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weekend?
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
Die zegt dat ik het nog niet verdiend hebquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je je baas niet lief aankijken?
Jij kon uitslapenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij blijft je sowieso altijd wekken toch? Ik ben niet anders gewend iig
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zegt dat ik het nog niet verdiend heb
En, wie gaat er nog wat leuks doen in ditHelemaal nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weekend?![]()
Volgend weekend ook niet. Weekend erna pas weer
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niets![]()
Volgend weekend ook niet. Weekend erna pas weer
quote:
Zuipen en films kijkenquote:
Uhuh gezellig weekendje niet thuisquote:
Bij vrienden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh gezellig weekendje niet thuis![]()
Nu al zin in
Welke verwachtingenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja de verwachtingen zijn hooggespannen he..
Jaquote:
En dit weekend dus alvast bijrusten voor komend weekend?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke verwachtingenIk voldoe nooit aan verwachtingen.
Nee geen geld enz om weg te gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:49 schreef Sam-x het volgende:
[..]
En dit weekend dus alvast bijrusten voor komend weekend?
Goede...middagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
nogmaals goeie morgen, kwas weer in slaap gevallen na mn vorige berichtje
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
nogmaals goeie morgen, kwas weer in slaap gevallen na mn vorige berichtje
Lol hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een slaapkoppen allemaal!
Minder..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen geld enz om weg te gaan.
quote:
Ik doe m'n bestquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je beeldig bent ja!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een slaapkoppen allemaal!
er is geloof ik gestommel in de keuken jaquote:
Stuur hem ook even deze kant opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen zijn zo handig he.
De vaatwasser wordt nu leeggehaald en gevuld![]()
En hij doet het gewoon vrijwillig en uit zichzelf enz![]()
Zal hem straks even vragen of ie de wasmachine aan wil zetten
Ratten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is geloof ik gestommel in de keuken ja
Met wie lig jij in bed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is geloof ik gestommel in de keuken ja
of zwarte pieten, of mn huisgenootquote:
En stofzuigen, dweilen , strijken en opvouwen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen zijn zo handig he.
De vaatwasser wordt nu leeggehaald en gevuld![]()
En hij doet het gewoon vrijwillig en uit zichzelf enz![]()
Zal hem straks even vragen of ie de wasmachine aan wil zetten
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stuur hem ook even deze kant op
jemig zo was ik vroeger nooitben het nog steeds niet
Oh ja, dat mis ik welquote:
Niks mis mee. Wordt ie hard vanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En stofzuigen, dweilen , strijken en opvouwen.
Kinderarbeid
Die komt later kei onder de duim te zitten bij zijn vriendin, en dat heeft ie zelf niet eens in de gaten omdat hij thuis ook alles moest doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wordt ie hard van
* LDG kijkt onder haar dekentje en zietquote:
Moest doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die komt later kei onder de duim te zitten bij zijn vriendin, en dat heeft ie zelf niet eens in de gaten omdat hij thuis ook alles moest doen
En wie is er in de keuken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* LDG kijkt onder haar dekentje en zietniemand
![]()
Het is al zover dat hij denkt het uit vrije wil te doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest doen?
Hij doet het uit zichzelf![]()
En hij gaat straks weer naar boven dan kan ik best vragen of hij even de wasmachine aan wil zetten. Als ie nee zegt moet ik zelf naar boven.
Nee zeggen mag namelijk
Ja fijn is dat he?quote:
Helaas mijn zoon heeft een sterk ontwikkelde vrije wil hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is al zover dat hij denkt het uit vrije wil te doen
ik zag net een wit paard voorbijkomenquote:
Missen dat je niet samen kunt uitslapen?quote:
Kun je hem doorsturen naar mij als jij klaar bent?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zag net een wit paard voorbijkomendus ik gok een prins
Nou zal je maar geloven danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas mijn zoon heeft een sterk ontwikkelde vrije wil hoor![]()
Kan hem echt niet dwingen
Geen idee, hij stond in de file. Hij had er eigenlijk al moeten zijnquote:
je mag het paard alvast hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je hem doorsturen naar mij als jij klaar bent?
Dat dacht ik al. Dan hoef ik me ook niet te haasten dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, hij stond in de file. Hij had er eigenlijk al moeten zijn
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag het paard alvast hebben
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Missen dat je niet samen kunt uitslapen?
Kan niet zeggen dat dat echt fijn is.
Alhoewel in mijn eentje uitslapen ook wel lekker is.
Maar gebeurt ook te weinig.
En dan alsnog te laat klaar zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Dan hoef ik me ook niet te haasten dus
Ik vroeg: kan je de wasmachine even aanzetten?quote:
ala pippi langkousquote:
Ja dat begreep ik, maar daarna reageerde je met fijn is dat he.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het samen uitslapen smart ass
Kijk en zo hoort een gezonde jongen te reageren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg: kan je de wasmachine even aanzetten?
Antwoord: Ben je gek ofzo?Ik ga naar buiten. Doe het zelf maar! Doei
![]()
![]()
Hij heeft er dus geen zin in
Ja nee, ik bedoelde dus dat het uitslapen fijn is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, maar daarna reageerde je met fijn is dat he.
Maar dat was dus sarcastisch bedoeld?
Vraag 'm ff hoe groot de kans is dat jullie om twee uur in Hengelo centrum zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh samzz, peu is over een kwartiertje hier.
Dan begreep ik je verkeerdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoelde dus dat het uitslapen fijn is.
Nee, ik hoef alleen m'n haar nog te fohnen, zo gebeurdquote:
Hoppa!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ala pippi langkousdwars door de winkel achterstevoren op je schimmel
Dat gaan we sowieso niet redden denk ik hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag 'm ff hoe groot de kans is dat jullie om twee uur in Hengelo centrum zijn
johquote:
Ja, daaromquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaan we sowieso niet redden denk ik hoor.
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik hoef alleen m'n haar nog te fohnen, zo gebeurd
pm me je nr even, dan sms ik jequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daaromLaat maar weten als hij er straks is
Ik ben echt nog nooit te laat gekomen omdat ik niet klaar wasquote:
Eerst even je autoradio inbouwen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh samzz, peu is over een kwartiertje hier.
Okequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
pm me je nr even, dan sms ik je
Ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit te laat gekomen omdat ik niet klaar was
Ik ben door m'n eigen schuld nog nooit te laat gekomenquote:
Ik faal een beetje in time managementquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben door m'n eigen schuld nog nooit te laat gekomenIk heb een enorme hekel aan te laat komen.
Ja even kijken of daar tijd voor is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerst even je autoradio inbouwen?
Anders gaat 'ie het je leren. Daarna kun je zelf je geld bij elkaar scharrelen met je fonkelnieuwe bedrijfje "Missbehavin Radio installation". Gewoon omdat dat zo lekker bekt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja even kijken of daar tijd voor is.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gaat 'ie het leren. Daarna kun je zelf je geld bij elkaar scharrelen met je fonkelnieuwe bedrijfje "Missbehavin Radio installation". Gewoon omdat dat zo lekker bekt.
Dat hoeft ie niet te leren, dat kan Peu gemakkelijk met z'n monteurs achtergrondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gaat 'ie het leren. Daarna kun je zelf je geld bij elkaar scharrelen met je fonkelnieuwe bedrijfje "Missbehavin Radio installation". Gewoon omdat dat zo lekker bekt.
Ik miste een woordjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te leren, dat kan Peu gemakkelijk met z'n monteurs achtergrond
Het woordje "je" ontbrak.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te leren, dat kan Peu gemakkelijk met z'n monteurs achtergrond
Een goed verstaander heeft genoeg aan een half woord.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het woordje "je" ontbrak.
Peu die het missb leert
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft genoeg aan een half woord.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik miste een woordjeCheck zometeen de edit maar.
Ach, gisteren zag ik ook al niet dat Yuki mijn diabetes bedoelde omdat er een woordje ontbrakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het woordje "je" ontbrak.
Peu die het missb leert
Hij wil gewoon niet dat jij gestolen wordt. Is toch lief.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n broertje is ook blind,![]()
Ik loop langs de voordeur en zie dat ie op slot is gedaan van buitenaf, hij heeft blijkbaar niet gezien dat ik nog lag te pitten
Ook alleen maar omdat ik een auto heb en hij dan niet lopend de boodschappen hoeft te doen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet dat jij gestolen wordt. Is toch lief.
FYLquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde dus naar de stad maar a) het regent weer en b) ik zou nog door een bedrijf teruggebeld worden
Teruggebeld worden op een zaterdag? Lijkt me heel erg sterk?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde dus naar de stad maar a) het regent weer en b) ik zou nog door een bedrijf teruggebeld worden
Ja ik wilde ergens voor reserveren en ze zouden me terugbellen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teruggebeld worden op een zaterdag? Lijkt me heel erg sterk?
Waarom? Veel bedrijven gaan gewoon door op zaterdagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teruggebeld worden op een zaterdag? Lijkt me heel erg sterk?
Ah zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik wilde ergens voor reserveren en ze zouden me terugbellen.
Zeker in Rtd?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ik moet eens kijken of ik iemand zo gek krijg mee te willen ergens stadten..
Je mag best hier komen. Maar ik moet wel kaas halen.quote:
Nee, het hele bedrijfsleven ligt stil in het weekendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Veel bedrijven gaan gewoon door op zaterdag
Regen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ah, zit dat nu bij jou.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en niet zo'n beetje ook geloof ik
Moet toch niet zo'n probleem zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:33 schreef Yuki het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn telefoon gebackup'ed krijg en dan kan aansluiten op m'n inmiddels al niet meer zo nieuwe laptop
Helloquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
WT: Waar is hier?
Ik moet eigenlijk nog even naar de Franciscusdreef in Utrecht, naar de ATU..
Hier is Haarlem. Dus dat is wel een eindje van Utrecht af. Kun je beter knus in Amersfoort hangen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
WT: Waar is hier?
Ik moet eigenlijk nog even naar de Franciscusdreef in Utrecht, naar de ATU..
?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is Haarlem. Dus dat is wel een eindje van Utrecht af. Kun je beter knus in Amersfoort hangen.
Gewoon omdat Amersfoort leuk is om in te winkelen, leuk stadje.quote:
kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon omdat Amersfoort leuk is om in te winkelen, leuk stadje.
Dan kan ik beter meteen naar A'foort rijden, daar zit er ook eentje .. Oh wacht, die gaat over een kwartiertje dichtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is Haarlem. Dus dat is wel een eindje van Utrecht af. Kun je beter knus in Amersfoort hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |