Zeker in Rtd?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ik moet eens kijken of ik iemand zo gek krijg mee te willen ergens stadten..
Je mag best hier komen. Maar ik moet wel kaas halen.quote:
Nee, het hele bedrijfsleven ligt stil in het weekendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Veel bedrijven gaan gewoon door op zaterdag
Regen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde dus naar de stad maar a) het regent weer en b) ik zou nog door een bedrijf teruggebeld worden
Ah, zit dat nu bij jou.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en niet zo'n beetje ook geloof ik
Moet toch niet zo'n probleem zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:33 schreef Yuki het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn telefoon gebackup'ed krijg en dan kan aansluiten op m'n inmiddels al niet meer zo nieuwe laptop
Helloquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
WT: Waar is hier?
Ik moet eigenlijk nog even naar de Franciscusdreef in Utrecht, naar de ATU..
Hier is Haarlem. Dus dat is wel een eindje van Utrecht af. Kun je beter knus in Amersfoort hangen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
WT: Waar is hier?
Ik moet eigenlijk nog even naar de Franciscusdreef in Utrecht, naar de ATU..
?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is Haarlem. Dus dat is wel een eindje van Utrecht af. Kun je beter knus in Amersfoort hangen.
Gewoon omdat Amersfoort leuk is om in te winkelen, leuk stadje.quote:
kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon omdat Amersfoort leuk is om in te winkelen, leuk stadje.
Dan kan ik beter meteen naar A'foort rijden, daar zit er ook eentje .. Oh wacht, die gaat over een kwartiertje dichtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is Haarlem. Dus dat is wel een eindje van Utrecht af. Kun je beter knus in Amersfoort hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |